Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאוד דלוק על הרכב הזה ולא מזמן יצא לי להכנס ללוחות רכב ולראות אפשרויות של רכבים מכל האפשרויות נבלטה בפניי 106 XSI אבל כמו שידוע לכולנו היד המינימלית שניתן למצוא אחת לרוב היא 5 והק''מ של רוב הרכבים ממש גבוה

 

ראיתי הרבה רכבים כאלה ויש מצב שאפילו את הרוב מתחת ל 20K וכמובן יד 5-7

עכשיו דעתכם היא שרכב כזה יד 5-7 שנת 93-94 יכול להיות במצב טוב? סביר?

 

נגיד ואנחנו עושים סטטיסטיקה אז לדעתכם הרכבים הם במצב סביר או הם באמת שחוטים?

 

אני אשמח לשמוע ממישהו שחיפש רכב כזה ובדק כמה... מה יצא לו מהבדיקות?

 

ואם קונים אחת ומה שיצא זה שהרכב עם גיר והמנוע במצב לא טוב... כמה יעלה עניין של החלפת מנוע? (פירוקיות? לא יודע...) וגיר...

 

פשוט הרכב מאוד מושך אותי... התקציב לרכב בלבד הוא 18K וואם זה אפשרי אז למה לא...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אם התקציב שלך הוא סביב 18K - חפש רכב אחר.

 

XSI בגיל כזה, ועוד אחרי שעברה אלפי ידיים היא משאבת כסף רצינית, אם אתה מתכוון גם להנות ממנה ולא רק לצפות בה מהחלון בחדר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הוא ציין 18 לרכישת הרכב בלבד, ואני מניח מזאת שהוא התכוון שיש כסף בצד לטיפולים וישור קו!

יד לא אומרת הרבה, לפעמים כן, אבל בד"כ רואים מתי היד מדברת/משחקת תפקיד.

בוא נגיד אתה בא לאוטו, יד 5, רואה שהוא מוזנח מבחוץ, מצב המנוע על הפנים, אין תיעוד לטיפולים וכו'...

תסיק את המסקנות לבד שהיא שחוטה.

אבל אם את מגיע ליד 7 שמורה ביותר, שרואים שהשקיעו בה כסף ושמרו עליה כמו על אימא שלהם, אז את זאת אתה יכול לקנות בראש שקט.

רק אולי אחרי זה בעיות החשמל יצוצו ואז הראש לא יהיה כ"כ שקט, אבל מילא.

פורסם

אמממ כבר אי אפשר לערוך... בכל מקרה ומה עם אחותה לקונצרן AX גרסות הספורט למיניהן (GT,GTI,SPORT)?

 

פה זה סיפור דומה אך לרכב הזה לרוב י יש ידיים אוהבות יותר כנראה מפני היותו ''מכוער'' יותר מן ה 106...

 

אותם מכלולים ואותו מנוע אבל הרכב נשמע פשוט יותר...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...