Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

יש ברשותי מאזדה 3, ועד עכשיו הייתי נותן לאבא שלי לטפל בכל מה שקשור בשמן.

היום שמתי-לב שאבא שלי מילא שמן עם גלון של 4 ליטר, ולפי העיין היה נראה לי שהשמן ממש לא איכותי, אז שאלתי את אבא שלי כמה עלה השמן,

התשובה שלו לא הפתיעה אותי, 20 שקל! שמן 10X40 בגלון של 4 ליטר, ממש בדיחה.

 

רציתי לדעת אם אני יכול פשוט בפעם הבאה להוסיף שמן אחר, או שצריך לרוקן את כל מיכל השמן ואחרי זה למלאות שוב?

אני רוצה לקנות שמן איכותי, ואני אשמח מאוד אם תוכלו להמליץ לי על שמן טוב מסוג 10X40.

 

עוד שאלה קטנה, אפשר לעבור מ- 20X50 ל- 10X40 ולהיפך..?

פורסם

בעיקרון לא מומלץ לערבב שמנים אבל אם אתה רוצה לשים שמן איכותי אז פשוט תקנה אחד איכותי ותגש למוסך שם ירוקנו לך את השמן וישימו לך את החדש - עניין של 5 דקות עבודה.

 

בעיקרון כן אבל למה?? בדרך כלל 20-50 זה למכוניות שהמצב שלהם מתחיל להדרדר.

פורסם
בעיקרון לא מומלץ לערבב שמנים אבל אם אתה רוצה לשים שמן איכותי אז פשוט תקנה אחד איכותי ותגש למוסך שם ירוקנו לך את השמן וישימו לך את החדש - עניין של 5 דקות עבודה.

 

בעיקרון כן אבל למה?? בדרך כלל 20-50 זה למכוניות שהמצב שלהם מתחיל להדרדר.

הבנתי, יכול להיגרם נזק משמעותי אם אני אוסיף שמן איכותי על השמן הזול? חוץ מזה, כמה כסף בדר"כ לוקחים מוסכים על ריקון של מיכל שמן?

 

תודה.

פורסם
כמה שמן אתה רוצה להוסיף?

אם לא הרבה, אז לא אמור לקרות שום דבר, ומצד שני זה לא ייתן לך שומדבר חיובי.

בעקרון אני בכלל לא צריך להוסיף שמן, התכוונתי למלאות שמן יותר טוב בפעם הבאה שאני אצטרך למלא, וככה בהדרגתיות השמן האיכותי יתערבב.

או שכדאי שאני פשוט ארוקן את המיכל של השמן, ואשים שמן חדש?

פורסם

כמו שאמרתי עדיף לך לשלם על שמן טוב ולשלם לבעל מקצוע שירוקן את השמן שיש לך ושיחליף לך לחדש , כי שמן באיכות נמוכה (במיוחד כזה שעולה 20 שקל) יכול לגרום לנזקים עתידיים למנוע.

פורסם

Exactly

תחליף את כל השמן כי הוא יגרום לך נזקים בלתי הפיכים. שווה להשקיע עכשיו 130 שקל לגלון של שמן איכותי מאשר להסתכן, ואתה בטח לא רוצה שאני אספר לך על רכבים ששפכו מנוע בגלל ששמו בהם שמן סוג ת' שלא ביצע את תפקידו במנוע.

פורסם

אמרת שיש לך מאזדה 3.

 

ברכב כזה לא אמורים להוסיף שמן והוא אמור להחזיק מטיפול לטיפול בלי לאבד כמות רצינית.

 

השמן שמומלץ ע"י היצרן הוא 5W30 ורצוי מאוד מחברה טובה. (LM , mobil , agip )

 

כדאי מאוד שתעשה את זה בהקדם כדי למנוע נזקים עתיידים למנוע.

 

אם ברשותך מאזדה 323 אז שמן חצי סינטטי 10W40 יתאים גם אבל רצוי מאוד מחברה טובה.

פורסם
אמרת שיש לך מאזדה 3.

 

ברכב כזה לא אמורים להוסיף שמן והוא אמור להחזיק מטיפול לטיפול בלי לאבד כמות רצינית.

 

השמן שמומלץ ע"י היצרן הוא 5W30 ורצוי מאוד מחברה טובה. (LM , mobil , agip )

 

כדאי מאוד שתעשה את זה בהקדם כדי למנוע נזקים עתיידים למנוע.

 

אם ברשותך מאזדה 323 אז שמן חצי סינטטי 10W40 יתאים גם אבל רצוי מאוד מחברה טובה.

צודק, השמן מחזיק מעמד יפה מאוד, אני מוסיף פעם בשלושה חודשים, וגם לא הרבה כ"כ.. בגלל זה אני מעדיף להחליף לשמן איכותי, ומדובר במאזדה 3 חדשה.

מחר על הבוקר אני אקח את האוטו למוסך כדי לרוקן את השמן, אתם יכולים להמליץ לי אולי על שמנים איכותיים? ואיפה הכי כדאי לקנות אותם?

איזו חברה נחשבת להכי טובה מבין שלושת החברות שכתבת?

 

תודה רבה לכם אנשים, עזרתם לי הרבה!

×
×
  • תוכן חדש...