Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דלק דרגון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ארז - לידיעתך דלק מטוסים (לרוב דס"ל - דלק סילוני) הוא בעל אוקטן הרבה יותר נמוך מזה של רכבים...ויותר קרוב לקרוסין מאשר בנזין.

פורסם

עשיתי ניסיונות וגיליתי שזה דלק איכותי יותר מהדלקים הזולים (מוזלים) של דור\אלון\טן...

איך הגעתי למסקנה הזו? - פשוט, על טנק של דלק דראגון הייתי משיג 40-50 ק"מ יותר מאשר בדלקים האחרים, ביצעתי את הניסוי כמה פעמים.

בצע זאת גם אתה בתחנות הקרובות לביתך (ז"א, אם נניח יש תחנה של "דלק" ליד הבית שלך אבל היא מוהלת... עדיף שתדלק בכל מקום אחר)

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם
עשיתי ניסיונות וגיליתי שזה דלק איכותי יותר מהדלקים הזולים (מוזלים) של דור\אלון\טן...

איך הגעתי למסקנה הזו? - פשוט, על טנק של דלק דראגון הייתי משיג 40-50 ק"מ יותר מאשר בדלקים האחרים, ביצעתי את הניסוי כמה פעמים.

נדמה לי שפעם שמעתי אותך מדבר בפרסומת לדלק דרגון ברדיו (משהו כמו "...אז זה דלק שחוסך דלק" ) או לפחות הקול שלכם דומה :mrgreen:
פורסם

גם אחי טוען שכשהוא ממלא דלק בתחנות של "דלק" המכונית צורכת פחות דלק. הוא תפרן וחוסך כל שקל שהוא רק יכול - אם הוא ממלא שם כנראה שבכל זאת יש בזה משהו...

 

בכל מקרה מי שרוצה למלא בזול, יש תחנה בכניסה לכפ"ס שנותנת 30 אג' הנחה. ( מלאתי שם, והאוטו עדיין נוסע...:-D )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
נדמה לי שפעם שמעתי אותך מדבר בפרסומת לדלק דרגון ברדיו (משהו כמו "...אז זה דלק שחוסך דלק" ) או לפחות הקול שלכם דומה :mrgreen:

בלי קשר, אחת הפרסומות הטובות....

ועכשיו ברצינות, קח רק דוגמה אחת:

נסעתי לאילת, לפני הנסיעה מילאתי טנק בדור, כשהגעתי לאילת הטנק כבר היה ריק.

ביציאה מאילת מילאתי בדלק, את אותה הכמות, ונסעתי חזרה לפ"ת באותה הדרך (רק שהפעם בעליות ולא בירידות) והגעתי לפ"ת עם רבע מיכל - איך תסביר?

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם
עשיתי ניסיונות וגיליתי שזה דלק איכותי יותר מהדלקים הזולים (מוזלים) של דור\אלון\טן...

איך הגעתי למסקנה הזו? - פשוט, על טנק של דלק דראגון הייתי משיג 40-50 ק"מ יותר מאשר בדלקים האחרים, ביצעתי את הניסוי כמה פעמים.

בצע זאת גם אתה בתחנות הקרובות לביתך (ז"א, אם נניח יש תחנה של "דלק" ליד הבית שלך אבל היא מוהלת... עדיף שתדלק בכל מקום אחר)

הסיבה היחידה שאולי תצרוכת הדלק הייתה טובה יותר היא בגלל שהדלק לא היה מהול במים.

הרבה מאוד תחנות של פז, טן ושאר הקטנות פשוט מוהלים את הדלק, עם דלקים של דלק ופז התצרוכת דלק שלי היא בערך 12:1 ועם הדלקים של החברות הקטנות היא בערך 8:1, הדבר נבדק הרבה יותר מפעמיים או שלוש ברכב שלי.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

זה לא העניין, אתה לא יכול להגיד שכל התחנות המוזלות מוהלות. שאלתי פעם בכיר (מאוד) בפז על מה הסיפור והוא ישב והסביר לי שעה ארוכה, אני לא אייבש אותכם בפרטים טכניים על ההרכב הכימי של הדלקים אבל בשורה התחתונה הוא אמר לי כך: "אני לא מתייחס לתחנות שמוהלות דלק, זה פלילי ומלוכלך, אני מדבר על תחנות שמוכרות את הדלק כפי שמתכנניו התכוונו. התגלה שבתחנות המוזלות שלא מוהלות, ושומרות על תנאי אחזקה נאותים, הדלק עדיין פחות איכותי, ומה שהנהג רואה זה "שריפה" מהירה יותר של הדלק - הוא פשוט מקבל פחות ק"מ לליטר".

אלה מילים שלו לא שלי.

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

אני לא מתקרב לתחנות של דור!!!

לפני בערך שלוש וחצי שנים, היתי עם פורד אסקורט, נחנסתי לתחנה של דור

מוזלת בצומת וולקן .(כביש שרות) אז היה מעת מאוד תחנות מוזלות ורק

של דור או אלון. שרות עצמי 15 אג' הנחה

מיליתי מיכל מלא, הכל טוב, לאחר 20 כ"מ בערך הרכב לא סוחב, ונחבה המנוע

כשה עוזבים את הגז בסרק! ניקוי קרבורטור וכיוון מסדרים בערך את העניין

רק שצריכת הדלק היתה ליטר ל - 6 ק"מ (הרגיל היה 1 ל 12-13)

ועד שלא שפחתי את כל הדלק לא הסתדר היניין

אז אפה החסחון???

פורסם

ולגבי 50 ק"מ נוספים בטנק מלא, זה אולי גם בגלל שצינור מתנתק מאוחר יותר

מתחנה אחרת, הרי גם כשה מיכל מלא, אפשר להחניס עוד איזה 3 ליטר

וזה בעצם כרוב ל- 50 ק"מ

פורסם

ג'נק צודק

האמת שאני מתדלק בשלושה תחנות דלק קבועות האחת בפז קריית אונו, בדלק גבעת שמואל(אורלי) ובסד"ש (תל השומר) בשלושתם לעולם לא היה הבדל בצריכת הדלק, שום צלצולים מהמנוע, חוסר בסחיבה ובעיות כאלה ואחרות.

ככה שאני יכול להגיד כמעט בוודואת שמדובר בתחנות דלק מומלצות למי שגר באיזור.

פורסם

קטלני - פז ודלק לא מוכרות דלק מוזל... אצל סד"ש לא תידלקתי אף פעם אז אני לא מדבר. הנושא כאן הוא תחנות שמוכרות דלק "מוזל" שהוא למעשה פחות איכותי.

 

אפרופו דור: ליד מקום העבודה שלי יש תחנה, פעם אחד, כשעבדתי ביום שבת (כן, כן, עובד בשבת. פוי!!)

הגיעה לתחנה מיכלית לבנה, נהג "בן מיעוטים" ומילא את מיכלי התחנה. לא זה נראה מאוד תמוהה - גם חלוקת דלק בשבת (בשעת בוקר מאוד מוקדמת) וגם מיכלית לבנה ולא מסומנת, שמתי לב גם שהנהג לא החתים את מנהל המשמרת על שום מסמך, פשוט פשך הדלק ונסע..... יכול להיות שדור מייבאת דלק איכותי ומשובח מהרשות?

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

לדעתי DaMN צודק. הדלק של דרגון הוא אכן הטוב ביותר, עבור מנהל הבנק של חב' הדלק המדוברת...

 

חברה זו או אחרת לא יכולה להוסיף תוספים לדלק שלה אחרי שהוא עזב את בתי הזיקוק. בבתי הזיקוק מתבצעת ההוספה - אולם כך גם לשאר החברות. פשוט משום שמדובר בתקן. זה כמו שחברת מים כזו או אחרת תגיד שהמים שלה, בגלל שהם עברו שכבות בזלת איכותיות בנות 1,836 מיליארד שנה - אז בגלל זה המים שלהם רטובים יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...