Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

 

לפני שנה קניתי פולקסווגן בורה שנת 2000 עם רמת גימור COMFORTLINE כתוב וחתום ברישיון.

 

ב-8/9/07 אני צריך לעשות לרכב "טסט" ו ברישיון החדש מופיעה רמת גימור BASIC

 

פניתי למשרד הרישוי והם אמרו לי שזו כנראה טעות של פולקסווגן, תפנה אליהם.

 

פניתי לפולקסווגן והם אמרו לי שזו לא בעיה והם יתקנו את הטעות, ושאני אשלח להם את הרישיון רכב הישן והחדש , צלום ת.ז והכל

 

יבוא על מקומו בשלום.

 

בצ'מפיון הם באמת אדיבים ויש להם רצון טוב אבל הם לא עוזרים באמת, הם רק מטרטרים אותי ורוצים הוכחת קנייה של הרכב.

 

שלחתי להם זיכרון דברים והעברת בעלות ועכשיו הם רוצים אסמכתא מהבנק שהוצאתי כסף כדי לשלם על הרכב.

 

וזה עוד לא נגמר......

 

מבחינת החוק בצ'מפיון טוענים שהם לא חייבים לרשום את רמת הגימור אלא ברכבים משנת 2004 , וכל הטעות היא ,לצערם, לא

 

רלוונטית בכלל .

 

בכל אופן הם לא מתכוונים לשנות את רמת הגימור ברישיון , ישרא BASIC אבל הם מוכנים לפצות אותי ב800 ש"ח .

 

כעת אני צריך להוכיח 2 דברים :

 

1) שבאמת שילמתי על הרכב כאילו היה COMFORTLINE

 

2) להשיג מחירון לוי יצחק של חודש ספטמבר (09) שנת 2006 ולהראות את ההבדל בין המחיר של BASIC לבין COMF.

 

לפי הידוע לי זו בעיה גורפת בכל המדינה והם צריכים לפצות אלפי אנשים בסכומים לא מבוטלים ולכן הם מערימים קשיים.

 

מה אני רוצה :

 

1) אני מחפש מחירון לוי יצחק של חודש ספטמבר (09) שנת 2006 .

2) מה ההבדל המהותי בין COMFORTLINE לבין BASIC

3) האם יש עוד אנשים כמוני שנפגעו ואיכפת להם ששינו את רמת הגימור ברכב.

 

בגלל שאני לא מוכן לוותר אני מוכן להגיע עם זה לבית משפט כתביעה ייצוגית , כי יש הרבה אנשים שבכלל לא שמים לב לעיניין,

 

וצ'מפיון חוסכים על הגב שלנו מאות אלפי שקלים.

 

בברכה

 

דורון חיים

:mm_cool:
פורסם

סליחה, אולי לא הבנתי מהכתוב, אבל מה הבעיה בזה שברשיון כתוב לך BASIC ולמעשה מדובר בדגם מפואר יותר?

 

בקסנטיה שלי היה רשום 210 כ"ס ברשיון (...)

פורסם
סליחה, אולי לא הבנתי מהכתוב, אבל מה הבעיה בזה שברשיון כתוב לך BASIC ולמעשה מדובר בדגם מפואר יותר?

 

בקסנטיה שלי היה רשום 210 כ"ס ברשיון (...)

 

אם לא הסברתי את עצמי טוב אז סליחה .

 

דגם COMFORTLINE הוא המפואר יותר והעלות שלו , לפי לוי יצחק, היא יקרה יותר בין 3% ל-5% ממחיר ה-BASIC

 

דורון

:mm_cool:
פורסם

גם לי כמוך יש בורה.

היא שנת 2000 וכתוב ברישיון BASIC, אפילו שהיא קופמורטליין.

ד"א, זו טעות מאוד מעצבנת בגלל שכל הבורה מנוע 2.0 ומעלה הן לפחות קומפרטליין אם לא הייליין (V5).

 

אז למה סתם לדחוף דגמים שלא קיימים?

פורסם

1) אני מחפש מחירון לוי יצחק של חודש ספטמבר (09) שנת 2006 .

מחירון עדכני תוכל להמצוא בכתובת הבאה:

http://luach.ynet.co.il/c/MhTelemeserForm.asp?BaseUrl=%2FSearchIn%2Easp%3FZ%3DC%26TZ%3DMhValue&ERT=

2) מה ההבדל המהותי בין COMFORTLINE לבין BASIC

אין לי מושג, בעלי רכב דומה יענו לך בעניין זה.

3) האם יש עוד אנשים כמוני שנפגעו ואיכפת להם ששינו את רמת הגימור ברכב.

בזמנו גם לי היתה בעיה אחרת, עם הלאון 4 שהייתה ברשותי. צויין ברשיון הרכב שהוא 2X4 למרות שיש לו מערכת אלדקס וצריך

להרשם כ-4X4. למה זה היה חשוב לי? כדי להחזיר את מידת הצמיגים למקורית (הבעלים הקודמים החליף מ-205 ברוחב ל-215).

לאחר טירטורים מעטים אומנם, בוצע השינוי במשרד התחבורה במסלול מס' 1 ע"י מכתב רשום מצ'מפיון. יש לציין שהייתי חייב להגיע

פיסית למקום עם הרכב ולא ניתן היה לעשות זאת בפקס.

 

 

בבקשה דורון :wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

תחפש באיזור הגלגל הרזרבי בבגאז', יש שם מדבקה מהמפעל ושם מצויין תאריך הייצור של הרכב ורמת הגימור שלו. תשתמש בזה כהוכחה בין לצמפיון ובין לקונה העתידי של הרכב.

לי הייתה גולף ברמת בייסיק, שנה אחת קיבלתי רישיון שהיה כתוב בו קומפורטליין ושנה אחרת היה כתוב בייסיק.

אם אין מדבקה כזו אימייל קצר למפעל עם מספר השילדה ייתן את התשובה. (צ'מפיון שולחים אותך לבנק במקום לכתוב בעצמם את האימייל הזה לחברה, חצופים).

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

תודה רבה לכולכם.

 

חיפשתי באיזור הגלגל רזרבי ואני לא מוצא שם שום מדבקה .

אבל ככל הנראה הם הדביקו את המדבקה בתוך ספר הרכב על אחד הדפים

ושם באמת כתוב BASIS

 

אם יש עוד משהו שרוצה להצטרף ולקבל את ההפרש מצ'מפיון אז הוא מוזמן לשלוח לי בפרטי.

 

דורון

:mm_cool:
פורסם

סלח לי שאני כזה נודניק, אבל אני צריך להבין משהו. מנסה בכל אופן.

 

קנית COMFORTLINE ביודעין?

הרכב אכן בפועל COMFORTLINE, כל האבזור קיים, נכון?

שילמת עליו כעל דגם COMFORTLINE, נכון?

 

ברשיון כתוב BASIC.

איפה פה הבעיה ולמה מגיע לך 800 שקל?

הרי כשתבוא למכור את הרכב, יראו שהוא דגם COMFORTLINE, המחיר שישלמו יהיה לדגם COMFORTLINE.

אז מה הבעיה פה?

אם הבנתי נכון, אני הייתי יכול לבוא ללובינסקי בזמנו ולטעון שמגיע לי החלפה למנוע 3.0 V6 של הקסנטיה עם 194 כ"ס ולדרוש שיוסיפו צ'יפ שיעלה אותו ל210 כ"ס כדי שיהיה תואם ברשיון, ולקחת איתי עוד חצי מבעלי הקסנטיות בארץ, לא?

תקן אותי אם אני טועה.

פורסם
תודה רבה לכולכם.

 

חיפשתי באיזור הגלגל רזרבי ואני לא מוצא שם שום מדבקה .

אבל ככל הנראה הם הדביקו את המדבקה בתוך ספר הרכב על אחד הדפים

ושם באמת כתוב BASIS

 

אם יש עוד משהו שרוצה להצטרף ולקבל את ההפרש מצ'מפיון אז הוא מוזמן לשלוח לי בפרטי.

 

דורון

שאלה לי:

אם על המדבקה, שהיא של היצרן, כתוב : "BASIS", כפי שציינת, אולי כדאי קודם כל לבדוק באיזו רמת גימור הבורה שלך?

להבנתי מדובר ברמת גימור BASIC, ואם תשאל אותי קבלת 800 ש"ח במתנה. נכון שכנראה היתה כאן טעות של היבואן, שמלכתחילה נרשמה רמת גימור לא נכונה ברשיון הרכב ( ולכן כנראה תוקנה ), אבל גם על הרוכש קיימת חובה בסיסית לבדוק מה הוא קונה, לרבות רמת הגימור, במיוחד שהמדובר בהבדלים בולטים לעין.

אם כך הוא, ברור שליבואן אסור לשנות את נתוני הרישוי לכאלו שאינם נכונים.

אם טעיתי ויש לך דגם " COMFORTLINE ", גם הרווחת 800 ש"ח וגם הרישום לא יהווה מניעה לקבל מחיר של רמת הגימור הזו, שכן כמו שאמרתי, אין בעיה לוודא את קיומה.

פורסם
סלח לי שאני כזה נודניק, אבל אני צריך להבין משהו. מנסה בכל אופן.

 

קנית COMFORTLINE ביודעין?

הרכב אכן בפועל COMFORTLINE, כל האבזור קיים, נכון?

שילמת עליו כעל דגם COMFORTLINE, נכון?

 

ברשיון כתוב BASIC.

איפה פה הבעיה ולמה מגיע לך 800 שקל?

הרי כשתבוא למכור את הרכב, יראו שהוא דגם COMFORTLINE, המחיר שישלמו יהיה לדגם COMFORTLINE.

אז מה הבעיה פה?

אם הבנתי נכון, אני הייתי יכול לבוא ללובינסקי בזמנו ולטעון שמגיע לי החלפה למנוע 3.0 V6 של הקסנטיה עם 194 כ"ס ולדרוש שיוסיפו צ'יפ שיעלה אותו ל210 כ"ס כדי שיהיה תואם ברשיון, ולקחת איתי עוד חצי מבעלי הקסנטיות בארץ, לא?

תקן אותי אם אני טועה.

 

בוא נבין משהו קטן:

 

אני לא כל כך יודע את ההבדל בין COMFORTLINE לבין BASIC , וכשקניתי את הרכב המוכר הראה לי את הרישיון רכב ששם היה כתוב COMFORTLINE ואני , שלא מבין כל כך קניתי לפי מחירון COMFORTLINE, שהוא הרבה יותר יקר.

 

היום כשאני צריך למכור את הרכב כתוב לי ברישיון BASIC והקונה רוצה לקנות לפי מחירון

של "לוי יצחק" הרבה יותר נמוך מאשר COMFORTLINE

 

אז מי פה אשם , אני ? או צ'מפיון ( היבואן) , שטעה ברישום ברישיון הרכב, וביגלל זה שילמתי 5% יותר מהמחיר בפועל ?

 

דורון

:mm_cool:
פורסם

אף אחד לא אשם, מה אכפת לך מה כתוב ברשיון?

אם הרכב בפועל אכן COMFORTLINE, ממה אתה דואג?

הוא ימכר ככזה ובמחיר של כזה.

אם בפועל הוא אינו COMFORTLINE, הוא לא ימכר ככזה (אם אתה קנית על סמך מה שרשום ברשיון, אז אתה למעשה בבעיה קטנה).

 

בוא נתרגם את זה לעברית,

אם יבוא קונה ויראה שהרכב בפועל COMFORTLINE, אבל יגיד לך שברשיון מופיע שהוא לא, ובגלל זה רוצה להוריד לך את המחיר - ואתה לא מעיף אותו לכל הרוחות, אז...

פורסם

אכן.

תתחיל בלבדוק מה בדיוק (!) ההבדל בפועל בין רמות הגימור.

זה כתוב במחירון המודפס, ולדעתי גם במחירון לוי-יצחק באינטרנט.

 

אח"כ תבדוק מה פיזית יש או אין ברכב שלך.

 

שתי אפשרויות:

 

(1) הרכב מאובזר בפועל ברמה הגבוהה.

קח את ה-800 שקל שצ'מפיון מביאים לך, פנק את עצמך באיזו חופשה בצימר בגליל, וכשתמכור תסביר לקונה שיש טעות ברשיון הרכב ושהוא מוזמן לוודא את קיום האבזור בפועל.

יש המון טעויות כאלו ברשיונות הרכב, זה לא דבר כ"כ נדיר.

 

(2) הרכב מאובזר בפועל ברמה הנמוכה.

במקרה הזה המסקנה היא שסתם שילמת ביוקר כשקנית. למה שילמת את התוספת על תוספות שאפילו לא ידעת מהן?

לא נראה לי שיש הרבה מה לעשות במקרה הזה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

פרצה אדירה,מאפשר לאנשים לדרוש הרבה יותר כסף על רכב ברמת גימור נמוכה...כל הכבוד למדינת ישראל!.

 

 

כל מקרה,זה דווקא כן משנה,כי במקרה שמישהו ירסק לו את הרכב,הוא יקבל מהביטוח מחירון BASIC או מה שלא יהיה.

 

בקיצור,תהפוך להם את הליפטים.

DSCF901111111105_resize1.jpg
×
×
  • תוכן חדש...