Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וג'רמי: למיטב זכרוני ה-306 של אביך הייתה 4 דלתות, גרסה שהשוק שלה מאוד בעייתי לעומת ה-5, ובנוסף הגיעה מהשכרה. לאור העובדה ששוי הרכב היה די נמוך, ברכבים כאלו לא נהוג לדבר באחוזים אלא במספרים. "כאב הראש" שכרוך במכירת מאזדה 3 פרטית ששוה 100K ועליה הפחיתו "רק" 10% קטן בהרבה ממכירת הפיג'ו הנ"ל (או כל רכב אחר מהשכרה במחירים הללו), לכן הגיוני שעמלת הטרייד בשקלים תהיה דומה, למרות שבאחוזים אנחנו בסביבה אחרת לגמרי...

שי

צודק. בגלל זה ציינתי את כל המספרים ביחס למחירון המשוקלל, כולל הפחתה על עבר בהשכרה.

וצודק גם לגבי ההבדל בין אחוזים לשקלים. פוטנציאל הרווח של הטרייד אין על פיג'ו ב 30K הרבה יותר בבדיקה מצאו גם בעיית קומפרסיה שעל בסיסה קבעו ש"המנוע גמור" והורידו עוד המון כסף מההצעה.

בסוף התברר שנזילת השמן שגם התגלתה נבעה מאטם ראש פרוץ, וזה גם הסביר את בעיית קטן מפוטנציאל הרווח על מזדה 3 ב 90K...הקומפרסיה.

אטם הראש הוחלף בכמה מאות שקלים בו זמנית עם החלפת טיימינג. לפני תחילת העבודה המוסך התריע שעשוי להיות צורך בשיפוץ ראש. אחר הפתיחה הודיעו לנו בטלפון שהראש במצב מושלם ואין צורך לעשות כלום חוץ מהחלפת האטם (האוטו קיבל אך ורק נוזל קרור כל חייו).

מנוע גמור.... פחחחחח....

 

לסיכום - מי שרוצה משפחתית גדולה ונוחה, ולא אכפת לו גיר אוטומטי, שירוץ למצוא את דיל חייו על C5 משומשת בת 3!!

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם
וגם לי יש חוויות מהם ומסוכני משנה שלהם , כלומר הסוכנות בנתניה .

 

ב-2001 רכשתי קסארה 2 שם והחזקתי אותה עד לא מזמן , משהו כמו חצי שנה .

הגיעה שעתה ללכת ומכיוון שהיינו מאד מרוצים , אשתי ואני , בעיקר אשתי , לי יש אלפא...:-)

החלטנו פה אחד לקנות את ה-C4 החדשה .

הזמנו אותה בסוכנות בנתניה תוך חתימה על הסכם טרייד-אין שהם לוקחים את הקסארה , לאחר בדיקה והורדת הסכום שהסכמנו עליו .

ההבטחה לרכב החדש היתה 14 יום מיום התשלום !!!

כמובן שחלפו ועברו להם יותר מ-14 יום , קרוב יותר ל-21 יום ...ועימו התחלף גם החודש במחירון .

יום אחד אנו מקבלים טלפון מהסוכנות ש...לא ...ה-C-4 לא הגיעה אלא שאנחנו צריכים להוסיף הפרש של 2000 ש"ח על ירידת המחיר של הקסארה במחירון החדש...

לאחר בלאגן ודין ודברים שנבטל את החוזה של הרכב החדש פתאום הטרייד-אין שינו פאזה ונרגעו מעט , שוב תוך הרגשה כאילו הם עושים לנו טובה שהם לוקחים מאיתנו את הקסארה...

אם כל הכייף שברכישת רכב חדש ומהנסיעה בסיטרואן , זה תמיד גורם לך לחשוב שוב באם באמת הם שווים את זה...

 

 

דובי

בדיוק אבל בדיוק אותו תרגיל מסריח שאתה מתאר כאן הם עשו להורים שלי עוד ב-97 כשהחליפה אצלהם ZX בת שנה וחצי יד ראשונה ב-106 חדשה. אבל הם למדו את הלקח. מקנייני פיג'ו סיטרואן סדרתיים (204, 104, 306, ZX, 106) הם התחילו לשרשר יאריסים.

 

מתי לובינסקי ילמד את הלקח?

 

מתי אני אלמד את הלקח? :roll:

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם
קצת סדר:

 

השוק של ה-C5 בעייתי, זה ידוע וברור לכולם, וגם לובינסקי מודים בזה, ולצורך כך הם גם מתחייבים לרכוש כיום את המכוניות הללו במחירון בעתיד.

אין לנו ויכוח בכלל.



שים לב לכותרת הראשונה - "לובינסקי לא אוהבים סיטרואן".

שוב, הטענה היא שהם לא מעניקים לסיטרואן יחס מועדף ביחס לשוק, ולא טורחים לתקן את העיוות. גרוע מכך, הם נתנו לי את היחס הכי גרוע וההצעה הכי נמוכה גם בליסינג וגם בקניית רכב חדש. בהתחשב בטבלאות המסירות, אין להם סיבה.

הביצה והתרנגולת, מכיר?

כשאתה אומר שרכב כלשהו אינו מבוקש, זה קשור להתנהגות שלהם. אם הם היו נותנים גב למי שקנה מהם, ועוזרים לו לעזור להם, כל השוק היה נראה אחרת. במקום זה יש להם מחלקת טרייד-אין שרק מבריחה לקוחות.


×
×
  • תוכן חדש...