Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גולף mk3 97 ידנית 1.8 90 כ"ס

נקנתה לפני שנה וחצי עם 180K נמסרה היום עם 208K סה"כ 28K

 

ואלה הם הוצאות האחזקה (לא לפי סדר זמנים וק"מ)

 

*אטם מכסה שסתומים גרמני 100 ש"ח החלפתי לבד

*צלחות בלם + רפידות 350 ש"ח כולל עבודה

*צמיגים 1000 ש"ח

*רצועת טיימינג גרמנית +עבודה 300 ש"ח

*תיקון הילוך חמישי שסירב להיכנס 650 ש"ח תוקן אצל רון.

*שני כיווני פרונט 200 ש"ח

*טיפול 10 אלף הכולל שמן מנוע ופילטר,פילטר דלק,פלאגים,נוזל קירור,טרמוסטט 500 ש"ח כולל עבודה.

*טסט לפני שנה 1300 ש"ח.

*טסט השנה לפני יומיים 1200 ש"ח והוחלפו גומיית צרייה פנימית וחיצונית וגם גומיית מסרק הגה 300 ש"ח.

*משאבת ואקום של הנעילה מרכזית 200 ש"ח מפירוק וזה מחיר מציאה הרכבתי לבד.

*משאבת מים התחילה להרעיש הוחלפה למשאבת גרמנית ביחד עם רצועת אביזרים ונוזל קירור סה"כ 550 ש"ח כולל עבודה

*מאוורר מנוע מקורי 200 ש"ח מפירוק אני החלפתי בעצמי כדיי להחליף ברכב זה מאוורר צריך לפרק את כל החזית של האוטו חתיכת עבודה.

*מילוי גז חדש למזגן עקב פירוק המאוורר 150 ש"ח

*ניקוי מצערת ביצעתי בעצמי רק חומרים עלו.

 

השתמשתי ב90% בחלקים מקוריים ורק תיקון אחד במוסך מורשה כי יקר יחסית במוסכים מורשים,את כל הטיפולים התיקונים שלפנייכם השגתי בזול יחסית ,התיקון היחידי במורשה זה התיקון של ההילוך החמישי(אצל רון התותח)הוא מורשה אבל לא שוחט.

 

* היו עוד דברים שצריך לתקן ולא תיקנתי כמו מנוע צעדים שהוא יקר 800 ש"ח וקשה להשיג מפירוק,ותושבות מנוע וגיר שצריכים החלפה,ריפוד גג שצנח החזקתי אותו עם נעצים,וצביעה מחדש לגג מכסה מנוע ופגוש עקב דהייה,ותושבות בולמים.

 

מה אני יגיד לכם האמת מבחינת אמינות לא התרשמתי ממש מהרכב.

מה שכן הרכב בנוי מחומרים מעולים הפלסטיקה נשמרה כמו חדשה ללא סדקים/קרעים.

ואקוסטיקה מצויינת למערכת שמיעה או סתם שהחלונות סגורים הרכב מבודד רעשים מצויין.

מזגן חזק,ומערכת חשמל אמינה.

המנוע עצמו הפגין אמינות .

צריכת דלק (בערך) משולב 47 ליטר 450 ק"מ והיו גם ימים שהייתי עושה 500 ק"מ

×
×
  • תוכן חדש...