Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למטרה כזו אין תחליף לאומגה, רכב שמקצר לבעליו את החיים בכמה שנים...

כל השאר יכולות להפתיע.

לנצ'יה דדרה

קרייזלר וויאג'ר למשפחה

פורסם

שלום לכל השוביניסטים

האם מישהו שאל את השאלות הבאות:

באיזה כספים נקנה הרכב? (לא על שם מי הוא רשום)

האם היא תשנע את הילדים ברכב

 

בקיצור, צר לי שנסחפתם אחרי מישהו שהוא לכאורה גנב רכב שנקנה אולי בכספים משותפים ושוכח שיש גם ילדים (אולי) ברקע.

גירושין זה עסק יותר רציני מהתיחסות כזאת ותזכירו לחבר שמתגרש שכל גרוש מיותר שיוצא על "תרגילים" כאלה, נלקח בסופו של דבר מהילדים.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
קרייזלר M300 יכולה להיות אופציה ראויה.

כמו כן הייתי מוסיף S80 T6 שנת 2001 עם ק"מ כמה שיותר גבוה.

ההצעה של הדייהו מצויינת, ויש גם את הA6 שעולה גרושים בשנתון הנ"ל, מאוד מפתה ויש סיכוי טוב מאוד שהגיר יחזיר נשמתו לבורא בזמן הקרוב.

 

אגב, האם הזוג ללא ילדים? כי אם כן הוא צריך לקחת בחשבון שהתקציב לאחזקת הרכב יבוא על חשבון הוצאות הילדים והיא תחסוך מהם דברים מסויימים.

 

בני היקר, שים לב לציטוט שלי מהעמוד הראשון

פורסם
בוקר טוב,

השרשור הכי מצחיק שקראתי אי פעם, חזק!:wink:

ולענין, ישנם שני רכבים פופולארים מקבוצת vag, אודי a6, ופאסאט,

לגבי הפאסאט רצוי 1.8 טורבו ושווה להתאמץ ולמצוא 2.3 v5 הצרות יבואו בצרורות.

לגבי האודי כל דגם יהיה כלבת.

היתרון של הרכבים האלו הוא הפופולאריות שלהם, הרבה אנשים לא יודעים שמדובר בפחי אשפה,

סביר להניח שגם הגברת לא יודעת, רוב הסיכויים שהיא תהיה מופתעת לטובה.

............................

ערב טוב,

לאחר מחשבה נוספת ומעמיקה, אני חוזר בי מהמלצתי.

אני כן מאחל לשניהם ולכל עם ישראל רק אושר ובריאות.

פורסם

אם אתה באמת אדם רע! אז קנה לה "ג'יפ"איסוזו טורופר ועדיף בנזין!!!! והיא עוד תשכח איך קוראים לה!! מרוב צרות!! ותיקונים+טיפולים יקרים מאוד מאוד!!!! ואם ילך לה שם מנוע או גיר אז בכלל חבל לה על הזמן!

 

נ.ב לאחותי היה כזה רכב ולאבא שלי יש מוסך ! וחשוב לציין שכל תיקון קטן הגיעה לסכומים של אלפים!! (וזה עוד שלאבא שלי יש מוסך והיא לא שילמה על העבודה כמובן!)

 

אופצייה שנייה היא לגונה! למרות שאני נורא אוהב את האוטו הזה שמעתי שהוא בעייתי מאוד! ואי אפשר למכור אותו!

 

ואל תקנה לה פיג'ו 406! אבא שלי מטפל בכמה כאלה ואומר שזה רכב אמין!

 

וגם אודי יכולה להיות מאוד אמינה! אבל הטיפולים יכולים להיות יקרים.

 

בקיצור אין יותר גרוע מטרופר! במחיר שעלה ההחזקה ותיקונים ב4 שנים, היא כבר הייתה יכול לקנות ג'יפ חדשה ומפואר!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
מצטרף להמלצה על אומגה. את המרורים ממנה היא לא תשכח :)

 

מצטער אבל את זה אפילו לאויבים שלי לא הייתי נותן.

 

חייב להודות שזה השרשור הכי עצוב שראיתי בפורום הזה בכל הזמנים (למעט הודעות על טרגדיות שלא נדע) ובו זמנית אי אפשר להתעלם מהעובדה שזה משעשע.

 

לא רוצה לדעת מה קרה שם ומה באמת הנסיבות שהביאו לפתיחה של השרשיר הזה - אבל פשוט אי אפשר להתעלם מההומור השחור שרץ כאן בכמויות לא שפויות :)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מצטער אבל את זה אפילו לאויבים שלי לא הייתי נותן.

 

חייב להודות שזה השרשור הכי עצוב שראיתי בפורום הזה בכל הזמנים (למעט הודעות על טרגדיות שלא נדע) ובו זמנית אי אפשר להתעלם מהעובדה שזה משעשע.

 

לא רוצה לדעת מה קרה שם ומה באמת הנסיבות שהביאו לפתיחה של השרשיר הזה - אבל פשוט אי אפשר להתעלם מההומור השחור שרץ כאן בכמויות לא שפויות :)

 

 

מעניין למה האינסיגניה מוגדרת כ"הרכב הטוב ביותר שאופל ייצרה"...

 

בכל מקרה, הומור שחור מוטורי לא ראיתי מעולם...

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

פורסם

(בלי להיכנס למוסריות של השרשור הזה) מה יותר מושלם מרכב אנגלי במסווה של יפנית??

חפש ניסאן פרימרה 2003 תוצרת אנגליה עם גיר רציף וכמה שיותר ק"מ...

 

ההורים שלי קנו כזו ב-2004, ועד שמכרו אותה ב-2009 הוחלפו:

גיר (באחריות)

מסרק הגה

ציריה

רדיאטור

אלטרנטור

 

בימים שהיא לא במוסך, היא תרגיש כמו מלכה

No worries 8)

פורסם

לנצ'יה קאפה 2001 אוטומטית מחיר נדרש 18K

לצערי שמעתי שהם פתרו את בעיות החלודה בשנים האלו.. אחרת הרכב היה הופך לענן אבק תוך שנה שנתיים.


×
×
  • תוכן חדש...