Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס 2012 - החל השיווק בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נהגתי היום על ה-station עם מנוע 1.6 בגימור trend.

 

דוחף טוב מהדגם הקודם (על הקודם אני נוסע כבר כמה שנים). סביבת הנהג משום מה עיצבנה אותי ומשענת ראש בכיסא הנהג לחצה אותי קדימה. לא ראיתי איך אפשר להזיז אותה אחורה. היגוי באמת פחות מתקשר מהדגם הקודם אבל האוטו מרגיש דבוק לכביש בכל מצב ולא הרגשתי זוויות גלגול. הוע בטוח לא מתנועע על הכביש פגום ויחד עם זה נוח.

 

סביבת הנהג באמת אפרורית למרות שהרבה פונקציות דחפו שם.

  • תגובות 166
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחרי שבוע ו1000 ק"מ עם ה 1.6

 

ביצועים:

תאוצות בניים טובות מאוד המנוע והגיר עובדים בתיזמון מעולה, .התאוצות טובות יותר מנתון התאוצה הרישמי. ישנו היסוס קל בתחילת נסיעה אבל הגיר הרבה יותר חלק מהאוקטביה, אין שום קפיצות בתחילת נסיעה. המנוע לא ממש רץ לסל"ד גבוהה, עיקר הכח בין 2500 סל"ד ל 6000.

 

ניהוג ואחיזה:

הציון פה מעולה, לא מכיר משהוא טוב יותר במשפחתיות , אין מתחרים. יכולת הפניה הרבה יותר גבוהה מהפוקוס הקודמת ובהרבה.

 

נוחות:

טובה מאוד אבל המיתלים והשיכוך על הצד הקשה, אולי בגלל הצמיגים ( חתך 55 ) הפוקוס הקודמת רכה יותר.

 

מדד הכיף :

אהבתי את הפוקוס הקודמת היה לה יותר אופי, הפוקוס הזאת מושלמת מידי , סינטטית מידי, כמעט בילתי אפשרי להוציא את הזנב להחלקה.

 

בקיצור משפחתית מושלמת ובטוחה. אפשר לתת לילדות לנהוג וללכת לישון בשקט.

 

עדיין צריך את האלפות בחניה, אין תחליף.

 

את השימוש העיקרי היא עושה נאמנה ( חסימה של חניית האלפות בלילה )

 

img2284i.jpg

img2285ms.jpg

home1q.jpg


×
×
  • תוכן חדש...