Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני טס ליוון לשבוע וחצי בחודש אוקטובר, ומתכוון לבשוטט ברחבי מיקונוס, סנטוריני וכריתים.

אשמח עם תצרפו חוויות, פעילויות יום\לילה\היום שאחרי הלילה ומה יש לעשות ברחבי האיים.

מלונות , מעבורות , תחבורה האיים וכו.

פורסם

לכמה זמן אתה נוסע?

מה מעניין אותך?

באיזה מסגרת אתה נוסע (לבד, עם בת זוג, חברים, משפחה)?

מה בערך תקציבך?

את סנטוריני ומיקוניס איני מכיר. לגבי כרתים - אם יש לך איזה שהוא עניין בטיולים תמלא שבוע בלי להרגיש, וגם בשבועיים לא ישארו יותר מדי חורים פנויים אם לא תחפש ליצור אותם.

לגבי חיי לילה - לא אוכל לעזור לך.

לגבי מקומות לראות בכרתים - בפורום זה יש הרבה מאד מידע, ואשמח להעלות את נסיוני אם כי אינו מעודכן (ביקרתי בכרתים לפני כ-10 שנים וברודוס לפני כ-4 שנים, אבל רודוס לא בתוכנית שלך).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ציינתי כי אני טס לשבוע וחצי (11 יום) ען עוד חבר, בני 26 בתקציב של כ5K כולל טיסה, לינה ושאר ענבים.

הכוונה להיא להיות כ3 ימים לאי אך ניתן גם פחות או יותר בלי מחוייבות למספר קצוב

פורסם

הרבה אין לי מה לייעץ לך לצערי.

סנטוריני: אזהרה קלה.

מצאתי עצמי במסעדה שהיא "מלכודת תיירים", שאל היטב כמה עולה השתייה לפני שאתה מזמין- 5 יורו (!!!!!) לפחית קולה.

מצד שני מצאתי עצמי במסעדה קטנה ומדהימה, חבוייה באיזו סימטה, שנתתי טיפ כל כך גדול מהלב למלצרית שהיא שאלה אותי אם "לא שכחתי את הכסף על השולחן". לא זוכר את שם המסעדה לצערי.

מה שכן, יום אחד הוא יותר ממספיק עבור סנטוריני- דיי ממצה את עצמו אחרי שיטוט רגלי של כמה שעות.

אה, והשירותים הציבוריים שיש "על הדרך" הם בשיטת ה"בול פגיעה" :shock:

 

תהנה ותבלה בנעימים!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תקיצבך מוגבל מאוד. אישית הייתי מתרכז באי אחד - כרתים - וחורש אותו ביסודיות. מרכזי התיירים נמצאים במזרח האי (הרקליון, חרסוניסוס ועד איוס-ניקולאוס) אם כי יש הרב מה לראות גם במערבו. אישית ביליתי בכרתים שבוע (כאמור - ב-2001), מתוכו יומיים לקחתי טיולים מאורגנים (אחד מערבה - לחאניה ורתימנו והאחר מזרחה - לאיוס ניקולאוס ואי המצורעים), בשאר 4 הימים הפנויים טיילתי ברכב השכור. למרות אינטנסיביות יחסית (בכל זאת, היו לי אז 3 ילדים קטנים, מה שמחייב הקדשת זמן לצרכיהם) התחושה שלי היתה ששבוע נוסף כלל לא היה מזיק.

תביא בחשבון שהתחבורה בין האיים אינה זולה, ואישית אני מעדיף להתעמק במקום אחד. כרתים מספיק עשירה כדי למלא את כל הזמן שברשותכם. אםשר לצאת לסנטוריני לטיול של יום, מחיר מעבורת הוא כ-90 אירו הלוך ושוב וזמן ההפלגה כשעתיים בכל כיוון.

אם מה שמעניין אתכם הוא בעיקר בילויים את צריך לבדוק את האפשרויות - יש איים שמתמחים בבליינים צעירים, אבל בעניין זה איני מתמצא.

תהנו!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הרבה אין לי מה לייעץ לך לצערי.

השירותים הציבוריים שיש "על הדרך" הם בשיטת ה"בול פגיעה" :shock:

 

תהנה ותבלה בנעימים!

 

לא מפחידים יונה ביין

גילוי נאות: יוצא ברית המועצות

פורסם

אה, והשירותים הציבוריים שיש "על הדרך" הם בשיטת ה"בול פגיעה" :shock:

 

תהנה ותבלה בנעימים!

לא מפחידים יונה ביין

גילוי נאות: יוצא ברית המועצות

 

להרגיע - גם יוצאי צה"ל, ואפילו מי שבילה באיטליה (למשל - גני השעשועים באיזור גארדה) יהיה מתורגל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מתורגל? לא מפחידים?

אנשים, הבחור יוצא לחופשה... קצת פרופורציות...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...