Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מס?כים ברכב, החוק, והחיים שלנו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה להגיב רק לגבי השוטרים:

לא עמידה, ולא בטיח !

הם נוסעים אחרי מכוניות שנראות להם חשודות, מריצים מספר רכב במסוף, ובודקים אותו.

יוזמה מבורכת, לא להציק סתם, קודם לבדוק.

אבל לא כך זה צריך להיות, ובטח שלא כשיש שוטר יחיד ברכב.

(וראיתי את זה במו עיניי, לא מדבר באוויר)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא קראתי את כל התגובות בשרשור, אבל אני בהחלט מסכים עם ההודעה הראשונה ומוסיף לדבריו של אלעד.

 

אני לא מבין מה לעזאזל אנשים צריכים מסך של DVD במכונית, במיוחד אם הוא מקדימה. תהרגו אותי, תדחפו לי כמויות של בורקס העגלה לפה, לא יודע מה תעשו לי, אני בחיים לא יבין את זה !

 

מושב מחומם, I DRIVE, GPS, מחזיק כוסות, מקרר, מתקן לשמפניה וכוסות וויסקי קטנות, כסא מפלט, אגזוז לחץ שמוציא רעש של טרקטור, הכל מובן.

 

אבל בישביל מה בנאדם צריך מסך של DVD ברכב. זה לא שאין לו כסף לקנות כזה לבית. אני לא מבין אנשים שחושבים לעצמם... מממ, אני רוצה לראות סרט טוב... בו נקפוץ לאוטו ! אוו, טוב יש לי עכשיו נסיעה ארוכה לאילת, אני יקח כמה סרטים כדי שאני יוכל להתרכז במשהו באמת מעניין... תסבירו לי בשביל מה זה טוב ?! בישביל לראות קליפ של סנופ דוג בפקק ? בישביל דייט ראשון בנאלי ? בישביל מה ?

 

לא מבין את זה.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אבל בישביל מה בנאדם צריך מסך של DVD ברכב. זה לא שאין לו כסף לקנות כזה לבית. אני לא מבין אנשים שחושבים לעצמם... מממ, אני רוצה לראות סרט טוב... בו נקפוץ לאוטו ! לא מבין את זה.

השימושים העיקריים למסך במושב קדמי זה מצלמת רוורס ומערכת ניווט. ברגע שיש מסך אז כבר אפשר לחבר DVD כדי שהנוסע ליד הנהג יוכל לצפות.

 

לי נראה שעבור שני השימושים הראשונים האופציה של מסך מובנה במראה היא הכי הגיונית.

 

אמנם בדרך כלל המסכים האלה קצת יותר קטנים, במיוחד אלה שמשאירים לך אזור רחב שמתפקד כמראה גם כשהמסך מופעל, אבל בגלל הקירבה לעיניים הגודל האפקטיבי יותר גדול.

 

דרך אגב, יש היום לא מעט מסכים כולל מסכי תקרה שישאירו לך עודף מאלפיה

פורסם
אני לא מבין מה לעזאזל אנשים צריכים מסך של DVD במכונית, במיוחד אם הוא מקדימה. תהרגו אותי, תדחפו לי כמויות של בורקס העגלה לפה, לא יודע מה תעשו לי, אני בחיים לא יבין את זה !

 

מושב מחומם, I DRIVE, GPS, מחזיק כוסות, מקרר, מתקן לשמפניה וכוסות וויסקי קטנות, כסא מפלט, אגזוז לחץ שמוציא רעש של טרקטור, הכל מובן.

 

אבל בישביל מה בנאדם צריך מסך של DVD ברכב. זה לא שאין לו כסף לקנות כזה לבית. אני לא מבין אנשים שחושבים לעצמם... מממ, אני רוצה לראות סרט טוב... בו נקפוץ לאוטו ! אוו, טוב יש לי עכשיו נסיעה ארוכה לאילת, אני יקח כמה סרטים כדי שאני יוכל להתרכז במשהו באמת מעניין... תסבירו לי בשביל מה זה טוב ?! בישביל לראות קליפ של סנופ דוג בפקק ? בישביל דייט ראשון בנאלי ? בישביל מה ?

 

לא מבין את זה.

 

יש לך ילדים?

 

 

וידוי: יש לי לפטופ באוטו. לא מקובע מקדימה, או מקובע בכלל. גם בשביל להתחבר למחשב של מערכת ההזרקה בג'יפ, וגם בגלל שיש בו מפות טופוגרפיות 1:50000 של ישראל, והGPS מתחבר אליו. בעיתות מצוקה, בעיקר בדרך מטיול שטח, על הכביש, הבנות גם יכולות לראות בו סרטים ולהניח לי בנהיגה. אין לי מסך DVD אבל ממש לא היה איכפת לי שיהיה לי, בשביל הסרטים וההתחברות לGPS.

 

זה לא המסך שמסוכן, זה מי שמשתמש בו. כמו נשק. כמו מכונית. כמו כל דבר.

פורסם

הייתי באיזה סוכנות יבוא של מכוניות (לא משנה כרגע) והם נותנים צ'ופר מערכת DVD עם שני מסכים קטנים במשענות הראש של המושבים הקדמיים מ"התקנה מקומית", האם מישהו מהם חישב מה קורה בעת תאונה? איזה מומנט מופעל על אותה משענת עקב תוספת קטנה של כמה מאות גרמים של המסך, האם המסך ישאר בימקומו או אולי יפגע באחד הנוסעים ברכב? האם יש אישור יצרן להתקנה כזו? האם נבדק הרכב עם "ההתקנה המקומית" ע"י היצרן מבחן ריסוק? אני מסופק!! דרך אגב הרבה נוסעים וילדים מקבלים בחילה בעת קריאה או צפיה בסרט בעת נסיעה.

 

אני אישית מוותר על DVD ברכב.

פורסם

פיסיקה, פיסיקה חביבי, המסה (משקל המסכים) בעת התנגשות יגדל פי כמה עקב שינוי המהירות (מסה כפול מהירות = תנע)ועלולה לפגוע בנוסעים, פגיעות רבות בתאונות נגרמות מחפצים שאינם מרוסנים (בשבילך מעוגנים) ברכב.

פורסם

יש המון רכבים שבאים עם מסכים במשענות הראש כאופציה! לא צריך מבחני ריסוק בגלל ששמת מסך כזה.

 

מי ששם מסך ישים אותו גם כשהוא יהיה מחוץ לחוק. אני בעצמי רוכש כזה בחודש הבא.

 

גם קופסת סיגריות יכולה במקרה תאונה להרוג אותך אז מספיק לתרץ כל דבר ולהגיד שזה מסוכן...זה רכב שלי בסופו של דבר וזכותי לעשות בו מה שאני רוצה כמו בכל מדינה אחרת בעולם.

תסתקל איזה טנדרים מסתובבים ביפן - כל האוטו ניראה כמו דיסקוטק על גלגלים עם מאות נאונים ומסכים בכל מקום...ועובדה שכניראה זה לא מפריע לאף אחד.

שילמתי המון כסף על האוטו ואני יכול לגור בו אם בא לי! לשים 80 נאונים מתחת לאוטו אם בא לי ולשים דיוידי במשענות ראש, מתחת לאוטו, על הפאנל הקידמי או על התיקרה או לא יודע איפה!

 

למה יש אנשים שכל כך מציק להם הכל? מצידי תיסע בהונדה עם ספויילר 10 מטר או בחיפושית אספנות משנת 1880 שיהיה לך לבריאות! למה להכנס לכל אחד לוריד?

פורסם
פיסיקה, פיסיקה חביבי, המסה (משקל המסכים) בעת התנגשות יגדל פי כמה עקב שינוי המהירות (מסה כפול מהירות = תנע)ועלולה לפגוע בנוסעים, פגיעות רבות בתאונות נגרמות מחפצים שאינם מרוסנים (בשבילך מעוגנים) ברכב.
הפיסיקה שהבאת לא כל כך רלוונטית במקרה הזה כי המסכים במשענות הראש מעוגנים היטב, מה גם שהם נמצאים בחלק האחורי של המשענת ובשעת התנגשות נבלמים על ידה.

 

אם אתה מחפש מתקן מסוכן באוטו אבל מסיבה אחרת אלה "שולחנות המטוס" שנפוצים לאחרונה במחוזותינו.

פורסם
יש לך ילדים?
אין לי שום דבר נגד מסכים לילדים מאחורה או נגד מסכים במשענות ראש' date=' מצידי שיהיו מקובעים, או שיהיו תלויים בחוט תפירה מהתקרה. או נגד לפטופ שלא מקובע, ומי שרוצה שגם ישים פטיש חמש קילו על המדף האחורי כדי שיעוף לו לראש בכל ברקס קטן. מצידי תרפדו את הדלתות האחוריות במסכים. אין לי גם בעיה שתתלה את הלפטופ מהתקרה מעל ההגה בזמן שאתה נוסע [u']לבד[/u] בשטח.

כל הדברים האלה, אם פישלת - בעיה שלך, ולא שלי.

אני לא מוכן שאנשים, שאין לי שום מושג על יכולת חלוקת הקשב שלהם, יסיעו טון וחצי של מתכת ב-90 ומשהו קמ"ש (במקרה הטוב) כשהעיניים שלהם לא נמצאות במקום שבו הטון וחצי הולך להיות עוד עשר שניות.

זה לא המסך שמסוכן' date=' זה מי שמשתמש בו. כמו נשק. כמו מכונית. כמו כל דבר.[/quote']אז אני מבין שאתה מציע רשיון נהיגה מיוחד עם הרשאה ל-DVD? כי לשני האחרים שציינת צריך רשיון. אני מזכיר לך שאין ולא יכול להיות חוק נפרד לנהגים טובים ולנהגים גרועים. מה שמותר לך, מותר גם לסבתא שלי, ולבן-דוד הערס המתלהב שלי. עכשיו אני צריך לשאול: יש לך ילדים?

 

שילמתי המון כסף על האוטו ואני יכול לגור בו אם בא לי! לשים 80 נאונים מתחת לאוטו אם בא לי ולשים דיוידי במשענות ראש, מתחת לאוטו, על הפאנל הקידמי או על התיקרה או לא יודע איפה!
אז זהו שאתה צריך לפתוח מילון בערך "חוק". לא, לא מותר לך לעשות מה שאתה רוצה באוטו שלך, אם אתה רוצה לשים אותו על הכביש הציבורי. אם אתה ישן איתו בגראז' בבית - תפדל. אם אתה לוקח אותו למדבר ועושה סיבובים מסביב לאבנים - תפדל. אבל אם אתה נוסע באותו מקום שבו אני עובר את הכביש, או נוסע, או סתם עומד בתחנת אוטובוס - אתה לא יכול לעשות מה שאתה רוצה.

דוגמאות לדברים שאסור לך על פי החוק לשים ברכב שלך, לא משנה כמה כסף שילמת עליו וכמה כסף נשאר ל'שיפורים' (למרות שאני לא אופתע אם התגובה הבאה שלך תהיה שזה לא מעניין אותך):

- נאונים מתחת לרכב

- 'נחיריים'

- פנסים לא תקניים

- צ'קלקה

- כל צמיגים וג'אנטים שבראש שלך

- ספוילר ברוחב 10 מטר

- תתי מקלעים בצידי מכסה מנוע

- מנוע של הונדה S2000

- מבער אחורי

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

דווקא אם היית רואה יותר טופ גיר היית רואה שהראו פעם איזה אופנוע עם מבער אחורי מאחורה חוקי לכביש.

אני אומר את מה שאני אומר לא בגלל שאני רוצה לעשות לך דווקא אלא בגלל שלמשל באנגליה זה סוג הדברים שאתה דווקא כן יכול לעשות באופן חוקי כל עוד הם עומדים בכמה בדיקות ולדעתי ישראל זה המקום האחרון בעולם שרשאי לקבוע תקנות בתחום הרכב כשלפני 20 שנה היו פה רק סוסיתות ובמדינות אחרות יש מכוניות, ספורט מוטורי וידע מוטורי הרבה יותר נרחב!!!

אם שם קבעו שזה חוקי אז פה זה גם יהיה חוקי! ואם לא אז אני לא מתכוון לוותר על זה בגלל שאיזה "משה" החליט שזה אסור וסותר את כל שאר העולם!

זאת דעתי ומצטער אתה פשוט לא תוכל לשנות אותה.

פורסם

חנן-ג'יפולוג כתב:

זה לא המסך שמסוכן, זה מי שמשתמש בו. כמו נשק. כמו מכונית. כמו כל דבר.

 

20VT כתב:

 

אז אני מבין שאתה מציע רשיון נהיגה מיוחד עם הרשאה ל-DVD? כי לשני האחרים שציינת צריך רשיון.

 

 

 

לא. אני מציע לבטל את הצורך ברשיונות לנשק, לנהיגה ולרכב. כמו תמיד, האלמנטים השלטוניים האלה פוגעים רק באזרחים הישרים. האזרחים הלא ישרים מחזיקים אקדחים, מקלעים וטילי LOW גם ככה, ונוסעים איך שהם רוצים בכביש, בלי רשיון, או שהם מארגנים "רשיונות" לפעילויות הנ"ל על ידי שיחוד פקידים שמועסקים במערכת השלטונית המסואבת שנולדה כדי לנהל את עניין הרשיונות.


×
×
  • תוכן חדש...