השרשור הזה כבר לא מתמקד בפורד פוקוס יותר אלא חופר בנושאים לא קשורים לדגם.
אולי תחפרו פה גם על מחירי דירות, גנים, רמת ההשכלה, הרפואה, שחיתות ובסופו של דבר מישהו ישבית את האתר כי הוא לא רוצה לשלם מיסים של 50%? דיי! החיים זבל, זה מה יש, עכשוי בואו נתמקד בפורד פוקוס.