היינו בערד עם השברולט שלי
נפגשנו ביום ששי במפגש ורדה שבצומת מסמיה
יצאנו בשעה 9.00 לכוון ערד
הנסיעה הייתה טובה ללא תקלות
הגענו לערד בשעה 10.30 קיבל את פננו עמיצור
החנינו את הרכבים לתצוגה ובשעה 1.00 יצאנו לסיבוב עם הרכבים
ולאחר מכן החנינו את הרכבים במתחם סגור לחנית לילה (עם שומרים)
הוסענו למלון באוטובוס מלון נחמד ונעים...קיבלנו את החדרים ובשעה 7.30 ירדנו לחדר אוכל לארוחת שבת
ולאחר הארוחה חיכה לנו אוטובוס שהסיע אותנו לבית קפה לשירה בציבור
בחצות בערך חזרנו למלון ובבקר הוסענו לרכבים שלנו שחיכו לנו כל הלילה הורדנו את הכיסויים
והחזרנו את כלי הרכב לתצוגה הגיעו עוד כלי רכב מהצפון ולאחר מכן גם אופנוענים
היה קהל רב אשר שאל שאלות וקיבל תשובות מחברי המועדון
תודה גדולה לעמיצור על אירגון מעולה (לא יודע למי להודות עוד)
היה טוב וקצר תודה לכולם