Jump to content

misterc

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי misterc

  1. נהגתי היום על ה-station עם מנוע 1.6 בגימור trend. דוחף טוב מהדגם הקודם (על הקודם אני נוסע כבר כמה שנים). סביבת הנהג משום מה עיצבנה אותי ומשענת ראש בכיסא הנהג לחצה אותי קדימה. לא ראיתי איך אפשר להזיז אותה אחורה. היגוי באמת פחות מתקשר מהדגם הקודם אבל האוטו מרגיש דבוק לכביש בכל מצב ולא הרגשתי זוויות גלגול. הוע בטוח לא מתנועע על הכביש פגום ויחד עם זה נוח. סביבת הנהג באמת אפרורית למרות שהרבה פונקציות דחפו שם.
  2. השרשור הזה כבר לא מתמקד בפורד פוקוס יותר אלא חופר בנושאים לא קשורים לדגם. אולי תחפרו פה גם על מחירי דירות, גנים, רמת ההשכלה, הרפואה, שחיתות ובסופו של דבר מישהו ישבית את האתר כי הוא לא רוצה לשלם מיסים של 50%? דיי! החיים זבל, זה מה יש, עכשוי בואו נתמקד בפורד פוקוס.
  3. אהבתי. נסעתי על 1.6 עם 5 דלתות בגימור sport. חמוד, הגה פחות מתקשר (לא בהרבה), אוטו זריז יותר, יותר רחב, מושבים מאד חמודים, הרבה מדיי כפתורים, 2 מסכים שמושכים מבטים אבל פונקציונליות דיי מוגבלת. סה"כ החבילה מאד חמודה גורמת לרצון של עוד...
  4. יש להם בגימור Trend, אבל זה לא מה שאני רוצה
  5. תודה על התשובות!
  6. ביררתי בחברת ליסינג על 5 דלתות 2 ליטר בגימור טיטניום. אמרו לי שאין מכוניות כאלה בארץ עדיין ואין צפי מתי יהיו. באסה... רציתי להזמין. אשמח אם מישהו יודע יותר פרטים על תאריכים של הדגם הזה.
×
×
  • תוכן חדש...