Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.. נגנב לי רכב לפני חודש דגם הונדה קופה 95. חפשתי בכול מקום אפשרי אך לא מצאתי כלום. ידוע לי מלפני כמה ימים משני מקורות שהרכב ניראה באזור תעשייה חדרה ליד כול המוסכים. הרכב עבר שם במהירות חיפשתי גם שם בכול חור אפשרי, בקיצור מה שרציתי לבקש ממכם אם תראו דימיון לרכב כמו שלי מכול הבחינות אם זה גאנט (סימנתי אותם), חצאיות, אבזור, הכול אשמח מאוד אם תתנו לי מידע. במידה והרכב ימצא על ידי מישהו ממכם, יקבל ממני אישית סכום נכבד של כסף. אנא צרו קשר 054-9769153 תודה.. הנה תמונות של הרכב:

 

http://img192.imageshack.us/img192/7287/127585373015.jpg

 

 

http://img718.imageshack.us/img718/3127/127585383879.jpg

 

 

http://img231.imageshack.us/img231/6594/127585390971.jpg

פורסם
מדהימה בתמונות!

 

:?:roll:

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

מצער לשמוע.

בהצלחה.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם

צר לי על גניבת הרכב

מה שטוב- אי אפשר לפספס אותו ואין מצב שיש שניים כאלה בכבישי ישראל

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

הרכב כידוע לי לא מפורק הוא משוכפל מספר רישוי אחר, יכול להיות גם שצבעו תאוטו ושינו בוא כמה דברים

פורסם

קצת כואב הלב לומר זאת ידידי היקר, אבל ממה שאני יודע הסיויק הוא רכב קל נורא לפירוק

והרבה יותר משלם להתעסק איתו בצורה הזו מאשר שיופי מספרי שלדה וכל מיני דברים כאלה,

במיוחד והרכב נראה כך, אין סיכוי שמישהו ישאיר אותו וישנה בו מעט דברים.

 

אני גר בדרום, אצלנו רכבים כאלה נגנבים המון, ברגע שהרכב פה נעלם, תוך חצי שעה

הוא כבר על מדפים במוסכים של הישובים הבדואים הסמוכים.

 

בהצלחה בחיפוש.

רותם.

פורסם
הרכב כידוע לי לא מפורק הוא משוכפל מספר רישוי אחר, יכול להיות גם שצבעו תאוטו ושינו בוא כמה דברים

 

בהנחה וזה נכון, הסיכויים למצוא אותו אפסיים.

פורסם

במספר רב של פעמים שרכבים נגנבים

כמו שאמרו למעלה מלבד נושא הפירוק

הרכב נלקח לשטחים עובר צבע , שמים עליו לוחית רישוי פלסטינאית והרכב נע בשטחים כרכב פלסטינאי לכל דבר ...

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אתה מאמין שהרכב שלך היה אצלי כטפט בשולחן עבודה? אני לא מאמין שזה שלך מצאתי את התמונה בגוגל פעם או בקארספורום לא זוכר כבר .

יש לי גם סיוויק קופה 96 הרכב שלך מדהים כואב הלב.

רק שתדע עם כל הכונסים האלה והג'נטים והמראה הזה זה פצצה מתקתקת עד שיגנב . ב100 אחוז .

פורסם

אם כבר הקפצתם, לא רוצה לבאס אבל לפני כמה שנים גנבו לאחד החברים הכי טובים גם סיוויק שמושקעת בהמון כסף ומיותר לציין שאין זכר לאוטו עד היום.

עד היום שוכבים אצלו מלא חלקים בבית שהוא לא הספיק להתקין (גיר ידני וכו'):-( .

DSC_0407.jpg

×
×
  • תוכן חדש...