Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מקווה שהכותרת בסדר.

צריך את עזרתכם שוב, יש לי רכב עם רדיו מובנה (רכב ליסינג) ואני שוקל לעבור לבי אמפינג ולוותר על הרמקולים האחוריים (6X9).

כדי לעבור לתצורה כזו יש לי 2 ואופציות ופה אני צריך את עזרתכם:

 

אופציה ראשונה היא באמת לקנות 3Sixty ולהישאר עם המראה המקורי, השאלה האם אני מפסיד פה יכולות או פונקציונליות מאשר לעבוד עם HU ברמה גבוהה.

אופצייה שנייה היא לקנות HU + מסגרת פלסטיק שרק היא עולה 300 שקל.

 

אשמח אם תבחנו את 2 החלופות מכל האספקטים, למשל החשש הגדול שלי במעבר ל HU והחלפת הרדיו המקורי הוא במשיכת תשומת לב לרכב מבחינת פריצות וכדומה, עד היום הרכב לא מושך תשומת לב כיון שיש רדיו מקורי ולא רואים שם רמקול ולכן אני יחסית ממזער את הסיכון, אז החסרונות שאני רואה שהחלפת ה HU הם:

  1. מגדיל את הסיכוי לפריצה, וכאחד שחווה זאת לא מעט פעמים זה מאוד חשוב לי.
  2. מצריך מסגרת פלסטיק שתצטרך להיות מוחלפת ברכב הבא.
  3. להערכתי העלות של HU + מסגרת יותר יקרה מ3Sixty.

השאלה האם יש יתרונות בשמע שאין ל 3Sixty, מכיון שאין לי מנחתים ברמה גבוהה או בינונית אפילו אז ה 3sixty ישמש כמנחת איכותי.

 

אשמח לדעת מה אתה חושבים ומה דעתכם, אם תוכלו להגיד לי עלות של מסגרת וHU (ברמה גבוהה) מול ה 3sixty זה יהיה מצויין, ודרך אגב אני לא יודע להגדיר את ה 3sixty אך אני מאמין שניתן ללמוד ויש לי מספיק מחשבים ניידים או מחשבי כף יד לההגדרה של מכשיר כזה אז זו לא הבעיה עבורי.

 

תודה מראש לכולם, תמיד שמח ללמוד מהניסיון והידע המקצועי שלכם.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

ה3sixty.2 מנצח בענק.

 

התקנה שנעשתה ברכב של אבא שלי (טויוטה קורולה SUN 2008) עם הגרסא הפשוטה יותר של המכשיר הזה הוכיחה את עצמה כרכישה מדהימה.

 

המוצר הזה מכיל בתוכו RTA שעושה עבודה יפה מאוד בזמן הליך הכוונים ויש לו יכולות שאין היום בשום HU (למעט אחד שבא ביחד עם פרוססור) כמו אקולייזר 31 ערוצים מונו לכל ערוץ קדמי, 21 ערוצים לרמקולים האחוריים ו15 לסנטר ולסאב.

שליטה על גיין לכל ערוץ בנפרד.

TC לכל ערוץ בנפרד.

יכולת שליטה על רמקול סנטר.

שליטה על עצמת הסאב וופר

קרוס אובר מתקדם עם נקודות חיתוך ודרגות חיתוך גמישות מאוד.

 

הוא משמש כמנחת לכניסות גבוהות ולכן יתאים לכל רכב ליסינג עם כל מערכת OEM - כל השינוי שאתה צריך לעשות הוא בעצם בחוטי הרמקולים בצמה הראשית ואז הרוקפורד הופך בעצם להיות הממשק שלך מול המגברים.

 

מכשיר מעולה - תמורה אדירה לכסף, ממליץ בחום.

 

לא מתאים למערכת 4WAY אם זאת (כלומר סט 3 חלקים מוגבר אקטיבית עם סאב).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

+1 LANOS.

כמו שכבר דיברנו יוסי זה הפתרון הטוב ביותר וזה גם יפתור לך את בעיית הרעשים הקטנטנה שנשארה בעקבות המנחתים.

פורסם

האם יש הבדל משמעותי בין 3sixty.1 ו 3Sixty.2? האם גם הגרסא הראשונה תשפר משמעותית? מה אני מפסיד בגרסא הראשונה?

תודה מראש.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

הגרסא השניה היא פיתוח ברמת העילוי לעומת הגרסא הראשונה

 

או שאפשר להביט בזה הפוך - הגרסא הראשונה היא פשוט מאוד לקחת את הגרסא השניה ולעשות לה דגרדציה רצינית ביותר של היכולות של המכשיר.

 

שני המכשירים מעולים סה"כ - אצל אבא שלי דווקא מותקנת הגרסא הראשונה.

 

השווה בהן הוא שלשתיהן יש RTA, ווליום נפרד לכל ערוץ הגברה, שליטה על עצמת סאב, שליטה על סנטר.

 

אבל בגרסא הראשונה אין קרוס אובר - לאף אלמנט.

בגרסא הראשונה האקולייזר הוא בסיסי ביותר, אמנם לכל ערוץ בנפרד אבל ממש לא מתקרב לגמישות שיש לך בגרסא השניה.

אין TC בגרסא הראשונה.

 

אם יש לך תקציב - תרכוש את השניה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה זה TC? ראיתי שיש אקולייזר בגרסא הראשונה, קטן יותר אבל קיים או שהבנתי לא נכון?

מהאתר של רוקפורד,

 

15 wide Q filters (user adjustable)

bullet.gif6-channel high-level inputbullet.gif6-channel RCA level inputs (FR/FL/RR/RL/Center/Sub) bullet.gif153 bands of equalization for OEM Integrationbullet.gifAuto equalization with auto sum capability bullet.gifAuxiliary RCA inputs bullet.gifDigital Signal Processor with OEM integration capabilities (patent pending)bullet.gifRemote programmable master volume/aux volume control bullet.gifWireless Bluetooth™

 

או שזה משהו אחר?

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

time correction

 

תריץ על זה חיפוש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קראתי על זה, הבנתי שזה חשוב לכיוון במה וכדומה, השאלה אם זה קריטי?

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

TC זאתי אופציה לתת DELAY לאלמנט מסויים בד"כ לטווטרים ומידריינג'ים למטרת מירכוז הבמה מכיוון שהצליל שמגיע לדוגמא מטוויטר ימין יגיע מאוחר יותר מאשר טוויטר שמאל שליד ההג ובכך את מוסיף DELAY וממרכז את הבמה.

פורסם

אני אבדוק להביא את הגרסא השנייה מחו"ל יש מחירים אטרקטיבים מ EBAY.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

לעתי כן מכיוון שא' יש לבחור מערכת OEM והרוקפורד הוא מנחת וגם הרוקפוראד יודע לשלוט על כל ערוץ בנפרד והכוונה למשל למידבאס ימין אקולצייה ללא מידבאס שמאל.

פורסם

זה תלוי בנסיבות.

 

בעקרון המצב הרצוי הוא שילוב של השניים היות ואחד מהHUים שציינת למעלה תמיד יהיו איכותיים יותר מיחידת OEM.

 

אבל אם אתה צריך לבחור בין אחד מהשניים - היות והנסיבות שלך הן עתיד וורוד ברכבי ליסינג (תבורך) עדיף שיהיה לך מכשיר "זונה" שיכול להתממשק בכל רכב שרק יתנו לך.

 

בעתיד אם תוכל, תרכוש גם HU אפטר מרקט איכותי כזה או אחר ותשלב אותו עם הרוקפורד ביחד עם יחידה אינטגרלית אם יהיה צורך בכך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...