Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבת על זה פעם שאם באמת תקנה לה רכב שיאכיל אותה מרורים ואז היא תתבע אותך על מה שבישלת לה.

והפוסט הזה זאת ההוכחה לכך שהכל מכוון...

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צ'מע, המזל שהוא שואל עבור חבר שלו, ובאינטרנט אתה אנונימי כך שאם מישהו שהוא גם ככה אנונימי שואל עבור חבר שלו שהוא עוד יותר אנונימי, אז אין סכנה שהיא תעלה על זה כי בכל זאת שליש מהזוגות שמתחתנים מתגרשים, לך תחפש מי זה אותו אחד בתוך כל השליש הזה, - אני בעד להכנס בסחטנים מכל סוג שהו,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

כי מניסיון עבר דווקא האלפא עם כל הסטיגמה הרעה שיש עליה מבחינת אמינות מזדקנת מאוד בכבוד ולא עושה יותר מידי בעיות.

(ושוב, בשנתונים הנ"ל הכל שאלה של מזל)

פורסם

אני בעד C5 עם מערכת הידראולית נוזלת וגיר דופק או אודי A6 עם מנוע טורבו וטורבו גמור ושוב גיר דפוק.

כמובן עדיף למצוא רכב שיהיה מרותך בעצם משני רכבים :twisted:

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

לדעתי לך לאיזה סוחר רכב, תסביר לו טוב את המצב והוא בטח ימצא משהו טוב טוב בשבילך ;)

בטוח הוא יוכל לשחרר לך איזה סיטרואן או אאודי שעברו התעללויות קשות.

פורסם
לדעתי לך לאיזה סוחר רכב, תסביר לו טוב את המצב והוא בטח ימצא משהו טוב טוב בשבילך ;)

בטוח הוא יוכל לשחרר לך איזה סיטרואן או אאודי שעברו התעללויות קשות.

 

זה המצב היחיד ששני הצדדים יצאו מרוצים מעיסקה

פורסם

מה עם איזה מרצדס מונית לשעבר?

לא חסר כאלו שחצו את המיליון, ועדיין הרכב ניראה טוב, אבל כשצריך לעשות מנוע או גיר לאחת כזאת תחילים לתלוש שערות..

היתרון הגדול זה שהרכב הוא מרצדס עם כל המשתמע מכך.

mercdes-benz E350,jaguar xj, audi a3 sortback, seat leon 1.8tsi. gmc sonoma 92- my sweets

פורסם
:lol::lol: שלום חברי הפורום, הצלחתי להיתאפק עד היום מלהגיב לאשכולות מצחיקים כמו זה ובכלל, אך זה מה ששבר את גב הגמל כמו שאומרים ולא יכולתי להיתאפק :hihi:, חבל שהגיעו למצב כזה של ריבים ואני מקווה שהתוכנית תצליח לחבר שלך, אין כמו החיוך שאחרי הצלחת הנקמה :) .
פורסם

גם אני חשבתי להכניס לרשימה את הקרייזלר נאון, רק שהדרישה היא לרכב שאינו נופל במימדיו מטויוטה קאמרי, ולדעתי בקריטריון הזה היא נופלת.

בחיי, זה באמת אחד השרשורים הטובים פה לאחרונה :lol:

אני עדיין דבק בהמלצתי לרכוש דייהו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

406 שעברה את ה150 אלף הגיר כבר מתחיל לעשות בעיות ודי קשה למכור את הרכב

וכמובן שיהיה מנוע 1.8 שהוא הפחות מוצלח ולא כזה סוחב.

נשים אי אפשר איתן,וכבשים לא יודעות לבשל .......:-D

פורסם

+1 לדייהו הזוועה על גלגלים הזו.

הייתי אומר גם אולי לחפש 607 עם נקישות בגיר, אבל מדובר ברכב יפה ונוח מאוד, ותמיד יש הסיכוי שהוא לא יעשה יותר מדי בעיות, ואז סתם נתת לה רכב טוב (למרות שבלתי סחיר בעליל)


×
×
  • תוכן חדש...