Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים!

 

הבוקר הלכתי למוסך מיצובישי אוטו-רן ברעננה מאחר והרכב רועד

בעצירות כאשר הגיר משולב ל DRIVE.

 

קיבלתי הצעת מחיר להחלפת ארבע תושבות מנוע:

 

מחזיק מנוע קידמי- 1,161 ש"ח

מחזיק מנוע אחורי - 368 ש"ח

תושבת מנוע י. - 449 ש"ח

מחזיק תומך - 1,074 ש"ח

עבודה - 4 ש' - 716 ש"ח

סה"כ כולל מע"מ 4,352 ש"ח

 

מה דעתכם? האם זו הצעה הגיונית?

 

האם יש אפשרות להוזיל את העסק?

  • ספונסר פורום
פורסם

מוגזם ומופרך, לדעתי אין הבדל בין תושבת מקורית חדשה לתושבת משופצת(גם אם כן הוא מזערי,אבל המחיר לא!)

4 תושבות חליפיות או משופצות לא אמורות לעבור את מחיר ה1500 שקל.

בדוק אצל "גומי ת"א", "לי גום" "מכו גום" ודומיו.

אורן

פורסם

יש לי נסיון רע בכל הקשור לתושבות תחליפיות, לאו דווקא במיצובישי, אבל התושבות המקוללות האלו עושות יותר נזק מהמקוריות הבלויות. ויברציות, זימזומים מכות בהעברת הילוך ועצירה, בלאי מוקדם וכו'.

 

שווה להשקיע בתושבות מקורית, אבל למה להחליף את כולם בבת אחת? לא מוצאים את זו שגורמת לרעידה?

פורסם

קודם כל תודה

 

באוטו רן כנראה לא מזהים איזו היא התושבת שגורמת לרעידות

 

ולכן הם מעוניינים להחליף את כל הארבע

 

למעשה מדובר ברעידה קלה

אולי שווה לחכות עם זה?

האם זה יכול לגרום לנזק?

פורסם

לא הייתי נותן למוסך להחליף לי את כל התושבות רק כי הם לא מספיק מקצועיים ובעלי ניסיון.

תחליף מוסך.

והמחיר בהחלט לא סביר!!!

×
×
  • תוכן חדש...