Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין!

קנית רכב ברמת גימור X ואין לך מושג ירוק מה רמת הגימור כוללת?

חבל, זה בהחלט פתח לצרות.

 

היות ולמרות שאין חובה לרכבים משנת 2004 ומטה לציין את רמת הגימור (או כל פרט נוסף) ולמרות שכך צמפיון כן בחרו לעשות זאת מיוזמתם הרי שהם חייבים בדיווח אמת. אם לא כן הם עשויים לפגוע (כמו במקרה שלך) בצד שלישי.

לכן הם חייבים במידה והם שגו.

1. לפצות אותך על נזקים שנגרמו לך עקב ההטעיה

2. לעדכן את הרישום, ללא תנאי, או למחוק אותו מרשיון הרכב.

 

את דעתי האישית על "המוצר" שנקרא פולסווגן וחבריו אני אשמור לעצמי, אבל מנסיון רק מכתב של עו"ד יכול לנער אותם.

 

אני לא ממליץ לוותר להם.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

האם יש לך בקרת אקלים או מזגן רגיל? זאת הדרך הפשוטה ביותר להבדיל. אם יש לך בקרת אקלים אז הדגם שלך קומפורטליין.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

אני לא הבנתי איזה דגם בדיוק יש לו.

 

אבל בקומפורטליין 1.6 אין בקרת אקלים. רק ב-2.0.

 

האמת היא שריפוד המושבים הוא הדרך הכי טובה לדעת.

יש לך ריפוד קטיפה כזה או בד פשוט?

פורסם
האם יש לך בקרת אקלים או מזגן רגיל? זאת הדרך הפשוטה ביותר להבדיל. אם יש לך בקרת אקלים אז הדגם שלך קומפורטליין.

 

עכשיו אני מצליח להבין הכל.

 

ברכב שלי אין בקרת אקלים וגם אין ריפודי קטיפה שזה אומר שהוא BASIC , נכון ?

 

כשקניתי את הרכב לא ידיעתי שרמת גימור COMFORTLINE מציינת תוספת של בקרת אקלים (מזגן דיגיטלי) וריפודי קטיפה וכד' , ובכל זאת שילמתי עליו 1500 שקל יותר , בגלל מה שהיה כתוב ברישיון.

 

אז כמו שאמר 106devil : "תהפוך להם את הליפטים" .

 

אני רוצה פיצוי בגלל שצ'מפיון טעו ואני "אכלתי אותה" , ולפי מה שביררתי יש עוד רבים כמוני שנפגעו, אבל פשוט לא איכפת להם.

 

אוהב אתכם

 

דורון

:mm_cool:
×
×
  • תוכן חדש...