Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס 2012 - החל השיווק בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 166
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רק צריך לזכור שלא תמיד מה שבארה"ב נמצא גם היבואן יביא אחד לאחד, יש לפעמים אותו דגם רק בפנים שינויים קוסמטיים גדולים

ומנועים קטנים יותר

פורסם
רוני מתי אוטו בוחנים אותה ?

 

ברגעים אלו מתקיימת ההשקה לעיתונאים ישראלים (בארץ). אני מניח שתוך יום יומיים יתחילו לזרום מבחנים ברשת. ככל הנראה בחודש הבא כל המגזינים הגדולים יפרסמו מבחני דרכים מלאים יותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ברגעים אלו מתקיימת ההשקה לעיתונאים ישראלים (בארץ). אני מניח שתוך יום יומיים יתחילו לזרום מבחנים ברשת. ככל הנראה בחודש הבא כל המגזינים הגדולים יפרסמו מבחני דרכים מלאים יותר.

 

מקווה שיבחנו גם את הידנית ולא ישר ירוצו לגרסאות הליסינג ..

פורסם
לבן זה לא צבע, והיא נראית כמו אבולוציה משעממת של הפוקוס הקודמת. ובכל זאת - כל הכבוד על הבאת הגיר הידני.

 

לא יפה להעליב!

לבן זה צבע שמחמיא להרבה מכוניות (בעיקר לGTI שלי), הביעה היחידה היא שהוא נפוץ מדי

 

החמש דלתות באמת נראית לא חדשנית מדי אבל השלוש דלתות בהחלט יותר נועזת, יותר כמו פיאסטה מגודלת (והפיאסטה יפהפיה לדעתי1)

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם
לא יפה להעליב!

לבן זה צבע שמחמיא להרבה מכוניות (בעיקר לGTI שלי), הביעה היחידה היא שהוא נפוץ מדי

 

גם על GTI...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אין ספק שהבשורה הגדולה של 2011 היא חזרתו לחיים של הגיר הידני. כל היבואנים מבינים שהדרישה לזה גוברת, בין אם בגלל חיסכון בדלק ובין אם הנאה מהנהיגה וכמעט אצל כולם כבר אפשר למצוא את זה. פעם אחד היבואנים אמר שבקושי מביאים לארץ ידניות כי הכמות הקטנה שקונים כאן לא מאפשרת ליבואן לקבל מחיר טוב עליה בחו"ל. אולי עכשיו זה ישתנה.

We are the Human Race

פורסם

מדובר בעסקה אטרקטיבית לעומת רוב המשפחתיות שמשווקות כאן.

דלק מוטורס החליטו להביא את הגרסה הידנית כי יש להם ירידה חדה מאוד במכירות והם מחפשים אפשרויות חדשות לגידול.

לדעתי, מדובר בעסקה טובה ביותר, יחד עם הסקודה אוקטביה TSI.

פורסם
בנצי תתחדש וסע בביטחה.

 

מבחוץ היא נראית טוב יותר בצילומים של בנצי מאשר בחומר השיווקי; מבפנים היא עדיין מזכירה לי חללית קרב חייזרית.

 

החלפתי אותה בבוקר :) לקחתי קרייזלר במקום.

 

אז ככה, הרכב מאוד מרשים, לפחות ברמת האבזור שבה קיבלתי אותו, חניתי ממול משרד של חברים בניו יורק וכשהלכתי לשים כסף במדחן מעבר לכביש הם ראו עם מה באתי, השאלה הייתה - מה זה? הוולבו החדשה? ואז ראיתי את זה, הרכב ממש מזכיר וולבו.

 

טוב נחזור לעיקר, את הפוקוס קיבלתי בשעה 23:00, תזמון מצויין, הרכב נראה טוב מאוד בלילה, לוח השעונים, התאורה של הדשבורד, בכל מקום יש לדים ואפילו אפשרות לשינוי הצבעים של התאורה, אדום, ירוק, לבן, כחול, ורוד, סגול וכד', הנסיעה עצמה החלה בכביש מפותל מבולטימור לפילדלפיה, אחרי ההוריקן הכביש היה מלא ענפים אז הנסיעה הייתה מאוד אינטנסיבית ואני יכול להשבע שהייתי הרכב היחידי על אותו הכביש, הרכב מגיב יפה, ההגה קל, לא ברמה של הקורולה אבל עדיין לא מה שאני רגיל אליו, הבלמים היו מצויינים וכיול המתלים היה אירופאי משהו (נהגתי על כמה פוקוס אמריקאיות ותמיד הן הרגישו כמו פוקוס מהארץ), הרכב חדש, איכות ההרכבה טובה מאוד למרות שמצאתי כמה נקודות קטנות שהרימו לי את הגבה אבל עדיין הכל הרגיש מהודק מאוד ואיכותי מאוד, המושבים היו נוחים, חסרה לי היכולת לכוון את מושב הנהג מעלה ומטה בחלקו הקדמי (נהייתי מפונק משהו) ולבסוף מצאתי איזו תנוחה להסתגל אליה.

התיבה הייתה זריזה מאוד והתפעול הידני היה מעיק, אולי זה המנוע הקטן או אולי זאת התיבה, אבל בלימת מנוע לא בדיוק הורגשה, אני מוריד לשני והרכב מאט במקצת אבל המנוע צורח, אני רגיל לתאוטה ממשית בהורדת הילוכים, נקודה טובה היא המראות של הרכב, גדולות, מפוצלות ל2 ופשוט מכסות את כל מה שקורה מסביב.

 

אז ככה, הרכב מרגיש שלם מאוד, הוא מעוצב טוב, די נוח, הרמקולים בינוניים, ומערכת המולטימדיה של פורד עובדת מצויין, אפילו המקשים של הטלפון היו בשימוש, חיברתי את הנגן, את הטלפון, את המחשב ונהנתי ממוזיקה טובה באיכות סבירה לאורך כל הדרך.

 

אבל הרגשתי מוזר, כשלחצתי את הרכב למגבלות הבנתי שהרכב קטן עלי, הוא זריז בתנועה עירונית והיה לי קל מאוד לתמרן במנהטן (ובמנהטן אני נוהג כמו נהג מונית) אבל בסיבובים מהירים, מחלפים וכד' לא הרגשתי מספיק ביטחון. הרגשתי כאילו בכל רגע אני הולך לאבד את האחיזה ולמרוח את הרכב על החומה. אז החלפתי, לקחתי קרייזלר טאון אנד קאונטרי 2012, וזה כבר סיפור אחר, אני לא חושב שיש רכב אחר שהפתיע אותי ככה, אבל זה כבר סיפור אחר.

 

לסיכום: הפוקוס החדשה איכותית מאוד, העיצוב מקסים ויוקרתי, המנוע זריז וחסכוני מאוד (36-37 מייל לגלון בין עירוני, 25 עירוני, לשם השוואה הממוצע של הפורש והאינפיניטי עומד על 15-16) ובעיני היא אחת האופציות הטובות ביותר בקטגוריה.

 

IMG_1435.jpg

IMG_1432.jpg

IMG_1438.jpg

IMG_1417.jpg

haters will hate

פורסם

לדעתי מדובר בסוס מנצח שיאפשר אופציות בחירה יותר מעניינות מההיצע כיום של כל הקוריאניות והיפניות.

הרבה מאוד אנשים חיכו לרכב הזה ועיכבו החלפות ליסינג, נראה מה יהיה.

מחכה לעשות סיבוב כדי לדעת אם התנהגות הכביש הטובה יחסית למשפחתיות נשמרה (+היגוי, כי יש הגה חשמלי חדש)

 

בנצי, חשבתי שאתה נוסע ברכבי יוקרה וספורט מהמובילים בעולם . מה קרה שהתיישבת בפוקוס ?

 

נ.ב. לבן הוא הצבע הכי משעמם בעולם והוא עושה עוול גם לגולף GTI לטעמי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תקן אותי אם אני טועה אבל מהתמונות עולה שתא המטען ממש קטן (טו שהתיק שלך ממש גדול) ושהמושב האחורי זקוף מידי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
תקן אותי אם אני טועה אבל מהתמונות עולה שתא המטען ממש קטן (טו שהתיק שלך ממש גדול) ושהמושב האחורי זקוף מידי.

לפי הנתונים באמת נפחו של התא מטען קטן מאוד, באופן יחסי. 277 ליטר. לשם השוואה, בפיאסטה מדובר על 281 ליטר :shock: טוב אפילו לא באופן יחסי. הוא קטן!

:) חשוב רק לציין שבפוקוס המוחלפת, גרסת האצ'בק כמובן, תא המטען היה בנפח של 282 ליטר. לכן ההבדל לא קריטי מי יודע מה.

אם כבר מדברים על האצ'בק אז בסדאן, התמונה שונה בתכלית. נפח תא המטען בדגם המוחלף 467 ליטר ובדגם החדש 372 ליטר. זה כבר משמעותי.

פורסם
לפי הנתונים באמת נפחו של התא מטען קטן מאוד, באופן יחסי. 277 ליטר. לשם השוואה, בפיאסטה מדובר על 281 ליטר :shock: טוב אפילו לא באופן יחסי. הוא קטן!

:) חשוב רק לציין שבפוקוס המוחלפת, גרסת האצ'בק כמובן, תא המטען היה בנפח של 282 ליטר. לכן ההבדל לא קריטי מי יודע מה.

אם כבר מדברים על האצ'בק אז בסדאן, התמונה שונה בתכלית. נפח תא המטען בדגם המוחלף 467 ליטר ובדגם החדש 372 ליטר. זה כבר משמעותי.

 

מה שאומר שכרכב משפחתי הסטיישן תהיה הבחירה המועדפת. קצת תמוה העניין הזה של תא מטען כל כך קטנטן....:roll:


×
×
  • תוכן חדש...