Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה להגזים ? מה זה המחירים הללו ? אני הבאתי שתי סטים של 0/1 GAUAGE (שהם אובר קיל מטורף..) כולל RCA של רוקפורד מסוג TWISTED, נעל מצבר של רוקפורד, בית פיוז לתא המנוע (AGU שנראה כמו ויברטור..:-)) ומפצל + עם 3 פיוזים AGU.

 

כל זה פעמיים (שני סטים..) ב 250 דולר כולל משלוח. (אומנם 4 גייג' של וודו זה לא 4 גייג' של קנו אבל מדובר ב 0/1 !!)

 

אם זה מעניין מישהו, אני אפרט מה ואיפה.

...CASKA for life

פורסם

1300*13.8 = 179,

 

1300 וואט זה 179 אמפר, תוסיף עוד כ35 אמפר צרכנים ברכב,

זה 215 אמפר,

 

יש לך אלטרנטור כזה ? אם לא, צאו מהסרט ותתחילו להתאפס,

אתם זורקים מספרים מופרחים חסרי כל בסיס או ביסוס.

 

כבל 4 של קנו, יכול לסחוב 150 אמפר, + 30 אמפר צרכני רכב

זה אומר שעד אלטרנטור של 180 אמפר, אין שום צורך במשהו שהוא מעבר לזה.

 

בהצלחה בכל מקרה :)

פורסם

גורל הגזמת קצת לא? אצלי ברכב המשיכת שיא היא באיזור ה75 אמפר. אמנם בלי מזגן וצרכנים. במוזיקה כל התורה משתנה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

למה הגזמתי ?

לא הגזמתי ולא נעליים,

 

אצלך המשיכת שיא היא 75 אמפר כי יש לך 2 מצברים של פריקה מהירה,

ומי אמר שאצלך היה יותר מאלף וואט ?

 

 

רוצים להתווכח עם עובדות, בבקשה - אבל זה המצב.

אגב לצורך העיניין אם היה לך משיכה של 75 אמפר, עם מונו 1500, ועוד מגבר של 300 וואט

 

אז למה לכל הרוחות לשים יותר מ4G שיכול לסחוב כפול מזה !!

פורסם

אלי כנראה הגיע הזמן לפרק את כל ה 0-ים שיש לך שם ותתרום לנזקקים.:-)

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אליקו,

אני לא חושב שהגזמתי, הכל יחסי.

החיווט הוא איכותי יחסית למחיר שאתה משלם, אני בטוח שישנם חוטים אכותיים יותר אך ממש לא מתקרבים למחיר של 8 ש"ח למטר

מי כמוך יודע שמתקין לוקח משהו כמו 15-20 ש"ח למטר חיווט ברמה זו.

ואף דק יותר (1.5מ"מ).

 

לגבי החיווט חשמל, אתה אמרת לי שיותר טוב ונוח להעביר 0/1 גייג' במקום 2 של 4.

 

הכל מקרה בוא ונסכים שהחיווט של אומגה הוא ממש לא חיווט רע.

ושהוא יעשה את העבודה בצורה טובה לדעתי.

 

בהצלחה

רוני נ.

 

ואגב אשמח ללמוד אם לא כך הדבר

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

רוני, לא הבנת אותי נכון, לי בעצמי יש חיווט 1.5 של אומגה אודיו ברכב, התגובה שלי הייתה בנוגע להתלהבות שלך מחוטי רמקול:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אליקו יהיה לנו שיחה עוד מעט.

 

רק תענה בה"פ.

 

2 של 4 גיי'ג יהיה טוב נראה לי.

 

4 למונו ופיצול של ה4 לשתי המגברים ה4 ערוצים וה2 ערוצים.

 

וגם הרעיון של ה1.5 נשמע לי טוב מספיק לטוויטרים ומידריינגים כבל של 1.5.

 

תמיד טוב שיהיה בסיס אולי יכנס לי ג'וק להחליף אלטרנטור ומצבר.

 

ובדרך אגב יש לי מצבר של 46 אמפר בסך הכול קטן מאוד.

פורסם

מצברים תמיד אפשר להחליף ליותר טובים, זה רק עניין של תקציב, ועם הכי פחות עבודה.

מה שלוקח הכי הרבה זמן זו ההתקנה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

היום הייתי בחנות של אומגה אאודיו.בדקתי מחירים ועובי חיוט.

2.5 ממ-6 שח למטר

4.0 ממ-8 שח למטר.

אני יודע שלא צריך,אבל בשביל הפרש של 120 שח בין ה2.5 ל 4 ממ,לא התעצלתי והזמנתי את ה 4ממ....:shock::lol:(הפרש בהזמנת 30 מטר)

אגב,יש להתקשר לפני שמגיעים אליו כי כרגע אין לו אורכים מספיקים בסוגי החיוט.הבטיח לי שבמהלך השבועיים הקרובים יגיע.

פורסם

ידידי הבעיה היא לא ההפרש הכספי,

אלא הבעיה שבלהעביר את החיווט ולעבוד איתו.

תנסה להעביר חיווט 4 מ"מ בדלת, הרבה עצבים, בלי הבדל התוצאה מאחר ומדובר בהספקים קטנים (עד 200 RMS)

 

כך שלדעתי גם 2.5 מ"מ זו טיפה הסחפות עם מקדם ביטחון "קל"

 

אשמח עם תתקנו אותי (למיטב ידיעתי)

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

מזל שהוא לא מוכר חוט רמקול 0 גייג' :D

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

4 מילימטר זה 6 גייג',זה מטורף,אני מקווה שיש לך אוטובוס אחרת אני לא יודע איך אתה מתכנן להעביר הכל.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15


×
×
  • תוכן חדש...