Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדרישות שלי הם די פשוטות, על מנת לשפר את איכות הסאונד ולאחר לא מעט המלצות אני רוצה לעבור להגברה אקטיבית והייתי מאוד מעדיף כן להישאר עם הרדיו המובנה, האם יש אלטרנטיבה ל 3sixty.2? כמובן שלא מוצר שעולה פי שתיים.

יש לי מנחתים פשוטים מאוד אז בעקרון גם ללא הגברה אקטיבית יהיה לי שיפור (או לפחות מקווה כך) ע"י שימוש 3Sixty כמנחת איכותי.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

מה התקציב שלך לכך?

 

הBIT 1 המעולה והחדש של אודיסון יכול להיות רעיון מצוין עבורך, השאלה מה התקציב.

 

לדעתי מחירו כ3.5K או קצת יותר בארץ.

פורסם

לצערי התקציב הנ"ל רחוק שנות אור, תקציב של 1200 בערך אולי טיפה יותר אם מדובר במכשיר יותר טוב מהרוקפורד, מן הסתם אני מעדיף יד שנייה על מנת למקסם את הקנייה.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

יש לך את ה JL Audio CleanSweep שהוא מנחת דיגיטלי ל 4 ערוצים שגם עובד עם אקולייזר רק שאין שליטה עליו , ומגיע עם פקד עוצמה (קטן) משלו. נמכר ב EBAY באזור ה 150$

דובר פה לאחרונה גם על מנחת של ג'נסיס שאמור להיות איכותי מאוד.

 

פורסם
אבל הJL לא נותן תמורה כמו הרוקפורד במחיר שהוא יכול להביא את הרוקפורד כך שהJL יורד מהפרק.

 

ה 3sixty.2 הכי זול בEBAY עולה 280$ שזה כמעט פי 2 ...(לפני משלוח ומיסים)

 

פורסם

אבלכמו שהבחור אמר הוא קונה יד שנייה ב1200 לפי זכרוני.

ופי שניים? המחיר של הJL לצרכן הוא 2.5K בערך.

פורסם
אבלכמו שהבחור אמר הוא קונה יד שנייה ב1200 לפי זכרוני.

ופי שניים? המחיר של הJL לצרכן הוא 2.5K בערך.

 

איפה יש יד שנייה (גרסה 2) ב 1200.............? במילה אחת - שווה

פי שניים, לפי EBAY. לשלם 2500 שקל עבור מנחת..שחיטה בעליל

 

פורסם

איפה הוא מצר זה עיניינו .

הJL הוא לא רק מנחת, לא שמעת אותו כנראה על מנת להבין את תפקידו.

הוא גורם למערכת OEM להשמע לא פחות טוב מHU של ALPINE. (ללא אופציות אחרות)

פורסם
איפה הוא מצר זה עיניינו .

הJL הוא לא רק מנחת, לא שמעת אותו כנראה על מנת להבין את תפקידו.

הוא גורם למערכת OEM להשמע לא פחות טוב מHU של ALPINE. (ללא אופציות אחרות)

 

אני מבין טוב מאוד את תפקידו (לא סתם קניתי אותו) , ואין מה להשוות אותו בכלל ל HU עם הרבה גמישות בכיוון הסאונד. הכיוון היחיד שיש לך בCS זה הווליום, אחרי הקליברציה

 

פורסם

לגבי היד שנייה, מצאתי אחד אך לא 1200 אלא קצת יותר, אבל מצאית ב EBAY אחד refurbish (מחודש) סגור וארוז עם אחריות מרוקפורד, המחיר סביר ביותר, הבעיה שמישהו הקדים אותי בקנייה אך דיברתי עם המוכר ויש סיכוי שאני אקח אותו.

כפי שאתם רואים החלטתי סופית על ה 3Sixty לפחות נכון לרגע זה.

תודה.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

אם אתה מראש מייעד את עצמך לעולם ההגברה האקטיבית, במקרה הזה - בי-אמפ

 

אתה כבר תגיע לבד, אפילו בלי שתרצה לכוונים מתקדמים של במה ואקוסטיקה, לכן הייתי ממליץ לך מראש לקנות את היחידת ראש או מעבד צליל הכי טוב שאתה יכול.

 

במקרה הזה ובהתאם לתקציב שלך הייתי מציע לך לחסוך עוד קצת ובאמת להביא את ה3sixty.2 כדי שאחר כך לא תגיד אוף צריך למכור ולקנות מחדש - ולמכור זה תמיד הפסד.

 

הביט 1 יעלה בארץ בין 3800 ל4200 שקלים והדגם הנוכחי שקיים בארץ (זה שיש אצלי) עדיין נחשב כאב טיפוס ולאחרונה הוציאו שדרוג לתוכנה שלו (שאין לי עדיין מושג עדיין מה השיפורים\תיקונים שבוצעו) והוא הרבה מעבר לצרכים של סט שני חלקים - אז זו באמת תהיה רכישה מיותרת.

 

הרוקפורד לעומת זאת - רכישה מצויינת, גם עם הגרסא הפשוטה אפשר להגיע לתוצאות מעולות - עובדה, צריך פשוט לשמוע את המערכת ברכב של אבא שלי, מה שהשגתי שם עם סט של פולס, סאב אסאסין של AA 10 אינטש וטיפה כוונים והגברה סולידית - הופך את הרכב הזה לאנדרדוג מטורף.

 

ואני רוצה לציין שבמפגש שהבאתי אליו את הרכב, הסאב עוד לא נפתח בכלל והוא היה קצת חנוק, הסאונד היום הרבה יותר מלא וחם בתוך הרכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אז אני מניח שהגענו למסקנה משותפת :-) 3Sixty.2.

אעדכן ברגע שארכוש אחד וכמובן אעדכן גם ברגע שיותקן, הציפיות שלי גבוהות מקווה לא להתאכזב.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

מזל-טוב

 

להצטער? ממש לא - לדעתי אנחנו עוד נקבל ממך ת'רד מלא התפעלות מהמוצר הזה.

 

עשית בחירה חכמה מאוד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...