Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס 2012 - החל השיווק בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המבחר דווקא מכובד, חבל שלא הביאו גם את אחד מהדיזלים ואולי היו גם תופסים נתח בשוק המוניות. הברכה הכי גדולה היא נוכחותו של הגיר הרגיל ותג המחיר אטרקטיבי.

  • תגובות 166
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פקדי המיזוג נראים מעולה, חבל שכל שאר הקונסולה נראית זוועה.

 

פקדי המיזוג נראים כמו מערכת סטריאו, והמלה זוועה עושה חסד עם הצורה של הקונסולה הזו, אני הייתי הולך לכיוון המלה מחריד.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
המבחר דווקא מכובד, חבל שלא הביאו גם את אחד מהדיזלים ואולי היו גם תופסים נתח בשוק המוניות. הברכה הכי גדולה היא נוכחותו של הגיר הרגיל ותג המחיר אטרקטיבי.

למען האמת הביאו 2.0TDI

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

בוואלה יש מחירים של כל הגרסאות חוץ מהטורבו דיזל יש כתבה חדשה שפירסמו על הרכב.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

קצת מוזר לי לראות שההתמקדות בתגובות היא בנתונים המספריים ולא בתכונות הדינמיות - אחיזה, היגוי, בלימה ונוחות. בהנחה שהבטיחות תהיה ברמה הכי גבוהה.

כל השימוש ברכב - משפחתי, כן? - אצלכם הוא 0 ל-100 ואיפה הכפתור של הווליום?

כל אחד והשיקולים שלו.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

נשמעת כמו אחלה חבילה. רכב משפחתי ממוצע עם 160 כס ב126 אלף זו מציאה. גם הגרסא של ה- 180 נשמעת מעניינת. אם כך יהיה, אז המצב בבכביש יהיה כזה שאחד הרכבים שיותר רואים על הכביש בארצינו יהיה מאוד חזק. מעניין.

פורסם
נשמעת כמו אחלה חבילה. רכב משפחתי ממוצע עם 160 כס ב126 אלף זו מציאה. גם הגרסא של ה- 180 נשמעת מעניינת. אם כך יהיה, אז המצב בבכביש יהיה כזה שאחד הרכבים שיותר רואים על הכביש בארצינו יהיה מאוד חזק. מעניין.

 

דלק מוטורס ידעו איך לתפור חבילה ישראלית מצוינת בדיוק קצת מעל המתחרות. בשנה הבאה מגיעים גם מנוע ה-SKYACTIV של מאזדה כך שבהחלט מוקדם היה להספיד את דלק מוטורס ויהיה מעניין לראות אם לכלמוביל תהיה תשובה שכן את מנועי ה-GDI יונדאי בקושי מספיקה לייצר שלא נדבר על מנועי הטורבו קטני הנפח שאולי ייכנסו לדגמי הליבה רק בסוף 2012.

 

מתחיל להיות מעניין בשוק המשפחתיות כאשר יש לנו בששת החודשים הקרובים עוד 6 משפחתיות חדשות בדרך לישראל: הונדה סיוויק, פולקסווגן ג'טה, סובארו אימפרזה, יונדאי i30, קיה סיד חדשות וכנראה גם פורטה חדשה. צריכה גם להיות אוקטביה חדשה, אך לא ממש שמעתי עליה משהו עד עכשיו.

פורסם

ואני בדיוק חשבתי לכתוב התרשמות ראשונית על הפוקוס החדשה, כבר 3 ימים ברשותי, מנוע 2.0, רמת גימור SEL (גלגלי 17, עור, סאן רוף), לא רע בכלל, כבר טחנתי כ1100 ק"מ על האוטו בתנועה עירונית ובין עירונית (בולטימור->פילדלפיה->ניו ג'רזי->ניו יורק)

haters will hate

פורסם

הולך להיות חם (מאד) אחלה עסקאות יש לפוקוס, ימים יגידו ואולי נראה השתלטות במכירות עם המחירים האטרקטיביים האלו.

פורסם
ואני בדיוק חשבתי לכתוב התרשמות ראשונית על הפוקוס החדשה, כבר 3 ימים ברשותי, מנוע 2.0, רמת גימור SEL (גלגלי 17, עור, סאן רוף), לא רע בכלל, כבר טחנתי כ1100 ק"מ על האוטו בתנועה עירונית ובין עירונית (בולטימור->פילדלפיה->ניו ג'רזי->ניו יורק)

 

נו, אז מה עוצר אותך ? אין מבחנים ישראלים עדיין.

איזה גיר יש לך ? הPOWERSHIFT ? אם כן - אם תוכל לפרט על השליטה הידנית זה יהיה מעולה.

איך הגיר מתנהג בנהיגה ספורטיבית ובפקקים, בזחילה בעליותו וכו'.

כמו כן מעניין אותי אם יצא לך לבדוק את הברקסים בנהיגה ספורטיבית מאומצת, האם הם מחזיקים יפה או מאבדים נשיכה מהר ?

אני מניח שהאבזור ותא הנוסעים מאד שונה בין הגירסה שלך לגירסת ה2.0 TREND שמעניינת אותי (אני חושב שזה SE אצלכם), אבל אתה יכול לחוות דעה על איכות החומרים, הנדסת אנוש וכו'.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
נו, אז מה עוצר אותך ? אין מבחנים ישראלים עדיין.

איזה גיר יש לך ? הPOWERSHIFT ? אם כן - אם תוכל לפרט על השליטה הידנית זה יהיה מעולה.

איך הגיר מתנהג בנהיגה ספורטיבית ובפקקים, בזחילה בעליותו וכו'.

כמו כן מעניין אותי אם יצא לך לבדוק את הברקסים בנהיגה ספורטיבית מאומצת, האם הם מחזיקים יפה או מאבדים נשיכה מהר ?

אני מניח שהאבזור ותא הנוסעים מאד שונה בין הגירסה שלך לגירסת ה2.0 TREND שמעניינת אותי (אני חושב שזה SE אצלכם), אבל אתה יכול לחוות דעה על איכות החומרים, הנדסת אנוש וכו'.

 

אני מבטיח לשתף בקשמי מחר בבוקר, עכשיו אני זז לישון :)

 

הנה קצת צבע :

IMG_1423.jpg

IMG_1430.jpg

IMG_1434.jpg

haters will hate

פורסם

בנצי תתחדש וסע בביטחה.

 

מבחוץ היא נראית טוב יותר בצילומים של בנצי מאשר בחומר השיווקי; מבפנים היא עדיין מזכירה לי חללית קרב חייזרית.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לבן זה לא צבע, והיא נראית כמו אבולוציה משעממת של הפוקוס הקודמת. ובכל זאת - כל הכבוד על הבאת הגיר הידני.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...