Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מסכים עם אלעד.הטוב ביותר שתזמין מאיביי וזה מה שיעלה לך כולל משלוח אלייך,זול יותר מכל אלטרנטיבה (באיכות) בארץ.

רק בדוק שהאורך של 5.48 מטר יספיק לך גם לחתיכה עבור הפריקה.(לי ברנו מגאן -הספיק למתח ופריקה).הזמנה מעל לאורך של5.48 מטר מעלה את דמי המשלוח ל40 דולר ולא משנה האורך שאתה מזמין.קרי,תזמין אפילו 30 מטר-המשלוח ישאר 40 דולר.

וחייב לציין שנהניתי מאד מרמת ואיכות הדיון בתרד הזה.תודה לכולם!

פורסם

יש לך ערכות חיווט של streetwires, מנסטר קייבלס, רוקפורד וקיקר שאיכותיים לא פחות מהשמות שהוזכרו כאן. ניתנים להשגה די בקלות באי-ביי, הקאצ' הוא משלוח יקר כי מדובר בערכות כבדות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איביי אין לי מושג מה הולך שמה בכלל את האמת.

 

אני יבדוק מה יש פה בארץ יש הרבה מתקינים והרבה ספונסרים שמוכרים כבלים וציוד איכותי יוצא מן הכלל.

 

נבדוק איתם קודם ומשמה נתקדם. אם אין משו נחזור לפורום ונתייעץ איך רוכשים באייבי ובכללי.

 

תודה לכול הפורום באמת הרמת פורום הזאת מאז שאני פה (חצי שנה) עולה מיום ליום.

 

מהמלצות למגברי של jbl הגענו להמלצות הגבוהות ביותר לא רק בארץ אלא גם בעולם.

 

שוב פעם מרמקולים 6 על 9 של קנווד התקדמתי הרבה מאוד מאז גם בידע וגם באיכות שמיעה.

 

האוזן אוהבת את זה אבל כמו כול חולה אודיו לא מספיק לה.

 

אחח האוזניים האלו שלנו.

פורסם

כל מתקין שיש לו קנו בארץ קונה או מאיביי או מהאתר של קנו. (כן, כל מתקין)

אז למה שהוא ישלם על תיווך ? (צריך לצאת רווח כלשהו למתקין מן הסתם)

 

gabi1234567,

אם אתה צריך עזרה בנושא הזמנה מאיביי פנה אלי בפרטי.

Alpine 9887|XETEC GRAVITY 5G-900|tw:alpine spx pro|midbass:Morel hybrid ovation 6|Genesis audiophile 30.01

המערכת שלי למכירה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=292211


×
×
  • תוכן חדש...