Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצאתי אתמול לאכול צהריים, החניתי את הרכב (ZX 93' להזכירכם) על השוליים החוליות.

האוכל סביר+ :wink:

יוצא חזרה, מתניע, אחרי כמה שניות רעש איום של דפיקות שנשמע מכיון מאוורר הרדיאטור.

אני כבר מדמיין רצועה קרועה/מנוע חשמלי הרוס/??? ממתין במתח למאוורר שיעצר.

והתוצאה:

 

 

ניילון שנשאב למאוורר :?

והשאלה-איך מפסיקים את המאוורר בלי לנתק את המצבר ? יש לו פיוז (לא מצאתי) ?

פורסם
יצאתי אתמול לאכול צהריים, החניתי את הרכב (ZX 93' להזכירכם) על השוליים החוליות.

האוכל סביר+ :wink:

יוצא חזרה, מתניע, אחרי כמה שניות רעש איום של דפיקות שנשמע מכיון מאוורר הרדיאטור.

אני כבר מדמיין רצועה קרועה/מנוע חשמלי הרוס/??? ממתין במתח למאוורר שיעצר.

והתוצאה:

 

 

ניילון שנשאב למאוורר :?

והשאלה-איך מפסיקים את המאוורר בלי לנתק את המצבר ? יש לו פיוז (לא מצאתי) ?

 

לא הבנתי למה להפסיק אותו ? אתה רוצה להוציא את הניילון או מתכונן לנסוע בלי מאוורר בינתיים ? :shock:

פורסם
יצאתי אתמול לאכול צהריים, החניתי את הרכב (ZX 93' להזכירכם) על השוליים החוליות.

האוכל סביר+ :wink:

יוצא חזרה, מתניע, אחרי כמה שניות רעש איום של דפיקות שנשמע מכיון מאוורר הרדיאטור.

אני כבר מדמיין רצועה קרועה/מנוע חשמלי הרוס/??? ממתין במתח למאוורר שיעצר.

והתוצאה:

 

 

ניילון שנשאב למאוורר :?

והשאלה-איך מפסיקים את המאוורר בלי לנתק את המצבר ? יש לו פיוז (לא מצאתי) ?

 

לא הבנתי למה להפסיק אותו ? אתה רוצה להוציא את הניילון או מתכונן לנסוע בלי מאוורר בינתיים ? :shock:

 

 

גם אני לא הבנתי :roll:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
יצאתי אתמול לאכול צהריים, החניתי את הרכב (ZX 93' להזכירכם) על השוליים החוליות.

האוכל סביר+ :wink:

יוצא חזרה, מתניע, אחרי כמה שניות רעש איום של דפיקות שנשמע מכיון מאוורר הרדיאטור.

אני כבר מדמיין רצועה קרועה/מנוע חשמלי הרוס/??? ממתין במתח למאוורר שיעצר.

והתוצאה:

 

 

ניילון שנשאב למאוורר :?

והשאלה-איך מפסיקים את המאוורר בלי לנתק את המצבר ? יש לו פיוז (לא מצאתי) ?

 

לא הבנתי למה להפסיק אותו ? אתה רוצה להוציא את הניילון או מתכונן לנסוע בלי מאוורר בינתיים ? :shock:

 

הניילון חולץ בשלום (טוב, לא ממש הוא נקרע לגזרים), אני שואל לידע כללי או לצורך טיפול באיזור כדי להבטיח שהמאוורר לא יופעל מעצמו.

פורסם
יצאתי אתמול לאכול צהריים, החניתי את הרכב (ZX 93' להזכירכם) על השוליים החוליות.

האוכל סביר+ :wink:

יוצא חזרה, מתניע, אחרי כמה שניות רעש איום של דפיקות שנשמע מכיון מאוורר הרדיאטור.

אני כבר מדמיין רצועה קרועה/מנוע חשמלי הרוס/??? ממתין במתח למאוורר שיעצר.

והתוצאה:

 

 

ניילון שנשאב למאוורר :?

והשאלה-איך מפסיקים את המאוורר בלי לנתק את המצבר ? יש לו פיוז (לא מצאתי) ?

 

לא הבנתי למה להפסיק אותו ? אתה רוצה להוציא את הניילון או מתכונן לנסוע בלי מאוורר בינתיים ? :shock:

 

 

הניילון חולץ בשלום (טוב, לא ממש הוא נקרע לגזרים), אני שואל לידע כללי או לצורך טיפול באיזור כדי להבטיח שהמאוורר לא יופעל מעצמו.

 

בוולקן הוא מפסיק עם הסוויץ' או ממשיך להסתובב אחרי דימום הרכב ?

אם הוא מפסיק , התשובה בגוף השאלה . אם לא , נתק את הקונקטור המגיע אליו - הכי בטוח.

פורסם

אם אין לך קונקטור על המאוורר עצמו - נתק את אחד החוטים שמתחברים ליוניט חום מים שבתחתית הרדיאטור וסגור אותו טוב עם איזולירבנד. היוניט הזה הוא מה שמפעיל את המאוורר.

פורסם
אם אין לך קונקטור על המאוורר עצמו - נתק את אחד החוטים שמתחברים ליוניט חום מים שבתחתית הרדיאטור וסגור אותו טוב עם איזולירבנד. היוניט הזה הוא מה שמפעיל את המאוורר.

 

מה , כבר אין קאטר ? :wink:

פורסם

קאטר? באוטו ש'ך תחתוך עם קאטר! רוב היוניטים האלו מצויידים בלשוניות עליהן מתלבשות נעלי כבל. כל מה שצריך זה למשוך בעדינות. לכסות עם איזולירבנד המלצתי, כדי לא לקצר + לשלדה.

 

ואגב, אם כן צריך קאטר ואין - תמיד אפשר לאלתר. כמו שעשה חבר טוב שלי, שרצה להוריד בידוד לאיזה כבל עם השיניים וחטף 220V בלשון...

פורסם
קאטר? באוטו ש'ך תחתוך עם קאטר! רוב היוניטים האלו מצויידים בלשוניות עליהן מתלבשות נעלי כבל. כל מה שצריך זה למשוך בעדינות. לכסות עם איזולירבנד המלצתי, כדי לא לקצר + לשלדה.

 

ואגב, אם כן צריך קאטר ואין - תמיד אפשר לאלתר. כמו שעשה חבר טוב שלי, שרצה להוריד בידוד לאיזה כבל עם השיניים וחטף 220V בלשון...

 

אל תילחץ לי :lol:

 

ד"א , באוטו שלי לא צריך קאטר , כל החיבורים מתנתקים לבד מעצמם. זה FEATURE בצרפתיות... :?

פורסם
יצאתי אתמול לאכול צהריים, החניתי את הרכב (ZX 93' להזכירכם) על השוליים החוליות.

האוכל סביר+ :wink:

יוצא חזרה, מתניע, אחרי כמה שניות רעש איום של דפיקות שנשמע מכיון מאוורר הרדיאטור.

אני כבר מדמיין רצועה קרועה/מנוע חשמלי הרוס/??? ממתין במתח למאוורר שיעצר.

והתוצאה:

 

 

ניילון שנשאב למאוורר :?

והשאלה-איך מפסיקים את המאוורר בלי לנתק את המצבר ? יש לו פיוז (לא מצאתי) ?

 

לא הבנתי למה להפסיק אותו ? אתה רוצה להוציא את הניילון או מתכונן לנסוע בלי מאוורר בינתיים ? :shock:

 

 

הניילון חולץ בשלום (טוב, לא ממש הוא נקרע לגזרים), אני שואל לידע כללי או לצורך טיפול באיזור כדי להבטיח שהמאוורר לא יופעל מעצמו.

 

בוולקן הוא מפסיק עם הסוויץ' או ממשיך להסתובב אחרי דימום הרכב ?

אם הוא מפסיק , התשובה בגוף השאלה . אם לא , נתק את הקונקטור המגיע אליו - הכי בטוח.

 

וולקאן ? הלוואי !

לי יש רק 1400 סמקי"ם.

ניתוקים על המאוורר או באזור שלו ממש לא יעילים כי בדרך להגיע לשם צריך לחטוף כויות וחתכים (המהנדס שתיכנן את אזור הרדיאטור מעולם לא ניסה לטפל בו-נסו להחליף פנס ראשי בלי להיחתך... :evil: )

פורסם

תמיד ניתן לנתק את הפיוס או בכלל את המתח מהמצבר.

חובה שיהיה פיוס בתיבת הפיוסים ברנו זה נמצא אם אני לא טועה במכסה המנוע ליד המגבים.

השליטה במכונית הינה המהנה ולא המהירות.

שלוט בכוחות הפועלים על הרכב ותלמד להנות.

×
×
  • תוכן חדש...