Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראסמי הסחפות :)

 

ושוב אני אומר - עדיף 4G קנו אחד, מאשר 2 של סאונד קווסט ,

לא חייבים גם להזמין מחול, יש כאלו שמוכרים בארץ, אתה יכול לדבר עם יוסי אלפיין ולברר ממי הוא קונה \ לרכוש דרכו.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חברה אתם קצת נסחפים.ראיתי את ה2.5 ואת ה 4 ממ ואף יש לי דוגמאות ביד.ההבדל הוא לא כפי שאתם מתארים וזה לא כבל מתח....

ונכון הקושי העיקרי זה העברת החיוט ברכב ומכיוון שאני הוא זה שהעביר את החיוט ברנו שלי,בדקתי את העניין היום ולא אמורה להיות לי בעיה מיוחדת גם עם ה 4 ממ.

פורסם

לגבי חיוט מתח...דוגמה קטנה שלי...כדי להפיק את המיטב מהמגבר שלי שדורש הספק של 250 אמפר:shock: אני צריך תחנת כוח בבגאז אבל לא נסחפתי ויש לי כבל של 4 גייג של קנו.כבל מעולה ועבה מאד יחסית לרוב סוגי הכבלים שמוכרים בארץ.

המצבר שלי 60 אמפר והאלטרנטור מספק 90 אמפר כך שלא היה טעם לשים כבל עבה יותר למרות שלמגבר שלי נאמר מפורשות לשים כבל של 0 גייג.נכנסתי לכל מיני נוסחאות של חישובים ואפשר להכנס גם לfaq ולראות את הנתונים היבשים שפשוט אין צורך ביותר מ 4 גייג אם אין הספק של יותר מ120 אמפר....

פורסם

יש לך מגבר שדורש 250 אמפר?

ואתה מחבר לו 4 גייג'?

 

קנו או לא, הוא היה נשרף ממזמן.

 

אנשים זורקים דברים שהם לא מבינים לאויר וחבל.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

תסביר לנו בבקשה, איזה מגבר יש לך שצורך 250 אמפר ?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אליקו הטעות פה היא שלך,

יכול להיות לך מגבר של מליון אמפר,

אבל אם מה שאתה יכול לספק לו בפועל זה 90 אמפר - אתה צריך כבל שמסוגל לסחוב 90 אמפר לאורך זמן, ולא כלום מעבר לזה.

 

חברים לא מעניין את הסבתא של הדודה של אף אחד, איזה מגבר יש לכם, ומה יכולות הספיגה\צריכה שלו, השיקול היחיד בלבד בבחירת חיווט חשמל לרכב, הינה כמה חשמל אתם מסוגלים לייצר !

 

זהו !

פורסם

גורל, הטעות היא דווקא שלך.

 

מגבר ינסה לייצר את ההספק שהוא מוצהר בו בכל מתח נתון זה שמערכת החשמל לא מצליח לספק את זה, לא ימנע מהמגבר למשוך את מה שהוא צריך

ברגע שמתח יורד = משיכת האמפרים עולה בהתנגדות הנתונה.

משיכת האמפרים עולה ומתח יורד = עומס על החיווט והמגבר

אם אין מספיק מתח, בסופו של יום המגבר פשוט ישרף

אבל זה לא כמה אתה מסוגל לספק.

בשביל לספק 1000 וואט ב 10 וולט אתה צריך קרוב ל 130 אמפר שיעברו בחוט, במקרה הזה הם יגיעו מהמצבר ויגרמו לעומס על החוט.

 

עדיין חושב שאני טועה?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מגבר לא מנסה כלום נתחיל מפה, מגבר למען האמת הוא סוג של ממיר DC לAC ממותג,

הוא לוקח DC ב11.5 וולט, עד 16 לרוב, ומוציא זרם AC משתנה בצד השני.

 

במידה ומערכת החשמל שלך מספקת 90 אמפר ב13.8 וולט, אז היא לא תוכל לספק 91 אמפר גם אם יתפוצץ העולם, ומוחמד יבוא אישית עם 72 בתולות.

זה שאתה רואה נפילות מתח על הכבלים שלך לא אומר כלום, לאלטרנטור יש מייצב מתח. והוא תמיד יוציא זרם מיוצב.

 

התאוריה שלך יפה רק אם היה לך מאגר אמפרים בלתי מוגבל, והיית משחק עם המתח. שיהיה לך רכב כזה תודיע לי, אני רוצה גם :)

פורסם

לפעמים פשוט לא שווה להסביר :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

גורל,

 

האלטרנטור לא קשור לעניין, המצבר לעומת זאת, כן.

 

תיאורטית, מצבר של 72AH לצורך העניין, מסוגל לספק זרם של 72 אמפר למשך שעה אבל באותה מידה יכול לספק 144 אמפר למשך חצי שעה ואף יותר מזה לפרקי זמן קצרים יותר, למצבר אין רגולטור או כל אלמנט אחר שמגביל את מוצא הזרם שלו.

 

מקווה שעכשיו זה יותר ברור.

פורסם

המגבר יקח את הכוח שהוא צריך בכל רגע נתון.מכיוון שלא מחוברים אליו כל מיני מפלצות זללניות הוא כמעט ולא מתאמץ.הגיינים כמעט סגורים,אינני שומע בפול ווליום והשעון וולטאזים תמיד מראה מתח של 14.9-13.8 גם במאמץ של הסאבים הכפולים שלי(גנסיס).אני לא מרקיד את המכוניות שלידי ולא קורע את עור התוף.תמיד טוב לדעת שיש לי מפלצת רעבה שאוהבת לבעוט גם בחצי מכמות האמפר הדרושה לה והנתונים שלה ממש מפלצתיים מבחינת הספקים.(ברור שהנתונים מתיחסים לפול חשמל ואמפר:wink:)

שוב,קראתי מספר פעמים את ההמלצות כאן בפורום וכולן חד משמעית-אין צורך ביותר מכבל של 4 גייג להספקי החשמל שיש לי ברכב.

אליקו-אני לא מתיימר להיות מומחה-כי אני לא-אבל אני בהחלט תלמיד טוב ומנסה לישם את ההמלצות של המבינים.

אשמח להיווכח באם יש טעות עימדי,כי בלי שום קשר אמור להגיע עבורי כבל של 0 גייג בכל מקרה...:wink::lol:


×
×
  • תוכן חדש...