Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גורל,

 

האלטרנטור לא קשור לעניין, המצבר לעומת זאת, כן.

 

תיאורטית, מצבר של 72AH לצורך העניין, מסוגל לספק זרם של 72 אמפר למשך שעה אבל באותה מידה יכול לספק 144 אמפר למשך חצי שעה ואף יותר מזה לפרקי זמן קצרים יותר, למצבר אין רגולטור או כל אלמנט אחר שמגביל את מוצא הזרם שלו.

 

מקווה שעכשיו זה יותר ברור.

איציק, זה נכון.

עם זאת גם לכבל יכולת סחיבה גדולה בהרבה לזמן קצר.

 

עובדתית : אתה מעביר את כל המתח שלך גם בכבל 0G דרך פיוז 150 והוא לא נשרף,

כי כל המשחק זה יכולת ספיגה לזמן ארוך, פיקים לא במשחק - כי בפיקים יש לרכבים יכולת התמודדות גבוה בהרבה

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במידה ומערכת החשמל שלך מספקת 90 אמפר ב13.8 וולט, אז היא לא תוכל לספק 91 אמפר גם אם יתפוצץ העולם, ומוחמד יבוא אישית עם 72 בתולות.

זה שאתה רואה נפילות מתח על הכבלים שלך לא אומר כלום, לאלטרנטור יש מייצב מתח. והוא תמיד יוציא זרם מיוצב.

 

התאוריה שלך יפה רק אם היה לך מאגר אמפרים בלתי מוגבל, והיית משחק עם המתח. שיהיה לך רכב כזה תודיע לי, אני רוצה גם :)

 

אז תחזור בך מההצהרה הזאת :-D

פורסם

ארזה, הדיון הזה כבר עבר מעל המערכת שלך :)

 

מה שאיציק אמר פוגע בול

 

מה שכן, זה לא משנה מה מחובר למגבר - מה שכן משנה זה ההתנגדות של מה שמחובר.

 

אני לא אומר טעות או לא, אין ספק שחוטי 4 גייג' יכולים להחזיק גם 120 אמפר אבל זה גורם להם להתחמם, לעלות בהתנגדות העצמית שלהם [מה שגורם לנפילות מתח בצד המגבר]

ובעצם ליצור צוואר בקבוק במערכת.

 

אין פה קשר ל"תלמיד טוב" או לא.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
אליקו הטעות פה היא שלך,

יכול להיות לך מגבר של מליון אמפר,

אבל אם מה שאתה יכול לספק לו בפועל זה 90 אמפר - אתה צריך כבל שמסוגל לסחוב 90 אמפר לאורך זמן, ולא כלום מעבר לזה.

 

חברים לא מעניין את הסבתא של הדודה של אף אחד, איזה מגבר יש לכם, ומה יכולות הספיגה\צריכה שלו, השיקול היחיד בלבד בבחירת חיווט חשמל לרכב, הינה כמה חשמל אתם מסוגלים לייצר !

 

זהו !

 

מגבר לא מנסה כלום נתחיל מפה, מגבר למען האמת הוא סוג של ממיר DC לAC ממותג,

הוא לוקח DC ב11.5 וולט, עד 16 לרוב, ומוציא זרם AC משתנה בצד השני.

 

במידה ומערכת החשמל שלך מספקת 90 אמפר ב13.8 וולט, אז היא לא תוכל לספק 91 אמפר גם אם יתפוצץ העולם, ומוחמד יבוא אישית עם 72 בתולות.

זה שאתה רואה נפילות מתח על הכבלים שלך לא אומר כלום, לאלטרנטור יש מייצב מתח. והוא תמיד יוציא זרם מיוצב.

 

התאוריה שלך יפה רק אם היה לך מאגר אמפרים בלתי מוגבל, והיית משחק עם המתח. שיהיה לך רכב כזה תודיע לי, אני רוצה גם :)

 

 

גורל, הכל טוב ויפה בהקשר לאלטרנטור, אבל ברכב יש גם מצבר וכיום כל מצבר אומלל אפילו של "ספארק" מאוטו-דיפו מסוגל להפיק רגעית למעלה מ250 אמפר.

 

בגלל זה שימוש במצברים בעלי פריקה רגעית חזקה במיוחד משמשת בתחרויות SPL גם עם מנוע מכובה, ושהאלטרנטור יוצא בכלל מהמשוואה.

 

זה שלרכב שלך יש אלטרנטור של 90 אמפר, לא אומר שזה האמפרז המקסימלי שיעבור בכבלים.

זאת טעות לחשוב כך.

 

אומנם זה פריקה קצרה ורגעית ולא בטוח שתוכל להפיק אותה לאורך זמן מספיק כדי להנות מזה במערכת אודיו, אבל אמפרז גבוה ברכב קיים בהחלט.

 

 

*** איציק הקדים אותי:)***

under construction..

פורסם
ושאלה לאיציק-אם מצבר יכול להוציא אמפר כפול מהמוצהר כפי שציינת,אז הפיוזים שלי שהם 90 אמפר אמורים להשרף הלא כן?:roll:

 

אם הצרכן בצד השני של הפיוזים היה צורך מעל 90 האמפר האלו, אז כן, כמובן קח בחשבון שלפיוז יש אחוז טולרנס, ז"א שרובם יכולים לעמוד בצריכה יותר גבוהה מהערך שלהם.

פורסם
גורל,

 

האלטרנטור לא קשור לעניין, המצבר לעומת זאת, כן.

 

תיאורטית, מצבר של 72AH לצורך העניין, מסוגל לספק זרם של 72 אמפר למשך שעה אבל באותה מידה יכול לספק 144 אמפר למשך חצי שעה ואף יותר מזה לפרקי זמן קצרים יותר, למצבר אין רגולטור או כל אלמנט אחר שמגביל את מוצא הזרם שלו.

 

מקווה שעכשיו זה יותר ברור.

 

לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

ואני חוזר למה שאמרתי קודם,

פריקה רגעית זה דבר יפה,

אבל באופן ריגעי גם כבל 8G יעמוד במאות אמפרים,

בדיוק כמו שבאופן רגעי פיוז עם ערך של 150 אמפר, יכול לסחוב דרכו גם 300 אמפר.

פורסם

גורל, מצבר עם זרם התנעה של 420 אמפר מסוגל בהחלט לספק 150 אמפר ליותר מ-20 דק', בטח כשהרכב מונע והאלטרנטור מסייע, זה לא "פריקה רגעית".

 

וזה עוד מבלי להזכיר מצברי פריקה עמוקה.

פורסם

השרשור קצת נסחף לא רק הכבלים.

 

איך הגענו מהחיווט לאוטו שלי לקרב חוטים.

 

הקיצר זה לא יעזור גם אם כבל 4 גיי'ג אחד יעביר 500 אמפר אני לא יהיה רגוע בכבל 4 גיי'ג אחד.

רק בשביל הראש השקט 4 למונו 4 מפוצל ל4 ערוצים ול2 ערוצים הכי טוב לפי דעתי.

הקנוקפוץ הזה מיותר סאונד קווסט שזה בעצם סטינגר לפי מה שאני יודע יספיק ואפילו יותר מידי.

 

אני עם 3 כבלי מתח של הונג קונג וכן המערכת לא מראה לי שום בעיית חשמל לא התחממות ולא כלום.

כבלים של 1.5 מ"מ גם סיניים לקומפוננט וגם אין לי שום בעיית חשמל ושום דבר הסיבה היחידה שאני מחליף

 

זה רק בשביל שיהיה טוב פעם אחת וזהו ראש שקט ונקודה.

לא מצפה לשינוי בסאונד כי ידוע שזה לא יהיה לא צריך לעשות כזה סיפור מכבלים בכול זאת חברים

 

אין לנו פה עשרות אלפי וואטים בשביל לדון על זה ככה.

 

תודה לכולם.

פורסם

כך בחשבון שכבלים של סאונד רווסט היום רחוקים מאוד ממשה רשום עליו - לפני כמה שנים כן מסכים איתך היו כבלים טובים אבל אכשיו :cry: , במקרה בשבועה שעבר היתקנתי אחד שרשום עליו 2 G והסופית של 4 G היתלבשה עליו בלי בעיה :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

כבל אחד של קנו שווה בערך ל2 של סאונד קווסט,

תבוא למפגש תראה בעצמך אני אביא חתיכה.

 

הכי טוב תעביר 2 כבלים של 0 של קנו, אחד למונו, ואחד ל4 ערוצים

ועוד כבל 4G ל2 ערוצים.

 

:)

פורסם

מסכים עם עתיד(גורל?)

לא הבנתי משהו-אם פיוז של 150 אמפר מסוגל לעמוד גם ב300 אמפר מבלי להשרף,אז למה בעצם יש חשיבות למספר?מתי בעצם הפיוז נשרף ובכך מגן על הכבל וכמובן הרכב מפני שריפה?

פורסם

ארזה,

לוקח לפיוז זמן להתחמם.

אם עובר בכבל ערך אמפר שגבוה מערך הפיוז הוא גורם לו להתחמם.

כתוצאה מזה הוא נישרף.

אם כמות האמפר הגבוהה הייתה רגעית סביר להניח שהפיוז לא יישרף.

כל המטרה של הפיוז היא להגן על הכבל מתח משריפה בתוך האוטו כתוצאה מחימום יתר.

כל עוד הפיוז לא התחמם אין סיבה בעולם שיקרה משהו לכבל מתח. (כמובן אם הוא בערך המתאים ולא 300 אמפר לכבל 4 גייג')

Alpine 9887|XETEC GRAVITY 5G-900|tw:alpine spx pro|midbass:Morel hybrid ovation 6|Genesis audiophile 30.01

המערכת שלי למכירה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=292211

פורסם

מכול השירשור הזה הבנתי שהקנוקפוץ הכבל טוב רק שקשה להשיג אותו בארץ.

 

הוא עלה מלא.

 

סאונד קווסט כבר לא כמו פעם.

 

אז מה אתם מציעים עוד חוץ משתי אלו?

 

תודה רבה.


×
×
  • תוכן חדש...