Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עם האוטוביאנקי 1979 בבגין, מחסום משטרתי. בודקים אחד אחד. אני מסמל לשוטר 

לעצור?

כל השוטרים מצביעים על הרכב וצוחקים.

לא עצרו לבדיקה

עם הפיאט 500 כל הערבים בשטחים שאני נוסע, אומרים לי שזה רכב של בחור-בחורה.

יעני הומו

  • מצחיק 2

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני 18 דקות, Derish כתב:

הטכנולוגיה הזאת עוד לא הגיעה אלינו ואני בספק אם חוקי הפרטיות של האיחוד האירופי אי פעם יאפשרו זאת, אבל ימים יגידו. 

 

בכל אופן, הערעור על קנס כזה אמור להיות פשוט למדי, שכן מיקום ההגה מצויין ברשיון הרכב.

 

 

אם בגרמניה - אלופת חוקי הפרטיות - אכיפה באמצעות מצלמה מחייבת גם ציםום של פני הנהג לא נראה לי שזו תהיה הגנה.

 

ובישראל פשוט אי אפשר לקבל רישוי לרכב עם הגה ימני.

 

image.thumb.png.5a2dfb86814de423f4793797e5139c1f.png

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, eladns כתב:

עם הפיאט 500 כל הערבים בשטחים שאני נוסע, אומרים לי שזה רכב של בחור-בחורה.

 

גם בב"ש זה מה שאומרים למי שיש פיאט 500 לפי מה ששמעתי ממישהו שחיכה איתי יחד להחלפת מצבר לפני כמה שבועות, לא אומרים הומו אבל אומרים שזה רכב של בחורה

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

קניתי מאזדה 3 שחורה 2022 הדבר הראשון שחבר אמר לי שזה אוטו של עבריינים 😂

לגבי ה3008 אין מה להרחיב - צרפתי. את שפע ההערות לגבי הסטיגמה כולם מכירים.

 

 

פורסם
לפני 10 שעות, גולדן191 כתב:

 ... למי שיש פיאט 500 לא אומרים הומו אבל אומרים שזה רכב של בחורה....

 

יש שם כוכבית למטה...

*לא כולל את הגרסה עם הגיר הידני 😁😁

  • מצחיק 1

 

 

פורסם (נערך)
לפני 50 דקות, zvigolden כתב:

לפני שנים רבות ראיתי מדבקה על

על קלנועית של נכה (כנראה שהיו צופרים לו שהוא מעכב את התנועה) 

אז הוא תלה שלט גדול מאחור: "גם אני לא מרוצה"...

 

הערות שקיבלתי:

בצעירותי כשהייתי מגודל שיער: "תחזרי למטבח, מי נתן לך רישיון?!" 

ואז פרצוף כזה 😵 כשהסתובבתי אליו עם זקן גדול וסיגריה בפה...

 

מוכר? מוכר?? - כשהייתי עם חיפושית ישנה או עם אינטרנאש סקאוט בהמשך.

 

והכי מצחיק שאחרי שהוא נתפס, כמה שכנים אמרו לי: היינו בטוחים שאתה האופנובנק...

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
  • מצחיק 3
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כשהיו לי רכבים מעניינים שאלו בעיקר אם אני מוכר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

בנהיגה בBMW E30 אין אף נסיעה בלי הערות.

החל ב"מוכר?" הקלאסי, שתמיד ממשיך ב:

"היה לי כזאת פעם"

"יש לי כזאת"

"אבל אם היית מוכר, כמה היית רוצה?"

"כמה שווה רכב כזה?"

וסתם הרבה אגודלים מופנים למעלה, "איזה רכב מדהים" וכדומה.

לא חסרים גם אלה שצופרים ורודפים אחרי כדי לשאול.

 

בהרבה רכבים אחרים שהיו/יש לי, אנשים שעולים לרכב לנסוע נדהמים לשמוע שהרכב כל כך מבוגר. לא נתפס בעיניהם שרכב בן 15+ יכול להיות נקי, כל האינטריור שלם, הכל עובד, אין קירקושים ובכלל מרגיש כמו רכב בן שנה-שנתיים.

עריכה אחרונה על ידי amosbmw
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 9 דקות, amosbmw כתב:

"אבל אם היית מוכר, כמה היית רוצה?"

 

זו שאלה ששואלים אנשים שפשוט לא מסוגלים להגיד משהו כמו 'וואי איזה רכב מגניב!' והם חייבים להתחכם ולצאת 'גברים'. תמיד אני מנפיץ להם סכום שגבוה ב50 אחוז לפחות משווי הרכב ורואה אותם מסתבכים ומוציאים את המשפט המצחיק מאוד הבא: 'יאללה 4000 אני קונה חחחחחחח'

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 17 שעות, EliC25 כתב:

ב204 - בכלל לא מדובר על 204 אלא על 504 או 304

 

גם אני נפלתי בזה 😦 ("יש לי ליד הבית כזאת קבריולט כחולה" ושכחתי בכלל שהיא 304 🤦‍♂️)

 

לפני שעה, zvigolden כתב:

לפני שנים רבות ראיתי מדבקה על סיטרואן דה-שבו  "מה אתה צוחק - אתה נראה יותר טוב ?"

 

מתוך השרשור "תצפיות רכבים מעניינים" 😄

 

 

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

.יש לי שכן, מכונאי של רכבים יפניים, עם רכב צרפתי או גרמני כל פעם הייתי מקבל ממנו הערות: אויש, אתה מחפש צרות...

  • מצחיק 2

משתדל לעזור

פורסם

אני בטוח שפספסתי כמה יציאות טובות, זה מה שזכור לי כרגע:

 

1. "כמה סוגר?"

על רכבים שנראו ספורטיביים, שאלו אותי את זה לא מעט פעמים. תמיד אנשים רנדומליים ברחוב שלא מהתחום. כל פעם זרקתי משהו אחר, לפי המצב רוח. על רכב שלפי יצרן סוגר 240 אמרתי 350 קמ"ש ועל רכב שסוגר מעל 300 אמרתי 200 קמ"ש. לא נראה לי שהתשובות שלי באמת שינו להם יותר מידי גם כשהיו לא הגיוניות בכוונה.

 

2. "תגיד, אתה מוכר?"

ברוב המקרים סתם אנשים משועממים ששואלים כדי לשאול. למה? לא יודע. אפשר לזהות כבר שהם משועממים לפי איך שהם ניגשים וטון הדיבור, ואם לא, אז כבר אחרי כמה משפטים מבינים אם הם רציניים. דווקא בניגוד ל- @EliC25 אני אוהב להגיד להם בכוונה מחיר שנמוך ב-50% ויותר ממה שהרכב שווה ולראות איך עדיין הם מציעים חצי ממה שביקשתי ואומרים שזה מה שיש להם.

 

3. פעם שאלו העובדים בשטיפה אם הרכב חשמלי על במוו סדרה 6 קופה בת עשור. לא ידעתי אם להעלב או לקחת את זה כמחמאה שהאוטו נראה מודרני...

 

4. פעם שאלו ברמזור "זאת באמת GTR או רק מדבקה" על ניסאן GTR. עכשיו מילא אם היה מדובר למשל בהונדה סיויק TYPE R או בלאון קופרה והיו שואלים, אבל כאן האוטו נראה אחרת לגמרי.

 

5. היו כמה פעמים שפירגנו על כך שהייתה מרצדס כזו לסבא/דוד/שכן שלהם והיא עשתה חצי מליון ק"מ, הייתה חסכונית בדלק ואמינה יחסית לכל המוניות שיש היום. אמרו את זה על C63 מנוע 6.2 ליטר עם אגזוזים של אייזנמאן בגודל של הראש שלהם.

 

🙄

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 4

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לפני 51 דקות, Shmelov כתב:

3. פעם שאלו העובדים בשטיפה אם הרכב חשמלי על במוו סדרה 6 קופה בת עשור. לא ידעתי אם להעלב או לקחת את זה כמחמאה שהאוטו נראה מודרני...

הפעם היחידה שהעובדים בשטיפה שאלו אותי משהו זה "תגיד... אתה שוטר?"

(בגלל כל מה שהיה לי על החגורה- נרתיק לזיפו, לדרמן וטלפון. כבר רגיל שזה מושך אש)

כמו יהודי טוב עניתי בשאלה- למה להעליב?! ככה אתה מדבר?

  • מצחיק 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...