Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה צבע לגולף?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

לאחר שסוף סוף הוחלט על אוטו: (תודה רבה על כל העזרה!)

גולף 1.6 DSG גימור TRENDLINE

עכשיו היום הזמנו ושילמנו מקדמה, בחרנו צבע שחור, אבל אז הסתכלנו באינטרנט והוא לא מחמיא לאוטו.

איזה צבע מומלץ?(יש לציין שהמראות שחורות, הידיות שחורות, והאוטו עם טאסות)

חשבתי על הכחול-כסוף(בהיר) שלהם.

או על הכחול הכהה.

דעתכם?

 

אריאל

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש גוון כחול כהה - אפור כזה שמאוד מחמיא לאוטו, נקרא בפולקסוואגנית כחול גרפיט או גרפיטי עם אפקט פנינה. יש הרבה ג'טטות גולפים ופסאטים שנמכרו בגוון הזה.

 

תתחדשו!

פורסם

שחור בהחלט לא הייתי בוחר.

יש לו לא מעט חסרונות.

 

עדיף צבעים בהירים, לבן, זהב שמפניה, כחול בהיר.

והכי חשוב תתחדשו ותהנו מהרכב.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

דווקא בגלל המראות השחורות והידיות, הייתי נמנע מלבחור צבע בהיר שיבליט את הדברים הללו.

וצבע שחור לא מחמיא לגולף? היא נראת מעולה בשחור לדעתי.

פורסם

גם לפי דעתי היא נראית מעולה בשחור.

אבל אם לא-אז את הכחול בהיר.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם

שחור לא מחמיא.

 

תודה על התשובות!

באמת אנחנו מתלבטים בין הכחול גרפיט, לבין הכחול בהיר.

נראה לי שנקח את הכחול גרפיט רק בגלל צבע המראות והידיות.

 

דעתכם על הכחול גרפיט?

פורסם

הכחול גרפיט נראה גם מעולה!

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם

טוב, תודה לכם!

החלטנו לעשות כזה דבר.

הם מחנים את המכוניות שלהם איפשהו, נבקש מהנציג שמכר לנו(שמעון מפליקס) שיקח אותנו לראות.

פורסם

עדיף לראות את הצבע במציאות ובאור יום. יש הבדל של שמים וארץ בין איך שזה נראה בקטלוג לבין המציאות.

 

תתחדשו.

פורסם

אם, אתם מתכוונים לראות את הרכב באור יום אז יש שני אפשרויות האחד הוא לראות אותו בנמל אשדוד או לקוח שהזמין את הרכב באחד הסוכנויות.

תתחדשו ואל תשכח לפנק בתמונות שתקבלו אותו.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

אני לקחתי את הגולף בצבע כחול גרפיט. הצבע יפה מאד ומסתיר את המראות והידיות השחורות. ממליץ לך לבחור בצבע זה.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

נמל אשדוד אתה אומר?

טוב נראה מה נעשה!

ובוודאי שתקבלו תמונות.

 

hagaii איפה אתה נמצא בארץ?

אתה יכול לעלות תמונות?

פורסם

יש לי באופן זמני גולף כזאת בדיוק בצבע שחור ולדעתי הצבע מאוד מחמיא לרכב.

 

את הגולף שלי הזמנתי בצבע לבן אבל בהתחשב בזה שהגולף ברמת האבזור הזאת מגיעה עם ידיות ומראות שחורות כנראה שבמקומכם הייתי מזמין צבע כהה ולא הייתי פוסל שחור על הסף.

 

אם תצבעו את הידיות בצבע הרכב אז כמובן שאני לא נייטרלי והלבן לדעתי מושלם. :)

 

אגב, יש בארץ את הצבע Carbon Steel Gray? (ראיתי בתמונות, צבע מיוחד ויפה)


×
×
  • תוכן חדש...