Jump to content

בכר יעקב

  • הודעות

    103
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בכר יעקב

  1. מומחה לסן רוף שלומי זגג רכב טל" 0503545599 רפד רכב מצויין ברח" יצחק שדה בת-א מול תחנת הדלק
  2. תמונות מדהימות רק במפגש השפלה כל הכבוד לצלמים
  3. היינו בערד עם השברולט שלי נפגשנו ביום ששי במפגש ורדה שבצומת מסמיה יצאנו בשעה 9.00 לכוון ערד הנסיעה הייתה טובה ללא תקלות הגענו לערד בשעה 10.30 קיבל את פננו עמיצור החנינו את הרכבים לתצוגה ובשעה 1.00 יצאנו לסיבוב עם הרכבים ולאחר מכן החנינו את הרכבים במתחם סגור לחנית לילה (עם שומרים) הוסענו למלון באוטובוס מלון נחמד ונעים...קיבלנו את החדרים ובשעה 7.30 ירדנו לחדר אוכל לארוחת שבת ולאחר הארוחה חיכה לנו אוטובוס שהסיע אותנו לבית קפה לשירה בציבור בחצות בערך חזרנו למלון ובבקר הוסענו לרכבים שלנו שחיכו לנו כל הלילה הורדנו את הכיסויים והחזרנו את כלי הרכב לתצוגה הגיעו עוד כלי רכב מהצפון ולאחר מכן גם אופנוענים היה קהל רב אשר שאל שאלות וקיבל תשובות מחברי המועדון תודה גדולה לעמיצור על אירגון מעולה (לא יודע למי להודות עוד) היה טוב וקצר תודה לכולם
  4. גםאני נרשמתי ושילמתי . גם ינקלה הללי יגיעעם האנגליה הניצחית.
  5. שלןם לכולם דיברתי היום עם יוסי ולבקשתו הוא ביקש להימנע מביקור תנחומים....
  6. אופנוע יפה. הצלחה בשיפוץ. ובסבלננננות.
  7. יהי זכרו ברוך
  8. היי עדן אני מבין שצבעתה את הג'נתים יפה מאוד. לי יש ג'נתים אלומניום שאני רוצה לצבוע. האים אתא ממליץ על צבעי טוב ? טלפון שלי 0502268180 להשתמע תודה
  9. כל הכבוד תמיד רציתי ג'יפ ולא קניתי ועכשב אני ??
  10. מזל טוב תתחדשו תסעו בדרכים טובות ותהנו
  11. לאה ומשה מצא תהנו מהבחירה החדשה של מצא. תיסעו בדרכים טובות ונעימות. (מצא מאחר וראיתי שכולם מבכים אותך דרך השרשור אז גם אני אפילו שידעתי בשבוע שעבר) תתחדש
  12. ממליץ על מוסך חיזקי טל" 03-6811177
  13. ברשותי B.M.W. E30 318 ,שתי דלתות כמעת מושלמת משמשת אותי ביום יום מתכוון בינואר להפוך אותה לאספנות בשעה טובה !!!
  14. מזל טוב לאלי היקר בריאות עוד פעם בריאות ועוד בריאות ועוד פעם בריאות ופרנסה טובה!!!!
  15. בכר יעקב

    אמבולאנס ים-658

    גידרון שלום בזמנו ביה"ח היה נקרא וולך ודודי היה יד ימינו היה מוהל של המקום קראו לו יוסף מזרחי. אני גרתי בסביבה. ושני ילדי הגדולים נולדו ב"וולך" אני נולדתי בביה"ח מסגב וולדך בעיר העתיקה. אתה יודע שאנחנו פלסטינים זה כתוב לנו בתעודת לידה. להתראות בקרוב.
  16. בכר יעקב

    אמבולאנס ים-658

    מר גדרון שלום אתה צודק. אתה ירושלמי במקור? רק ירושלמי מזהה את המקום.
  17. בכר יעקב

    תודה לבני ל.

    גם אני רוצה להודות לבני הגדול על העזרה בקנית פנסים למכוניתי ת ו ד ה ג ד ו ל ה
  18. היה כייייף ביום ששי האחרון במפגש השפלה, תודה לכל המברכים, ובמיוחד למצא שידע לארגן הכל, ד"א נודע לי באיחור שלחברינו וולף היה יום הולדת בשבוע שעבר קידומת, שבוע טוב לכולם,
  19. סע עם הרכב קצת תהנה ממנו זה רכב מדהים. תכיר אותו ותחלית מה אתה רוצה לשפץ. ב ה צ ל ח ה,
  20. צביקה מתניה עזיזי אתם עושים עבודה מעולה רפואה שלמה לאמיר איך אתם מצליחים למצוא את כל האוצרות האלה המשיכו במלכת הקודש
  21. כל הכבוד
  22. תודה לכל המברכים, תודה למוטי ממרכז הכנסים קריפטון תודה למועדון החמש תודה לרוכבי הפרלמנט תודה למועדון הונדה (עם הכלים החמודים) תודה לחבר'ה שעזרו באירגון האירוע ואחרון אחרון חביב תודה מיוחדת למצא להתראות באירוע הבא
×
×
  • תוכן חדש...