Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם .

יש לי מגבר של רוקפורד P8004, המגבר מגביר סט קומפוננט של אילייט +וופרים של היי אנרג' .

לפני כמה ימים פתהום ניכבתה לי המוזיקה חשבתי אולי המגבר ניכנס לפרוטקשיין(הייה סביבות ה40 מעלות בחוץ).

חיבתי את המערכת והדלקתי שוב ועדיין לא עובד, חשבתי אולי איזה כבל התנתקת חיביתי את המערכת.

הגעתי לבית בדקית את החיבורים הכל פיקס אין ניתוקים מנסה שוב אופלה עובד.

 

היום שוב זה קרה לי בנסיעה אך הפעם עצרתי את הרכב ליבדוק וראיתי שהמגבר דולק ולא נימצא במצב של פרוטקשיין

ושוב חיבתי את המערכת ,אחרי 10 דקות ניסיתי ושוב זה עובד .

 

מה יכולה להיות הבעיה ?

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

תחבר למגבר מאוורר היתה את הבעייה הזו עם המגבר הזה בדיוק{הייתי גר באילת ששם החום ...}הבעייה ניפתרה ע"י מאוורר פשוט של מחשב וממסר תוציא את החלק הפלסטיק שנידלק ותדביק במקומו מאוורר

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

תודה על התגובות



לא אין לי שום בניייה ,המגבר נימצא גלוי

לדעתי זה לא בעייה של התחממות ,אחרי 2 דקות נסיעה הוא ניכבה לי

אפילו שיר אחד לא שמעתי עד אסוף.

 

ועם זה הייה מהחום, הוא הייה ניכנס לפרוטקשיין וכרגע הוא לא במצב הזה

הוא דולק הכל טוב ויפה אבל לא משמיע מוזיקה (כאילו RCA לא מחובר אבל הוא כן מחובר)

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

תבדוק חיבור של כבלים, לפעמים חיבור של כבל (-) לא חזק המגבר נשאר דולק ונכנס לפרוטקשיין.

בנוסף תנסה לחבר רק חשמל למגבר בלי האודיו ותראה האם הוא נכנס לפרוטקשיין, לפי זה נוכל להעריך את מצבך.

וגם תנסה להחליף פיוזים, יכול להיות שהם פגומים.

בשביל כבוד, צריך לעבוד!

פורסם

תודה לכולם על התגובות.

אחרי בדיקה עם מד מתח ראיתי שמגיע למגבר רק 2 וחצי V

הכבל (+) במפצל הייה משוחרר קצת ולא עבר שם מספיק מתח .

 

הכבל חוזק והכול עובד כמו חדש.

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

×
×
  • תוכן חדש...