Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בשבת עשיתי סיבוב ב595 של חבר. 
אח"כ הסברתי לאשתי מה הקטע של האוטו הזה. 
"הוא נראה כמו פיאט 500 של כוסיות ברמת אביב, אבל רק מבחינה ויזואלית" 😄

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 12.1.2026 בשעה 11:20, דובצע כתב:

עם הפולו 97 והגולף 95 המון פעמים שאלו מוכר? 

(התשובה צריכה להיות בחיים לא זה אוטו שסבא שלי נסע בו פעם אחת עם הבבא סאלי…….)

איך, אם הוא נפטר ב-84?

פורסם

אחד הרכבים שעבר תחת ידי היה מאזדה MPV בציר 98,

8 מקומות ברווח, מנוע 3000 מוסב לגפ"מ, קניתי אותו ב7K יד 10 מסוחר ברמלה...🙈

 

 טיילנו איתו בכיף, גז בגרושים [אז עוד היה גז בתחנות דלק...], הייתי בטוח שבחיים לא אצליח למכור אותו...

אבל יש ניסים! זוג מבוגרים מראשל"צ קנו אותו כעבור שנתיים ב... 7K😁

 

אחרי יומיים הוא מתקשר לספר לי, ששכן שלהם שוטר, מצלצל אליהם בלילה ושואל של מי הרכב בחוץ,

הם שואלים מה יש? והוא אומר: "ככה לימדו אותנו במשטרה לזהות רכבים של פח"ע..."

  • מצחיק 3

הדרך עצמה היא היעד.

פורסם
בתאריך 27.1.2026 בשעה 00:10, ETStudio כתב:

אחרי יומיים הוא מתקשר לספר לי, ששכן שלהם שוטר, מצלצל אליהם בלילה ושואל של מי הרכב בחוץ,

הם שואלים מה יש? והוא אומר: "ככה לימדו אותנו במשטרה לזהות רכבים של פח"ע..."

אני חושב שזו הסיבה שהזמינו לחבר משטרה שפרצה לו את הרכב פג'ו 205 לפני כ 20 שנה באחת השכונות בכרמל בחיפה, שממש לא רוצות שאיזה רכב חשוד יחנה להם בחניון במקום שלא אמורים לחנות בו, אבל בתכלס אפשר לתמרן גם אם הוא נמצא שם... הפכו לו את הרכב.

כאילו.. תגדילו ראש, מישהו התעצל לחנות במקום רחוק וחנה בחניון. למה לחשוב שזה פח"ע.

פורסם

אתה חולה נפש, לא נמאס לך מצרפתיות?

 

עוד פעם אתה זורק כסף לפח עם הצרפתיות שלך.

 

לך לך, אתה והצרפתיות שלך.

 

מה אתה מתווכח איתי, אתה נוסע על צרפתיות, אתה לא מבין ברכבים.

 

מצד שני שבאתי לאסוף חברה טובה עם ה-508 ופעם ראשונה היא רואה אותה:

מה זה הגודל.הזה? זה לא רכב זו אונייה.

פרנקופיל מושבע!

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אני פעם לא קיבלתי הערות אולי רק סתלבט מחברים : מה קנית סקודה אתה לא ערס או ערבי (אציין שאני גר בנתניה אז זה מתקזז 😂)

אבל אבא שלי יום אחד נסע בכביש ולידו הייתה שברולט טרקס די חדשה בצבע שחור ואבא שלי התלהב

מפה לשם שני רוסים שמנהלים סמולטוק באמצע הכביש אבא שלי עם פיגו 307 2008 והרוסי השני העולה החדש שבקושי ידע מילה בעברית, הוא הראה שרירים מול אבא שלי ונעלם תוך שניה וחצי אחרי שהתחלף הרמזור

 

פורסם

ירדתי לאילת עם דלקן של קרוב משפחה, MG כלשהי, ועל הדרך כמובן עשיתי קניות למשפחה והכל הועמס בבגאז. 

כשעזבנו את המלון והעמסנו את המזוודות עצר לידי איזה איוניק, פתח חלון ואמר כזה ״ואו, איזה יופי, אני בדיוק רציתי לקנות גם כזה, איך הוא?״

אז התחלתי נאום ולא הספקתי לדבר - ״שמע זה רכב חברה של קרוב משפחה, לא יצא לי לנסוע עליו יותר מדי, בנסיעה לפה היה די מהנה. בקושי היה צריך לתדלק בגלל שהיברידי. תראה איזה מטען ענק הכל נכנס פה. בירידות ובעליות במסלול הוא בכלל לא התאמץ, נסיעה מאוד כיפית לעומת מה שיש לי בבית.  אבל גם איוניק היברידי זה סבבה למה להחליף ל mg חדשה?״

אז הוא ענה לי ״דיברתי על השואב שוטף שיש לך בבגאז… עזוב לא משנה כבר״ ונסע.. 🫠

  • מצחיק 6

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם

כמו  ההוא ששלח לאמא שלו הודעה ''אמא יש רק אחת'' והיא שלחה לו אימוג'י של לב, אז הוא מגיב לה בסימן שאלה '' רצית 2 קצפת, למכולת יש רק 1..''

  • מצחיק 5

משתדל לעזור

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...