Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמשיך הלאה. האמת, מלכתחילה לא מצאתי שום סיבה לקנות C5...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

הטרייד אין של לובינסקי לא מתייחס ככה רק לסיטרואן.

 

אבא שלי שקל לעשות טרייד אין ל 306 1.4 שלו בתמורה ל 307 חדשה, והציעו לו שם 20% מתחת למחירון המשוקלל לפני בדיקה.

כמובן שאחרי הבדיקה (על חשבונו) שהציגה תוצאות רגילות למדי לרכב מודל 99 (בלאי קלאץ', לבדוק צריכת שמן בנסיעה, סימני קורוזיה וכו'), הם הורידו את ההצעה ל 40% מתחת למחירון המשוקלל.

תודה ושלום.

 

לקח קצת סבלנות, אבל בסוף אפשר למצוא גם קונים פרטיים שרוצים 306 1.4...

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אם לא איכפת לך - מה הנתונים של הרכב שלך? אם הבנתי נכון עד עכשיו, יד שניה כאשר הראשונה ליסינג. ק"מ? מודל? תאונות?

 

באיזה הפחתה קנית את הרכב מול המחירון מהטרייד אין?

 

(כאמור שאלות מעט פרטיות, אם מפריע לך לענות אז אין צורך)

 

אגב דווקא יש סיבה לקנות C5, בטח אם מדובר בליסינג. מי שרוצה נוחות, אין משהו יותר טוב ממנה.

 

גיא

פורסם

וגם לי יש חוויות מהם ומסוכני משנה שלהם , כלומר הסוכנות בנתניה .

 

ב-2001 רכשתי קסארה 2 שם והחזקתי אותה עד לא מזמן , משהו כמו חצי שנה .

הגיעה שעתה ללכת ומכיוון שהיינו מאד מרוצים , אשתי ואני , בעיקר אשתי , לי יש אלפא...:-)

החלטנו פה אחד לקנות את ה-C4 החדשה .

הזמנו אותה בסוכנות בנתניה תוך חתימה על הסכם טרייד-אין שהם לוקחים את הקסארה , לאחר בדיקה והורדת הסכום שהסכמנו עליו .

ההבטחה לרכב החדש היתה 14 יום מיום התשלום !!!

כמובן שחלפו ועברו להם יותר מ-14 יום , קרוב יותר ל-21 יום ...ועימו התחלף גם החודש במחירון .

יום אחד אנו מקבלים טלפון מהסוכנות ש...לא ...ה-C-4 לא הגיעה אלא שאנחנו צריכים להוסיף הפרש של 2000 ש"ח על ירידת המחיר של הקסארה במחירון החדש...

לאחר בלאגן ודין ודברים שנבטל את החוזה של הרכב החדש פתאום הטרייד-אין שינו פאזה ונרגעו מעט , שוב תוך הרגשה כאילו הם עושים לנו טובה שהם לוקחים מאיתנו את הקסארה...

אם כל הכייף שברכישת רכב חדש ומהנסיעה בסיטרואן , זה תמיד גורם לך לחשוב שוב באם באמת הם שווים את זה...

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי, זה נשמע כאילו אני מגונן על סוחרי רכב (ואני לא), אבל...במידה והמחירון של הרכב שלך היה עולה במהלך החודש לא היית מבקש את הפער? (תשיב בכנות).

 

עד עכשיו לא שמעתי טענה אחת למה לא לרכוש מלובינסקי. הם סוחרים וככאלו שרוצים להתקיים זכותם להציע כל הצעה, זכותכם כלקוחות לסרב ולמכור לבד.

אל תהיו פריאירים (או תשחקו אותה כאלו, תחשבו כאילו זה היה העסק שלכם) ברור שלמכור לבד (מבחינה כלכלית) עדיף. טרייד אין זה שרות שאתה צריך לשלם עליו. רק תחשבו את כל ההוצאות שיש להם (מקום, ביטוח על הרכבים, עובדים, אחריות על רכב משומש ועוד).

לפותח התר'ד, אתה באמת מאמין שיש מישהו שיכול להציע לך היום,הצעה לסכום שהוא ישלם לך בעוד שנתים? הוא הרי לא יודע כמה הרכב יעלה, מה יהיה מצבו, כמות הק"מ שלו, האם הייצרן יהיה פעיל ועוד.

אגב, הבנתי בהמשך התר'ד שהסיטרואן שלך משומשת (חשבתי שרכשת חדשה) ועוד הייתה בעברה בליסינג, משמע המחירון שלה לפני הורדות (ק"מ,יד, מצב מכאני) הוא 10% פחות.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

C5 נמצא בתהליך התגרזנות חזק מאד.

 

לאוהבי סיטרואן ממתינה עיסקה טובה בסה"כ ככלי משומש לאחר פחת היסטרי ושחיטה בקניה.

 

כרגיל מי שנגע בסיטרואנים גדולים אכל אותה ברמה כזו שהעלות לק"מ משתווה לו לעלות לק"מ בכלים יוקרתיים ואיכותיים יותר.

 

סיטרואן מהיבואן במדינת ישראל זה במקסימום קומפקט.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
דובי, זה נשמע כאילו אני מגונן על סוחרי רכב (ואני לא), אבל...במידה והמחירון של הרכב שלך היה עולה במהלך החודש לא היית מבקש את הפער? (תשיב בכנות).

 

.

העניין מאד פשוט , וממש בכנות , חתמנו על זכרון דברים , הסכם מחייב לכל דבר שמסגרתו הוסכם על מחיר מסויים .

על זה שהם לא עמדו בחלק שלהם הבלגנו , אבל לבוא ולדרוש אחרי זה עוד כסף...נו , באמת .

בוא נצא מנקודת הנחה שזה לא טרייד אין , הזמנתי רכב חדש והם מאחרים בכמעט שבועיים .

אם הייתי שוכר רכב בזמן הזה , הם היו משלמים לי את השכירות...? ממש לא .

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
אם לא איכפת לך - מה הנתונים של הרכב שלך? אם הבנתי נכון עד עכשיו, יד שניה כאשר הראשונה ליסינג. ק"מ? מודל? תאונות?

 

באיזה הפחתה קנית את הרכב מול המחירון מהטרייד אין?

 

(כאמור שאלות מעט פרטיות, אם מפריע לך לענות אז אין צורך)

 

אגב דווקא יש סיבה לקנות C5, בטח אם מדובר בליסינג. מי שרוצה נוחות, אין משהו יותר טוב ממנה.

בכיף.



קניתי את הרכב עם 22,000 כאשר היה בן תשעה חודשים

מחירון משוקלל 112, הצעות דומות מפרטי 109 ומליסינג ישירות 107

אני שילמתי בלובינסקי טרייד 105

לא חששתי מליסינג כי הרכב באחריות מלאה, לא הגיע אפילו לטיפול (כלומר הזנחה) ראשון, והתכוונתי להחזיקו הרבה זמן.

היום יש לו 93000, והוא חוגג אצלי 27 חודשים.

עד לפני ארבעה חודשים היתה לו תקלה שלא הצליחו לפתור. הרכב כבה לעתים קרובות. לכן הייתי במשא ומתן למכירתו בחזרה ללובינסקי. קיבלתי מהם הצעה נמוכה ממחירון משוקלל, כי הם טענו שהרכב לא סחיר. לא עניין אותם שאני רציתי להחזיק ברכב הרבה שנים, ואני נאלץ להיפרד כי הוא לא תקין. אז וויתרתי, והמשכתי לנסוע למוסך כל שבוע.

בסוף התקלה אותרה, והרכב תקין לחלוטין.

ביום מחירון מלא 81 ואילו השקלול מביא ל- 72.

לובינסקי טרייד מוכנים לשלם 50 לפני הבדיקה. שמעתם ? מקסימום 50.

זה לא מדהים? הרכב מעולה, הוא בן שלוש בלבד, ואני רציתי רק להתקדם קצת בשנתון...

פורסם

תמכור בשוק הפתוח, תאמין לי שיש לא מעט חולי סיטרואן שמוכנים לשלם על אקזמפלר שמור ואמין.

אבא שלי בסוף 2001 קנה סיטרואן C5 מנוע 2 ליטר PACK היא עלתה לו 135 אלף שח.

הרכב נמכר לפני 3 חודשים למישהו שקנה מאיתנו בעבר קסנטיה, המחירון היה 75, מכרנו ב-80.

אז פשוט תמתין בסבלנות ותחכה למישהו יציע מחיר הוגן.

פורסם

עד עכשיו לא שמעתי טענה אחת למה לא לרכוש מלובינסקי. הם סוחרים וככאלו שרוצים להתקיים זכותם להציע כל הצעה, זכותכם כלקוחות לסרב ולמכור לבד.

אל תהיו פריאירים (או תשחקו אותה כאלו, תחשבו כאילו זה היה העסק שלכם) ברור שלמכור לבד (מבחינה כלכלית) עדיף. טרייד אין זה שרות שאתה צריך לשלם עליו. רק תחשבו את כל ההוצאות שיש להם (מקום, ביטוח על הרכבים, עובדים, אחריות על רכב משומש ועוד).

לפותח התר'ד, אתה באמת מאמין שיש מישהו שיכול להציע לך היום,הצעה לסכום שהוא ישלם לך בעוד שנתים? הוא הרי לא יודע כמה הרכב יעלה, מה יהיה מצבו, כמות הק"מ שלו, האם הייצרן יהיה פעיל ועוד.

אגב, הבנתי בהמשך התר'ד שהסיטרואן שלך משומשת (חשבתי שרכשת חדשה) ועוד הייתה בעברה בליסינג, משמע המחירון שלה לפני הורדות (ק"מ,יד, מצב מכאני) הוא 10% פחות.

שים לב.



קיבלתי הצעה מאוויס לטרייד-אין אם אקח רכב בליסינג. הצעתם טובה בחמישה אחוזים מזו של לובינסקי טרייד, למרות שהיתת מצפה שיהיה בדיוק הפוך. הרי אוויס עובדים עם סתם סוחר חיצוני, ואין להם טובות הנאה מזה שאני רוצה סובארו או סיטרואן. והם גם לא מכרו לי את הרכב הקיים שלי.

אז אתה מבין למה ציפיתי מלובינסקי לטובתם להעניק שירות טוב יותר?

חוצמזה נראה שאתה מבלבל קצת מונחים בכל הנוגע למחירון. לפעמים מתכוונים לשקלול הגורמים, וזה כולל ידיים וליסינג ועוד, ולפעמים מתכוונים למחירון המקורי של הרכב, המלא.

הצעות שקיבלתי מתייחסות למחירון המלא, ממנו יש להוריד בדיוק 11% במקרה שלי כדי להגיע למשוקלל.

לפני שעה ניסה לשכנע אותי בטלפון איש מכירות של לובינסקי שצריך להוריד בעצם 20% לפחות.

וכפי שציינתי בפתיחה, הציעו לי 40% לפני בדיקה.

לא אמרתי שהם עשו עבירה פלילית. הכל מותר להם. ולי מותר לספר לכמה שיותר אנשים, כדי שיחשבו טוב לפני שהם מצטרפים למשפחה הזו.

ומה אתה חושב על הבטחתם בפרסומות לקנות ממך בעתיד את הרכב במחיר מחירון?

פורסם
שמר אם כל הכבוד ויש כבוד "לקחת" 5000 שקל על חלקים [בלי עבודה ובלי אמאיאת]

זה בהחלט מוגזם [אחרי שכתבתי אימייל לסיטרואן בצרפת וגיליתי שהחלקים טוטאל עולים 1257 שקל בדיוק [לא כולל מס והטסה]

אז זה מוגזם ואני אשמח להגיע למשפט איתם ולהפיץ את זה בכל כלי תקשורת שקיים

מפני ש להרוויח זה בסדר אבל לקחת 400% יותר זה כבר גניבה ! [וכמו שאמרתי זה רק על חלקים]

את העבודה ביצעתי בעצמי

אני אמנם מתלונן על מחירים גבוהים אבל אני לא יכול לבוא אליהם בטענות על שהייתי מוכן לשלם סכום גבוה עבור השמן שקניתי, אני רואה בטעות הזאת טעות שלי בלבד ולא גניבה שלהם, אני גם יודע שאף פעם אני לא אקנה מהם שוב שמן מנוע.

 

זכותם המלאה לדרוש איזה סכום שהם רוצים וזכותנו לא לקנות אצלהם, ואני יודע שכולנו טוענם ל'גניבה' כשמישהו מפריז במחיר אבל אם תחשבו על זה, זאת פשוט טפשות שלנו שאני מסכימים לזה וקונים מאותו מישהו.

בריאות לכולם!

פורסם

זכותם המלאה לדרוש איזה סכום שהם רוצים וזכותנו לא לקנות אצלהם, ואני יודע שכולנו טוענם ל'גניבה' כשמישהו מפריז במחיר אבל אם תחשבו על זה, זאת פשוט טפשות שלנו שאני מסכימים לזה וקונים מאותו מישהו.

מסכים אם כל מילה אבל מה קורה כשלובינסקי המהולל כאן הוא היחידי באיזור המרכז שמייבא חלקים ?

אה נכון ויש את ז'אן ברחוב המסגר שלוקח 10% פחות אבל באותם המחירים ?

נו באמת אין פה סחר חופשי ולא תחרות כמו שצריכה להיות על מנת שיהיה לצרכנים באמת טוב.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

קצת סדר:

 

השוק של ה-C5 בעייתי, זה ידוע וברור לכולם, וגם לובינסקי מודים בזה, ולצורך כך הם גם מתחייבים לרכוש כיום את המכוניות הללו במחירון בעתיד.

 

בעוד ש-C5 פרטית, מיד ראשונה ועם ק"מ בגבולות הממוצע ניתן למכור במחיר המתקרב למחיר מחירון, C5 שעברה ק"מ גבוה, ליסינג ושתי ידיים כמעט בלתי אפשרי למכור במחיר סביר, לאור העובדה כי השוק מוצף במכוניות כאלו ישירות מליסינג, יד ראשונה עם אחריות מימון וכן הלאה, שגם הן נמכרות במחיר נמוך משמעותית מהמחירון. זו הסיבה שקיבלת הצעה כזו מלובינסקי. אם היתה לרכב פגיעת שלדה או הוא היה עם מנוע 1.8, גם את זה לא היית מקבל...

 

דבר נוסף הוא העובדה שאתה מעוניין בעסקת ליסינג. בעסקה כזו אין סבסוד לטרייד אין עבור הרכב הישן ולכן המחיר הינו נמוך יותר מאשר היית מקבל ברכישה פרטית רגילה. ישנן שתי גישות בהצעות טרייד אין: הראשונה היא לתת מחיר ריאלי, תוך לקיחה של תקלות שהינן סבירות לגיל הרכב, מנגד ישנה גישה שמעניקה מחיר גבוה ושוחטת לאחר הבדיקה. יש סיכוי שחברת הליסינג החיצונית נוקטת בגישה השניה, כך שהוגן יותר להשוות הצעות לאחר בדיקה.

 

וג'רמי: למיטב זכרוני ה-306 של אביך הייתה 4 דלתות, גרסה שהשוק שלה מאוד בעייתי לעומת ה-5, ובנוסף הגיעה מהשכרה. לאור העובדה ששוי הרכב היה די נמוך, ברכבים כאלו לא נהוג לדבר באחוזים אלא במספרים. "כאב הראש" שכרוך במכירת מאזדה 3 פרטית ששוה 100K ועליה הפחיתו "רק" 10% קטן בהרבה ממכירת הפיג'ו הנ"ל (או כל רכב אחר מהשכרה במחירים הללו), לכן הגיוני שעמלת הטרייד בשקלים תהיה דומה, למרות שבאחוזים אנחנו בסביבה אחרת לגמרי...

 

דבר נוסף: לעתים משתלם להשוות הצעות טרייד בין כמה סוכנויות: חלק מהסוכנויות עובדות עם הטרייד אין הראשי של החברה וחלק עם סוחרים חיצוניים או מבצעות את העסקה בעצמן. אי לכך, המחירים בהחלט יכולים להשתנות ממקום למקום.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.


×
×
  • תוכן חדש...