Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

OK ככה, היום השגתי צינור בקוטר 2 אינטש ברזל ובארוך 4-5 מטר ~.

אני מעוניין לבנות איתו מערכת פליטה שלמה.. שתתחבר לצינורות של הסעפת..

 

איפה אני עושה את זה?

ואיך אני עושה את זה?

 

האם זה אפשרי לוותר על הדוד המרכזי?

 

אני מבקש שרק אנשים בעלי נסיון יענו על השאלות..

 

תודה רבה!!!! :D

פורסם

ze lo haham leorid dud merkazi im yes leha oto atmosferi im ze turbo az hofshi!!!

 

ze mosif arbe yoter rash aval en leha gazim hozrim la manoa ve ata meabed koah

 

aya li sipur kaze

POWERD BY C....

פורסם
ze lo haham leorid dud merkazi im yes leha oto atmosferi im ze turbo az hofshi!!!

 

ze mosif arbe yoter rash aval en leha gazim hozrim la manoa ve ata meabed koah

 

aya li sipur kaze

 

aval lama ata kotev beanglit ?

ivrit lo tov ?

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
OK ככה, היום השגתי צינור בקוטר 2 אינטש ברזל ובארוך 4-5 מטר ~.

אני מעוניין לבנות איתו מערכת פליטה שלמה.. שתתחבר לצינורות של הסעפת..

 

איפה אני עושה את זה?

ואיך אני עושה את זה?

 

האם זה אפשרי לוותר על הדוד המרכזי?

 

אני מבקש שרק אנשים בעלי נסיון יענו על השאלות..

 

תודה רבה!!!! :D

 

אינני בעל ניסיון בנושא, אבל אני כן יודע שזה לא עובד ככה. אתה לא יכול לזרוק צינור בקוטר כזה וכזה ולחבר אותו כי מערכת פליטה צריכה להיות מותאמת לרכב ולמנוע. אם תרכיב מה שיבוא לך, בעצמך, אתה יכול אפילו לגרום לנזק, במקרה הגרוע.

 

אני מציע שתבדוק אצל המשפרים המומחים או אפילו בפורומים מיוחדים לרכב שלך בחו"ל כיצד צריכה להיות סעפת הפליטה לרכב שלך.

 

עוד משהו - בדוק אם יש בכלל משמעות להחלפת הצינור ללא החלפת הסעפת, יכול להיות שהסעפת היא זו שמגבילה את הפליטה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

OK

ברשותי מגזין ובו כתבה על שיפורים למנועי בוקסר..

חברת BLS טוענת ש:

מערכת פליטה שלמה בקוטר 2 אינטש + פילטרים פתוחים נותנים תוספת של כ 10 כ"ס במנוע 1.5 ו 1.7.

 

היות ואני מתכוון להחליף את המנוע ל 16 או 1.5 אז אני צריך להחליף גם את מערכת הפליטה מכיוון שהמערכת הנוכחית תפחית מהכח...

 

בכל מקרה, תיהיה כאן בניה עצמית.. ואני דווקא צריך את עזרתכם בדבר אחד..

אם מישהו יודע איפה אני יכול לחתוך את הצינורות ולרתך אותם?

 

תודה רבה!!!

אדם.

פורסם

אתה לא נכחת במפגש האחרון של מועדון האלפא....

 

את תחרות "צליל המנוע האלפיסטי" לקחה דווקא אלפא סוד אורגינלית, בלי שיפורים ובלי בלאגנים, ובלי צינורות ובלי בניות ובלי כלום.

 

חוץ מזה - בניה עצמית ללא מכשור מתאים לא תצליח לשמור על התנגדות נאותה של המערכת, וכך תאבד מומנט. אתה מוכן להשתתף בניסוי?

 

בקיצור - במקומך הייתי נשאר מקורי, או במקרה הגרוע מחליף למערכת תחליפית מקצועית.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
אתה לא נכחת במפגש האחרון של מועדון האלפא....

 

את תחרות "צליל המנוע האלפיסטי" לקחה דווקא אלפא סוד אורגינלית, בלי שיפורים ובלי בלאגנים, ובלי צינורות ובלי בניות ובלי כלום.

 

חוץ מזה - בניה עצמית ללא מכשור מתאים לא תצליח לשמור על התנגדות נאותה של המערכת, וכך תאבד מומנט. אתה מוכן להשתתף בניסוי?

 

בקיצור - במקומך הייתי נשאר מקורי, או במקרה הגרוע מחליף למערכת תחליפית מקצועית.

 

אני דווקא כן נכחתי במפגש האחרון.! מאיפה אתה מחליט שלא הייתי?

אני אפילו הייתי מהצוות שהקים את המפגש.

:roll::mad:

 

ומה אתה רוצה להגיד בקשר לזאת שניצחה בתחרות? SO???... אני לא מבין מה הקשר..

(נמרי והשופט השני דווקא גם התלהבו "מהצליל" של הסוד שלי..)

בקשר לשאר: תודה.

 

:wink:

פורסם
אתה לא נכחת במפגש האחרון של מועדון האלפא....

 

את תחרות "צליל המנוע האלפיסטי" לקחה דווקא אלפא סוד אורגינלית, בלי שיפורים ובלי בלאגנים, ובלי צינורות ובלי בניות ובלי כלום.

 

חוץ מזה - בניה עצמית ללא מכשור מתאים לא תצליח לשמור על התנגדות נאותה של המערכת, וכך תאבד מומנט. אתה מוכן להשתתף בניסוי?

 

בקיצור - במקומך הייתי נשאר מקורי, או במקרה הגרוע מחליף למערכת תחליפית מקצועית.

 

כבר דיברנו על זה כאן פעם.

 

התנגדות = bad. אין צורך בהתנגדות כדי לשמור על מומנט, במקרה של מנועים כאלו היא

תמיד רעה. לא ההתנגדות היא ה-issue. הווקום שנוצר במערכת הפליטה, כאשר הגל

הראשון עוזר למשוך את זה שמגיע אחריו, הוא זה שחשוב. בגלל זה כאשר שמים צינור ג'ורה

מתחת לרכב מקבלים ירידה במומנט.

פורסם

אדם,

 

לא הבנתי בדיוק מה אתה מתכוון לבנות לבד - דודים או רק צנרת?

 

בכל מקרה, גם זה וגם זה - הייתי מציע לך לרדת מזה - דורש הרבה נסיון וציוד

שאין לך (למשל נראה אותך מכופף צינור עגול מבלי להצר אותו... גם ריתוך של פח של

אגזוז זה לא קל).

 

מכיון שרשום שאתה בהוד השרון: באזוה"ת כפר סבא יש מקום שנקרא "אגזוזי כפר סבא"

או משהו כזה (בא ממרכז כפר סבא, עובר את רוזנפלד, בכיכר שמאלה ומייד שמאלה.

 

הוא מתמחה בייצור מערכות פליטה בעבודה עצמית (אבל גם הוא משתמש בדודים מוכנים)

והוא בהחלט מבין עניין. הוא גם נחמד ובעל סבלנות.

 

מומלץ לקפוץ אליו לביקור וקבלת הצעה.

 

נ.ב. אין לי שום קשר אליו - הוא רק בנה לי פעם אגזוז והייתי מרוצה ממנו.

 

יובל.

:turn-l:
פורסם
אדם,

 

בכל מקרה, גם זה וגם זה - הייתי מציע לך לרדת מזה - דורש הרבה נסיון וציוד

שאין לך (למשל נראה אותך מכופף צינור עגול מבלי להצר אותו...

 

בשביל זה יש את "כל כיפוף" בסגולה בפ"ת, גם בננה הם יכופפו לך בלי הצרה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

מערכת פליטה שלמה בקוטר 2 אינטש + פילטרים פתוחים נותנים תוספת של כ 10 כ"ס במנוע 1.5 ו 1.7.

 

קח בחשבון שתוספת כזו של 10 כ"ס באה על חשבון מומנט בסל"ד בינוני.

 

אם יש לך כרגע רצועת כוח בין 4000 ל-6500 סל"ד אז תוספת של המערכת הנ"ל תצר את רצועת הכוח ותזיז אותה למעלה למשהו כמו 5000 עד 7000 סל"ד אגב תוספת ההספק.

קראתי פעם על בדיקה של מערכות פליטה. בדקו 3 מערכות על דינמומטר והתוצאות היו שמע' בבנייה עצמית הוסיפה הספק על חשבון מומנט.

מערכת מקצועית לעומת זאת הוסיפה גם הספק וגם מומנט בסל"ד בינוני.

פוקוס 2002 2.0 אוט'

פורסם

למנוע הבוקסר קיימת מע' פליטה מיוחדת שהגיעה כאופציה בדכמי האלפא-סוד וה-33, וכסטנדרט ב 145 1700. הייחוד בסעפת הזו הוא בהצלבת הצינורות לאחר יציאתם מהבלוק, בניגוד לסעפת המקורית בה כל זוג צינורות של כל ראש הולכים ישירות אחורה.

 

אדם,

אם תרצה, אתה מוזמן לבוא ולראות כיצד נראית הסעפת באלפא 145 שלי ולנסות לבנות משהו דומה.

 

לחילופין, אני מכיר אגזוזן בראשל"צ שיוכל להתקין לך מע' כזו מוכנה.

 

דני G.

×
×
  • תוכן חדש...