Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מס?כים ברכב, החוק, והחיים שלנו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה יש לכם כל דבר שונה מציק לכם?

 

לא רוצה מסך אל תשים! מסתיר לך את שדה הראיה אל תשים! וסדרה 7 שבאה עם מערכת הi drive שלה שם והמחשב אולי גם תוציא מחוץ לחוק?

 

:evil: תאונה יכולה לקרות מכל דבר. תן לחיות ולהנות מהרכב שלי! :fist:

קודם כל רומר שכחת את אליעזר שקדי (מח''א).

ויפתח ספקטור (אלוף הההפלות של ישראל).

דבר שני כל המע' עזר המובנות מספיק לך בדיוק שניה ליקלוט מה קורה ומה אתה עושה כי להסתכל בGPS זה בדיוק כמו להסתכל על תמרורים עם הנחיות (תמרורים 106 107 בלוח).

ולכוון את הI-DRIVE זה מסוכן בדיוק כמו לכוון את הרדיו לתחנה הרצויה.

אבל כשאתה יודע שיש סרט DVD שאתה רוצה ליראות אז יש שני דברים:

א. אם כבר ראית את הסרט ואהבת ואתה רוצה ליראות שוב אז אתה תגניב מבט כל פעם שתדע לפי ההתרחשות שהולך ליהיות קטע מעניין שאתה חייב ליראות כי הוא הכי מצחיק,מרגש,מפתיע,מפחיד,מקפיץ לא יודע מה.

ב. אם זה סרט שלא ראית אבל אתה יודע שהוא מעניין אז רק ה' יעזור לנו במיקרה הזה.

 

יש הבדל ענקי בין להגניב מבט לGPS ולדעת עוד כמה רמזורים נישאר לך או לשנות תחנה ברדיו או לשנות את הבקרת אקלים בI-DRIVE ולהסתכל סרט וגם לינהוג

 

אבל עזוב בוא ניקח את זה מנק' מבט אחרת

סרטים ו DVD נועדו שיצפו בהם (השיכלול הזה של ה DVD ברכב זה לא שונה מהתכלית של המוצר) אז

א. אם אתה מיסתכל את הסרט כשאתה בחנייה כמו שרומר אמר אז מה הטעם אתה שורף את המצבר\דלק עדיף שב בבית על הכורסת טלויזיה שקנית רק בשביל זה ותיסתכל את הסרט

ב. אם אתה צופה בסרט תוך כדי נהיגה ואלא אם כן אתה נפולאון או בעל סגולות ראיה זה נורא בעייתי כי אתה חייב ליהיות מרוכז בכביש, ובוא נניח שאתה כן, אז מה הטעם בסרט שמיתנגן לך עכשיו.

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רוב האנשים שיש להם מסך שמים את זה או לפוזה, או שיראו את זה הנוסעים, או שרואים את זה ברמזורים וכאלה.

לא מאמין שיש בן אדם שרואה סרט ובאמת "רואה" אותו !

ולא קראתי את כל מה שרשום שם. מספיק לי השורות הראשונות בישביל להבין שהוא נגד זה.

פורסם
רוב האנשים שיש להם מסך שמים את זה או לפוזה, או שיראו את זה הנוסעים, או שרואים את זה ברמזורים וכאלה.

לא מאמין שיש בן אדם שרואה סרט ובאמת "רואה" אותו !

ולא קראתי את כל מה שרשום שם. מספיק לי השורות הראשונות בישביל להבין שהוא נגד זה.

תתפלא, יש כאלו, ודיי המון.

 

ואם לא קראת את ההודעה, אין לך בכלל על מה לדבר. אתה לא מוסיף כלום לדיון.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
אני קראתי את מה שהוא רשם...מתנצל על זה שלא קראתי הכל מקודם.

אני עדיין בעד לא להוציא את זה מחוץ לחוק אבל זאת רק דעתי...

אתה באמת, באמת באמת אבל באמת חושב שמותר לנהג לצפות בסרטים בזמן נהיגה?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
אתה באמת, באמת באמת אבל באמת חושב שמותר לנהג לצפות בסרטים בזמן נהיגה?
אני באמת חושב שכל רכב שבא אם מסך בפאנל מקדימה (bmw-i drive ואפילו סיאט עם המסך בקרה הזה שיש לה שם) לא מהווה סכנה פחות גדולה ממסך די וי די.

כל מה שהוא רשם זה נכון אומנם אבל תראה לי מקום אחד בעולם שאוסר להתקין מסך דיוידי על הפאנל מקדימה.

אני לא אוהב שבארץ ממציאים את הגלגל מחדש. אם אתה עירני כשאתה נוהג אתה יכול להמנע מרוב התאונות.

הינה אני אתן לך דוגמא...

לפני כשבוע נסעתי ביום שישי בערב למסעדה ועמדתי ברמזור....

מאחורי עמד רכב ומאחוריו לא היה אף אחד.

בזמן שאני עומד שמעתי רעש בלימה חזק הסתקלתי במראה וראיתי רכב מתקרב במהירות לעבר הרכב שמאחורי. איך שקלטתי את זה התקדמתי 2 מטר קדימה עם האוטו והאוטו שבלם נכנס ברכב שמאחורי והעיף אותו לעבר הרכב שלי. אם לא הייתי מתקדם זה היה תאונת שרשרת בוודאות.

רק אומר שאם אתה מסתכל במראות ועירני אתה תמנע הרבה תאונות.

נערך ....:-)

פורסם
מה יש לכם כל דבר שונה מציק לכם?

 

לא רוצה מסך אל תשים! מסתיר לך את שדה הראיה אל תשים! וסדרה 7 שבאה עם מערכת הi drive שלה שם והמחשב אולי גם תוציא מחוץ לחוק?

 

:evil: תאונה יכולה לקרות מכל דבר. תן לחיות ולהנות מהרכב שלי! :fist:

תחייה ותהנה מהרכב שלך.

רכב נועד לנהיגה ונסיעה- ולא כדי להפוך אותו לאולם קולנוע.

בסדרה 7 המסך ניכבה אוטמטית ברגע שהרכב מגיע למהירות של 5 קמ"ש!

פורסם

יש הבדל ענק בין לשלוח יד לרדיו ולהחליף תחנה על עיוור לבין להתעסק עם מסכים ותתי מסכים של IDRIVE כדי להגיע למסך השליטה על טמפרטורת מפשיר האדים שבמראת הצד.

שלא לדבר על GPS. לחמי יש את הצעצוע האידיוטי להפליא הזה, ולא להאמין כמה פעמים הוא מוריד את המשקפיים ומתחיל לשחק עם תפריטים.

אז אמנם יש אנשים נורא מוכשרים שיכולים להתקין מערכת הפעלה תוך כדי הטסת מעבורת חלל, אבל אי אפשר להתיר דברים כאלו לציבור הרחב, שרובו די חסר כושר שיפוט בסיסי.

אתה לא מסכים ש*לפחות* חצי מהנהגים אינם מסוגלים גם לכוון תחנות ברדיו (לכוון, לא להחליף לתחנה קבועה) וגם להיות עירניים למה שקורה על הכביש? וכאן מדובר על פעולה פשוטה וקצרה. אז לגבי מסכי DVD? בחייך.

ואם נסכים שבן אדם לא מסוגל לצפות בסרט ולנהוג בבת אחת, למה להרשות לו להתקין את האפשרות הזו בכלל? שיתקין DVD למושב האחורי. אם זה לדאווין ומשיכת צומי צומי ולא לשימוש אמיתי, אז אני מציע שהנהג ייתן למישהו אחר לנהוג ויחבר את עצמו עם אזיקונים לגגון כשהוא ערום, צבוע בירוק זורח ותקוע לו זיקוק בוער בתחת. את הDVD שישמור לסלון.

 

אגב, אם מעניין מישהו מה הדבר הכי הזוי ששמעתי שמישהו עשה בזמן נהיגה - כשאשתי הייתה חיילת לפני אי אלו שנים, היא נסעה באוטובוס לבסיס וממרומי האוטובוס ראתה נהג ברכב מסחרי מאונן תוך כדי נהיגה. אני מקווה שהוא לא גמר בגדר הפרדה.

פורסם
אני באמת חושב שכל רכב שבא אם מסך בפאנל מקדימה (bmw-i drive ואפילו סיאט עם המסך בקרה הזה שיש לה שם) לא מהווה סכנה פחות גדולה ממסך די וי די.

כל מה שהוא רשם זה נכון אומנם אבל תראה לי מקום אחד בעולם שאוסר להתקין מסך דיוידי על הפאנל מקדימה.

אני לא אוהב שבארץ ממציאים את הגלגל מחדש. אם אתה עירני כשאתה נוהג אתה יכול להמנע מרוב התאונות.

הינה אני אתן לך דוגמא...

לפני כשבוע נסעתי ביום שישי בערב למסעדה ועמדתי ברמזור....

מאחורי עמד רכב ומאחוריו לא היה אף אחד.

בזמן שאני עומד שמעתי רעש בלימה חזק הסתקלתי במראה וראיתי רכב מתקרב במהירות לעבר הרכב שמאחורי. איך שקלטתי את זה התקדמתי 2 מטר קדימה עם האוטו והאוטו שבלם נכנס ברכב שמאחורי והעיף אותו לעבר הרכב שלי. אם לא הייתי מתקדם זה היה תאונת שרשרת בוודאות.

רק אומר שאם אתה מסתכל במראות ועירני אתה תמנע הרבה תאונות.

נערך ....:-)

בוא נעשה ניסוי פשוט, תפתח סרט במחשב, תשים אותו בחלון קטן, ותנסה להמשיך לעבוד רגיל - לגלוש בפורום, לקרוא הודעות ולהתעמק בהן, לכתוב תגובות, לדבר עם אנשים באיסיקיו/מסנג'ר או לשלוח אימיילים, לחפש מידע וכו' וכו', אני מבטיח לך שאחרי רבע שעה אתה עדיין לא תבין על מה מדבר הסרט, כמו כן תמצא את עצמך לא מסוגל להתרכז במשהו אחד כמו שצריך.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
אני קראתי את מה שהוא רשם...מתנצל על זה שלא קראתי הכל מקודם.

אני עדיין בעד לא להוציא את זה מחוץ לחוק אבל זאת רק דעתי...

אני בטוח שביום שייתקע בך איזה אידיוט שהסתכל על המסך החדש שלו במקום על אור הבלימה שלך שפתאום התחיל לפעול, אתה תהיה נגד המסכים הללו. ממש נגד.

פורסם
כל יום אני רואה אנשים נוהגים ומתעסקים עם מסכים ותפריטים במקום להתרכז בכביש.

תופעה מכוערת ומסוכנת. אסור שיהיו מסכים שנמצאים בשדה הראיה של הנהג. ואני כולל בזה גם מערכות ניווט למיניהן ושטויות דומות המסיחות את הדעת.

אישפוז, אני מכיר לא רק את המסך הזה, אלא גם את האנשים שתכננו ומכרו אותו למשטרה.

א. אתה צודק שהמסך הזה הוא מבחינתי התקנה לא בטיחותית.

ב. אני משוכנע שאם לא הותקנה מניעה טכנית כשלהי, אז כשהתקינו להם את המסכים האלה גם פרסמו תקנה פנימית שאוסרת על שוטר להשתמש במסך תוך כדי נהיגה.

לכל העומדים לקפוץ ולספר על מעללי המשטרה: יש סבירות טובה שלתקנה הזו יש שיניים בדיוק כמו לתקנה שאומרת ששוטר יסע מנהלתית במהירות המותרת, או כמו לתקנה שאומרת שלשוטר אסור להרביץ לאזרח, אבל זה כבר עניין לאכיפה הפנימית של המשטרה. אני מבטיח לכם שאחרי השוטר הראשון שייהרג/יפצע בתאונה בגלל ששיחק עם המסך, המשטרה תדע לחייב את כולם ואולי גם להתקין אמצעים טכניים שימנעו מראש את ההסחה (כמו ההחשכה שאייל ציין).

אני לא דורש יותר מאשר שתהיה תקנה דומה, שתחייב את כל הנהגים (כלומר חוק). לא דרשתי שהשוטרים יאכפו את זה יותר מאשר הם אוכפים איסור עקיפה בקו לבן. איכות האכיפה היא עניין נפרד, אבל כל עוד אין חוק, בוודאי לא תהיה אכיפה.

 

הכל נכון וזה מסוכן , ואני אפילו לא יכנס לויכוח למה כן ולמה לא ולמה אולי. אבל , וזה אבל גדול. זה רק חלק פעוט מאוד מהבעיות שיש לנו על הכביש. תיקח למשל את הפלאפונים למינהם, בנושא הזה יש חוק, ועדיין אנשים מצפצפים עליו כאילו לא היה קיים [...]
המסכים צריכים להיות נכון להיום, הבעיה האחרונה שלנו מכיון שיש דברים הרבה יותר גרועים שלא מעוגנים בחוק והמשטרה לא עושה דבר כדי למנוע אותם.
green monster, גם אתה צודק שמסכים זו לא הבעיה היחידה.

בעניין אכיפה ואיכות האכיפה, ע"ע מה שכתבתי לאישפוז למעלה. זה שקשה לאכוף את החוק שאוסר גניבות לא אומר שלא צריך לחוקק חוק שאוסר לרצוח, ולהיפך.

הטענה שמסכים ברכב הם בעיה קטנה היא, לדעתי, קצרת ראיה ונובעת סתם מסטטיסטיקה של מספרים לא מספיק גדולים. הסיבה היא שהתקנה של מסכים כאלה היא עדיין יקרה יחסית ולכן לא נפוצה כמו , למשל, טלפון סלולרי. כמה מאיתנו יכולים לספר על תאונה או כמעט-תאונה שקרתה בגלל טלפון סלולרי? די הרבה. אז נכון שעכשיו עדיין אין הרבה סיפורים כאלה על מסכי DVD או GPS ברכב, אבל ההבדל הוא רק בגלל שיש בערך פי 100,000 יותר טלפונים ממסכים. הנסיון מראה שבעוד שנה שנתיים מסך יהיה זול מספיק בשביל שכל אחד יקנה אותו באותו מחיר שבו הוא קונה היום נגן mp3. ואם אז עדיין החוק יהיה פרוץ, אז פשוט נצטרך לחכות שייהרגו מספיק אנשים ואז יחוקק החוק.

 

לא רוצה מסך אל תשים! מסתיר לך את שדה הראיה אל תשים! וסדרה 7 שבאה עם מערכת הi drive שלה שם והמחשב אולי גם תוציא מחוץ לחוק?[...]

אני באמת חושב שכל רכב שבא אם מסך בפאנל מקדימה (bmw-i drive ואפילו סיאט עם המסך בקרה הזה שיש לה שם) לא מהווה סכנה פחות גדולה ממסך די וי די.

כל מה שהוא רשם זה נכון אומנם אבל תראה לי מקום אחד בעולם שאוסר להתקין מסך דיוידי על הפאנל מקדימה.

מינימום הכבוד שאתה יכול לתת לבנאדם זה לקרוא מה שהוא כתב לפני שאתה מגיב בפסילה ובעצבנות. אני מקווה שאתה יותר מכבד את האחרים בכביש. מתוך הבנה לדאגתך המופלגת ל-i-drive שמותקן ברכבך ללא ספק, כתבתי:

[...]- בכל שאר האזורים אסור להתקין כל מערכת תצוגה שהיא, למעט אם סופקה באופן מקורי על ידי יצרן הרכב.
מסכי aftermarket שמיוצרים בסין ומותקנים ע"י כל ז'וז'ו ובניו - סטקייה ואביזרים לרכב בע"מ מתוכננים ומותקנים בלי שום אחריות ו/או דאגה לבטיחות. יצרן רכב שיתקין מסך ללא הגנות בטיחות מתאימות מסתכן בתביעות נזיקין, תביעות ייצוגיות וסתם בשם רע. מערכות רכב מקורי מהיצרן נמצאות תמיד בפיקוח של משרדי התחבורה, מה שאי אפשר להגיד לגבי מערכת KI-WAN-TONG דגם KTR-303 שיציע לך "יעקוב סטריאו אחושלוקי לרכב".

לגבי זה שבשום מקום בעולם לא אסור, תרשה לי תיקון קל, בשום מקום _עדיין_ לא אסור. גם ב-1990 בשום מקום בעולם לא היה אסור לדבר בסלולרי בזמן נהיגה.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

הת'רד הזה מקדים את זמנו... הנושא לא בשל מספיק בשביל חקיקה כלשהי. קודם כל צריך שיקופחו חיים בעניין, ורק כאשר נפשות רבות יאבדו - רק אז הממשלה, הגורמים המוסמכים והרשויות יתחילו להתעניין ולהשתין בכיוון.

עד אז נתפלל למען חפי הפשע שלא עשו מאומה שלא ייפגעו מאותם אנשים שצופים בסרט ונוהגים תוך כדי בלי לשים לב ובלי להתחשב בכלל. מסקנה: זה בלתי נמנע, מה שאמור לקרות יקרה בכל מקרה.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אני יודע שזה ממש נאיבי, אבל הגיע הזמן שאנשים יבינו שרכב יכול לשמש למטרת הנאה רק אם אתה חובב נהיגה.

 

רכב הוא אינו חדר קולנוע נייד

רכב הוא אינו דיסקוטק עם סלקטור בכניסה

רכב הוא אינו מופע אורות בסגנון ברודווי

 

רוצה להנות מהרכב? לך תלמד איך להפיק ממנו יותר (ואני לא מדבר על סרטים...).

את כל החירטוטים האחרים תשאיר למקומות המיועדים להם.

 

יוצאו המסכים החאפריים מהחוק לאלתר!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

התקנה חוקית של מסכים מלפנים היא עם חיבור לסוויץ' של בלם היד באופן שאפשר לצפות במקור וידיאו חיצוני רק בזמן עצירה. העיניין שאף אחד לא פרייאר וכולם מקצרים את החיבור הזה.

 

במכוניות עם מסך מקורי מובנה הוא אכן נכבה מעל 5 קמ"ש אבל יש מוסכים שיודעים לבטל את ההגבלה ע"י התעסקות עם הBSI של המכונית.

 

גם לגבי I-DRIVE: במכוניתי קיימת מערכת דומה והיא גוזלת המון קשב. לדעתי צריך היה להגביל גם את התפקוד שלה לזמן העצירה בלבד.

 

אפילו חיוג או חיפוש מספר בזכרון של טלפון עם דיבורית כדת וכדין גוזל קשב רב.

 

מן הדין היו צריכים לאסור כל שימוש בטלפון למעט קבלת שיחות אבל זו גזרה שהציבור אינו יכול לעמוד בה...


×
×
  • תוכן חדש...