Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

התפוצץ לי היום צמיג, ובפעם הראשונה בחיי אני צריך להתעסק בכל מה שקשור להחלפתו וכו'.

בגלל שאני קצר בשקלים, רציתי לדעת אם זה אפשרי/בעייתי לנסוע בקביעות עם הצמיג הרזרבי? או לפחות בזמן הקרוב.

 

תודה.

יום טוב.

פורסם

קצת קשה לי לראות מפה את סוג הרכב שלך, ואת מצב הצמיג, אבל אענה בכל זאת.

 

אם הצמיג הרזרבי במידה שונה משאר הצמיגים - הוא משמש כצמיג זמני בלבד עד להגעה לצמיגאי, וגם אז ישנן מגבלות טווח ומהירות, כפי שמצויין בספר הרכב.

 

גם אם הצמיג באותן מידות, לא כדאי לסוע בו בקביעות, שכן הוא יבש משאר הצמיגים (מכיוון שלא עבד) ומצב שחיקתו יהיה שונה.

סביר שגם לחץ האויר בו לא ממש מכוון.

 

מסקנה סופית - אל תשתמש בו בקביעות, אלא כפתרון זמני בלבד עד לתיקון ב-ה-ק-ד-ם.

 

לא ציינת מה מצב הצמיג שהתפוצץ, אבל אם מדובר בנזק שפוסל את הצמיג, תאלץ לקנות צמיג חדש, כדאי לקנות זוג חדש לאותו הסרן, וכדאי את הצמיגים החדשים להרכיב מאחור.

 

חפש במנוע החיפוש של הפורום, ולהבא ציין יותר פרטים.

 

המלצה נוספת - אם אתה באמת קיפוד, אל תשען על הצמיג.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

שאתה אומר התפוצץ אני מבין שלא ניתן לתקנו?

האם הצמיג הרזרבי הוא בגודל מלא או גלגל קטן?

באיזה רכב מדובר?

מה מידת הצמיג המלא (זה שאמור להיות מוחלף)?

על איזה סרן מותקן הצמיג הרזרבי כעת?

 

קח בחשבון שאם יהיה לך תקר בצמיג נוסף תמצא את עצמך במצב מאוד לא סימפטי.

פורסם
היי,

התפוצץ לי היום צמיג, ובפעם הראשונה בחיי אני צריך להתעסק בכל מה שקשור להחלפתו וכו'.

בגלל שאני קצר בשקלים, רציתי לדעת אם זה אפשרי/בעייתי לנסוע בקביעות עם הצמיג הרזרבי? או לפחות בזמן הקרוב.

 

תודה.

 

שלום.

 

אם אתה קצר בשקלים ואתה לא יכול להרשות לעצמך לקנות צמיג חדש בה 100 או 200 ש"ח

תימכור את האוטו כי אתה סכנה לעצמך ולסביבה.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תודה לכם..

 

הרכב הוא מאזדה 323 שנת 95.

את רוב הדברים האחרים ששאלתם לא ממש הבנתי, די בור בנושא הזה, אבל הצמיג שהתפוצץ לא נראה לי בר תיקון, נפער בו חור בקוטר של כשלושה סנטימטרים בערך.

 

מחר בכל מקרה אלך לפנצ'רמאכר, לאחר שהבנתי שצמיג חדש יעלה כ 400 ש''ח, ולא מה שחשבתי (כאלף ומעלה, לאחר הלצה רשעית מצד חבר).

 

תודה לכם.

יום טוב.

פורסם

1000 ומעלה זאת המלצה בסדר לארבעה צמיגים סבירים לרכב שלך.

לא מחליפים צמיג אחד אלא שניים שנמצאים על אותו סרן, לתשומת לבך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

צמיג חדש לא אמור לעלות 400 שקל, אלא אם אתה רוצה להשקיע בצמיג איכותי שגם ישחק מהר יותר.

אתה יכול לקנות צמיג סביר ב250 שקל.

כן כן, לא לא.

פורסם

יותר נכון לדבר על מחיר של 500-550 לזוג צמיגים טובים מחברה ידועה - כמעט בשום מצב לא קונים צמיג בודד. (היוצא מן הכלל הוא אם קנית זוג ואחרי שבוע אחד התפגר)

 

1000 ליחידה זה אולי לצמיגי מקס פרפורמנס של אימפרזה טורבו או צמיגים טובים מאוד לג'יפים גדולים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...