Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב לכולם,2 שאלות שזקוקות להסבר:

 

1.יש לי מגבר BA4400 ,שמגביר סט וסאב. השאלה שלי היא - אם אני אוסיף עוד מגבר כזה(יש לו אופציה לחיבור בשירשור)

זה ייפגע לי במע' החשמל של המערכת או של הרכב (מצבר\אלטרנטור\פיוזים) בגלל זה שהוא כל כך גדול ? (1600W למי שלא מכיר)

2. בהקשר לשאלה הקודמת, הסאב שלי הוא REF1250 של אינפיניטי, עכשיו לפי היצרן הנפח המקובל לתיבה פתוחה הוא 56-57 ליטר. אם אני בונה תיבה כפולה (בהנחה שיבוא עוד סאב) איך אני אמור לחשב נפח - פי 2? , פחות או יותר ,פורטים - חשוב הצורה והמיקום שלהם בתיבה? אמורה להיות מחיצה בין הסאבים או לא ?:?

 

אני יודע שדובר על המגבר הרבה,אבל חשובה לי תשוובה חד משמעית כי אני רוצה להימנע משידרוג מע חשמל כמה שאפשר.

תודה רבה למי שקרא הכל ויוכל לעזור במציאת תשובות:-)

 

תודה,רועי.

פורסם

מתייחסים לעומס העבודה של מגבר ביחידות RMS

שיטה נוספת אגב להעריך את הספק המגבר היא פשוט לראות מה ערך הפיוזים המותקנים עליו

קצת מידע

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/03-03-2002-DIY-Amp-Install.html

 

ועוד קצת

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/16-03-2002-DIY-More-Power.html

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

ערב טוב .

 

אני יודע מה הערכים שלו בRMS , ויש לו פיוז של 80 אמפר,:shock:.

אז בעיקרון אפשר לחבר אחד נוסף בלי בעיה ותוספות ?

 

מה בנוגע לשאלה השנייה ?

 

תודה ,רועי

×
×
  • תוכן חדש...