Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
2.2 באר = 31.9 PSI

הפיתרון הטוב ביותר זה לדחוס אוויר בחניה עם מדחס חשמלי ולבדוק את הלחץ עם מד דיגיטאלי.

 

:mm_yeah:

בדיוק מה שאני עושה.

אכן, הכי מדוייק.

פורסם
אם כבר מדברים על צמיגים ולחץ אוויר אז יש לי שאלה קטנה.

מישהו יודע כמה PSI צריך למלות במידות צמיג של 185.55.14 :?:

 

רכב עם הגה כוח 2.2 BAR בכל אחד (כמובן כשהם קרים).

רכב ללא הגה כוח 2.3 BAR

 

אוקיי סבבה רציתי רק לדעת אם המד הדיגיטלי בתחנות דלק הוא יותר מדוייק מהרגיל :?:

והאם בכל זאת כדאי בלי שום קשר לקנות מד לחץ אוויר ואם כן אז כדאי דיגיטלי :?:

 

וכמה 2.2 באר זה בPSI :?:

 

אני לא סומך על תחנות דלק. נקודה.

חוץ מזה עד שאתה מגיע לתחנה, הצמיגים מתחממים, ואת הבדיקה יש לעשות על קר.

לי יש מד אנלוגי שעלה 20-30 ש"ח הוא עגול כזה, ועם זרבובית ( :wink: ) שיוצאת ממנו.

הבנתי שהוא מאוד מדוייק, וזהו נחשב למד מעולה.

2.2 באר אם אני זוכר נכון זה 33 PSI, אבל אני ממש לא בטוח.

 

 

יש תחנות דלק עם נקודות מילוי אוויר דיגיטליות כמו בפז לונה פארק תל אביב

"דלק" גבעת שמואל

פז פתח תיקווה וכו...

הם דיי מדויקות לפי מה שהבנתי..

פורסם
1. זה שהם דיגיטאליות לא אומר שהן מדויקות, בדוק עם יותר ממד דיגיטאלי אחד

2. עד שאתה מגיע אליהם הצמיגים חמים.

הבעיה שאצלי יש תחנת פז ליד הבית והצמיגים קרים.

פורסם
1. זה שהם דיגיטאליות לא אומר שהן מדויקות, בדוק עם יותר ממד דיגיטאלי אחד

2. עד שאתה מגיע אליהם הצמיגים חמים.

הבעיה שאצלי יש תחנת פז ליד הבית והצמיגים קרים.

הרווחת, אז זה לא בעיה נכון ?

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
1. זה שהם דיגיטאליות לא אומר שהן מדויקות, בדוק עם יותר ממד דיגיטאלי אחד

2. עד שאתה מגיע אליהם הצמיגים חמים.

הבעיה שאצלי יש תחנת פז ליד הבית והצמיגים קרים.

הרווחת, אז זה לא בעיה נכון ?

:lol:

 

עופר, רק אל תשכח לקחת עמך מד לחץ ולוודא כי אכן הלחץ בצמיגים הוא

כפי שניפחת.

זכית :wink:

MCS 2008

פורסם
1. זה שהם דיגיטאליות לא אומר שהן מדויקות, בדוק עם יותר ממד דיגיטאלי אחד

2. עד שאתה מגיע אליהם הצמיגים חמים.

הבעיה שאצלי יש תחנת פז ליד הבית והצמיגים קרים.

הרווחת, אז זה לא בעיה נכון ?

או קיי נגיד שבעניין צמיגים קרים אני מסודר. אבל בכל זאת האם זה באמת מדוייק

או שבכל זאת כדאי מד לחץ אוויר.

פורסם

תמיד כדאי מד לחץ באוטו, כרפרנט או נקודת ייחוס מדויקת למד שבתחנה,

גם אם הוא דיגיטלי.

המד לא עולה הרבה והתועלת בו גדולה.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

ועוד שאלה קטנה כדי לא לפתוח נושא חדש. איפה אני יכול להשיג פילטר IN BOX לפולו, בפולו זה בה גם עם חלון.

פורסם
1. זה שהם דיגיטאליות לא אומר שהן מדויקות, בדוק עם יותר ממד דיגיטאלי אחד

2. עד שאתה מגיע אליהם הצמיגים חמים.

 

אני מוסיפה 5%-10% להמלצות היצרן ובודקת מאוחר יותר כשהצמיג קר. יוצא לי די מדוייק ככה.

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
1. זה שהם דיגיטאליות לא אומר שהן מדויקות, בדוק עם יותר ממד דיגיטאלי אחד

2. עד שאתה מגיע אליהם הצמיגים חמים.

 

אני מוסיפה 5%-10% להמלצות היצרן ובודקת מאוחר יותר כשהצמיג קר. יוצא לי די מדוייק ככה.

זהירות!

 

10% יותר מהמלצת היצרן יכול להיות בחלק מהצמיגים גם 4 PSI.

 

אני השמדתי צמיג מסוג קונטיננטל קונטיספורט ע"י מילוי של רק 2 PSI מעל ההמלצה.

 

אולי זה היה שילוב של חוסר מזל (סביר להניח), צמיג קר (למרות שנסעתי ברכב לפני), משאבה לא מכויילת (למרות שבדקתי כמו תמיד גם עם מד לחץ אוויר משלי), צמיג רגיש למילוי יתר (אולי) ובלימה חזקה מ180 קמ"ש ( :roll: ).

 

מה שבטוח זה שהתוצאה הייתה צמיג שפיתח בטן ודרש החלפה.

 

מאז אני ממעלה תמיד בדיוק את הלחץ שנדרש, משתדל ליסוע ישר מהבית לתחנה כדי למזער כמה שיותר את תופעת הצמיג החם אבל אני ממש לא מתכוון לזרוק עוד סט צמיגים לפח (בייחוד לא שמהצמיגים החדשים אני נהנה מאוד, לא כמו מהקונטי המג'ייפים).

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

עד כמה זה משפיע אם אני ממלא לחץ בצמיגים כשהוא חם ולא קר?

ולמה זה משפיע?

 

ועוד משהו...

איך אתם יכולים לדעת בתחנת הדלק כמה PSI ברח לכם? אישית, אני הולך למוסכניק שאני מכיר בערך כל סוף שבוע, ובודק את האוויר בצמיגים. (כשלקחתי את הראלי ממוסך מרכזי של פיג'ו סיטרואן בפתח תקווה, היה לי 40 PSI!!! ומה גם, הצמיג הימני קדמי הורכב בצד שמאל קדמי, והצמיג השמאלי קדמי, הורכב בצד ימני קדמי. הרכיבו את הצמיגים הפוך הסתומים....).

אז במוסך הזה אני ממלא 32 PSI בכל הצמיגים, כמו שכתוב. יש לו מד מדויק מאוד והכל....

אבל איך אפשר לדעת בתחנת הדלק?

ועד כמה ולמה משפיע החום והקור של הצמיגים? (למזלי המוסך קרוב אליי, אולי דקה או שתיים נסיעה...אבל לא ידעתי שזה בכלל משנה אם זה קר או חם.).

Back to the original - NC again.

×
×
  • תוכן חדש...