Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוזיאון בווגאס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתוך מלון ישן ומעופש, מסתתרת פנינה נדירה לחובבי רכב ישן.

הם טוענים שזה האוסף הגדול בעולם, אני בספק כי מוזיאון בוגאטי על גבול צרפת גרמניה גדול יותר לדעתי.

בכל מיקרה עדיף לבקר בו מאשר בבתי הקזינו. תכננתי שעתיים ונשארתי כמעט 4 שעות.

לא יודע אם זה היה בעבר בפורום, אם כן תעצרו אותי כי צילמתי המון תמונות וחבל לבזבז $15 אינטרנט...

חלק מהמכוניות למכירה, לדוגמה הקדילאק הצהבהב, $37,500

212014_1047167783_3389995_q[1].jpg

IMG01936-20110817-1231[1].jpg

IMG01915-20110817-1220[1].jpg

IMG01916-20110817-1221[1].jpg

IMG01917-20110817-1221[1].jpg

IMG01918-20110817-1221[1].jpg

IMG01919-20110817-1222[1].jpg

פורסם
בתוך מלון ישן ומעופש, מסתתרת פנינה נדירה לחובבי רכב ישן.

הם טוענים שזה האוסף הגדול בעולם, אני בספק כי מוזיאון בוגאטי על גבול צרפת גרמניה גדול יותר לדעתי.

בכל מיקרה עדיף לבקר בו מאשר בבתי הקזינו. תכננתי שעתיים ונשארתי כמעט 4 שעות.

לא יודע אם זה היה בעבר בפורום, אם כן תעצרו אותי כי צילמתי המון תמונות וחבל לבזבז $15 אינטרנט...

חלק מהמכוניות למכירה, לדוגמה הקדילאק הצהבהב, $37,500

 

המשך עם עוד כמה תמונות:

IMG01898-20110817-1213[1].jpg

IMG01925-20110817-1223[1].jpg

IMG01926-20110817-1223[1].jpg

IMG01927-20110817-1224[1].jpg

IMG01928-20110817-1224[1].jpg

IMG01933-20110817-1230[1].jpg

IMG01938-20110817-1232[1].jpg

פורסם

הייתי במוזיאון הנ"ל. זה יותר אוסף פרטי שכולו למכירה.

 

יש שם מרצדס ss, סילבר ארו, דוזנברג ועוד.. הכל למכירה. שווי הרכבים 100 מליון דולר (כל הרכבים, לא אלה שהזכרתי)

פורסם
אפשר כתובת ? כמה מכוניות יש שם סהכ להערכתך ? זה רק מכוניות אמריקאיות ?

 

המודיאון נמצא בתוך מלון אימפריאלתבמרכז הסטריפ. יש בו להערכתי משהו כמו 150 מכוניות לפחות ולא כולם אמריקאיות.

יש גם מכוניות אירופאיות וגם מכוניות מרוץ. שווה ביקור בהחלט אם אתה באיזור.

מצ"ב אתר המוזיאון:

 

http://autocollections.com/index.cfm?tab=main&action=main

פורסם

מעניין בכמה הוא מוכר את הRS200, שרואים אותה בתמונות של הקאדילק...:roll:

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

×
×
  • תוכן חדש...