Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ברשותי סובארו טנדר,ידני,93,

ישנה בעיה,בהכנסת ההילוך השני.

שהרכב קר,[שמן גיר קר]ההילוך ניכנס,קשה.

שהרכב חם,[שמן גיר חם]ההילוך נעשה קל יותר,אך לא כמו שאר ההילוכים.

יש לציין,שזה בהילוך השני בלבד.

החלפתי שמן גיר,80W90,GL-5 של חברת,אמריקאן.

מדיד השמן,על-F.

 

מה הסיבה לכך,שזה רק בהילוך השני.

פורסם

כנראה כי זה הילוך שמשתמשים בו הרבה...וזה באמת נכון.

לרוב כשאנשים מאיטים כדי לפנות הם מאיטים ומשלבים לשני אפילו ששלישי יעשה את העבודה.

הילוך שני עובד קשה.

פורסם

גם לי היתה בעיה עם הילוך שני. היה צריך ללחוץ חזק שמאלה ורק אז להכניס לשני, כי אחרת הוא היה נכנס לרבעי.

אחרי החלפת תושבות מנוע, שהיו פגומות, הבעיה נפתרה לחלוטין. אצלי בגלל התושבות כל המנוע היה קצת באופסייד וזה השפיע על הכנסת ההילוכים.

פורסם
יש לציין,שזה בהילוך השני בלבד.

החלפתי שמן גיר,80W90,GL-5 של חברת,אמריקאן.

מדיד השמן,על-F.

מה הסיבה לכך,שזה רק בהילוך השני.

סינכורנים עייפים, שמן עבה מידי וממותג נחות.

 

בצע החלפה לשמן גיר חד-דרגי בצמיגות 80 או 90.

קיים שמן כזה בעיקר במוסכים מאחר וזה מגיע באריזות גדולות.

 

באוטו-דיפו היה בעבר מבצע של 4 ליטר שמן של "דלקול" בצמיגות 90, רמה GL-5, במחיר של כ 90 ש"ח. לא יודע אם המבצע עדיין קיים וכמה זה יכול להואיל לך, אך במקרה שלך אולי שווה לנסות.

 

למרות מה שכתבתי, במקרה שלך דווקא הייתי הולך ישירות על שמן דליל יותר, קרי; צמיגות 80. אפשר להשיג אותו במוסכי פג'ו-סיטרואן (הם משתמשים בשמן דליל עבור הגיר) או במוסכים מורשים של סובארו (עבור גרנד-לאונה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
כנראה כי זה הילוך שמשתמשים בו הרבה...וזה באמת נכון.

לרוב כשאנשים מאיטים כדי לפנות הם מאיטים ומשלבים לשני אפילו ששלישי יעשה את העבודה.

הילוך שני עובד קשה.

צודק, הילוך שני ושלישי אלו ההילוכים שעובדים הכי חזק ברכב, והסינכרונים של הילוכים אלו הראשונים להשחק.

לכן ניתן למצוא תיבת הילוכים בהם להילוכים אלו יש סינכרון כפול, ואפילו משולש!

פורסם
תודה רבה לך איציק.

 

בהקדם,אני יגש למוסך מורשה סובארו\סיטרואן\פיזו

 

תודה.

מהיכן אתה בארץ ? אולי נוכל להמליץ לך על מקום.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...