Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הייתי מבקש להחזיר לעליאקספרס את החבילה ושיזכו אותך

במידה ואין מענה מצ'יטה לגבי איך להחזיר את החבילה, אין מה לעשות וצריך להפעיל כוח.. לבקש לדבר עם מנהל, להגיד שתפנה לרשות ההגנה לצרכן, וכו'.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

אתה יכול לבקש

אתה יכול לעמוד על רגל אחת ולעשות קוקוריקו

בשתי המקרים לא יקרה כלום

הם לא מחזירים לשולח

וזיכוי לא תקבל

למה? 

ככה.

כשהממונה על הדואר במשרד התקשורת אומר לי שהוא לא מסוגל להתמודד עם הדואר אתה מבין שהעסק רקוב.

 

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

במקרה שלי הייתי בין הפטיש לסדן ולא קיבלתי מענה, פניתי בצורה יפה מכובדת ומנומסת למבקר המדינה. לא הוא מקבל את הפניה, יש לו מערך.

המקרה שלי הסתדר תוך כחודש מרגע שליחת המייל. (מקרה מורכב, סיווג לא נכון של המכס, ואז כל פעם הולך למודיעין, מגיע ליחידת הדואר, חוזר, וכן הלאה)

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם (נערך)

מבקר המדינה לא מטפל היום בדואר מאז שהופרט והפך לגוף פרטי

בדקתי באופן אישי...

 

מלחמה עם הדואר היא רק בבית המשפט

IMG_3953.png

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 1 דקה, סולל הדרך כתב:

מבקר המדינה לא מטפל היום בדואר מאז שהופרט והפך לגוף פרטי

בדקתי באופן אישי...

 

מלחמה עם הדואר היא רק בבית המשפט

אוקיי נכון. הפניה שלי ב2023. סבבה אבל אצלו זה צ'יטה נקווה שיסתדר לו

פורסם
לפני כשעה, tan tan כתב:

הנורות פה עולות הרבה יותר אז מה יקרה אם אולי נפסיד 50 ש''ח

 

אבל אתה לא מפסיד 50 ש"ח, אתה מפסיד את כל הסכום.

 

50 ש"ח למוצר שיחזיק לפחות כמה שנים זה בעייני כבר לא חיסכון, אלא קמצנות. לא הכל חייב אליאקספרס. דווקא במוצרים שאמורים להחזיק שנים שווה להשקיע את האקסטרה ולקנות מוצר איכותי, ועל הדרך גם חוקי.

  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 4 שעות, גולדן191 כתב:

הייתי מבקש להחזיר לעליאקספרס את החבילה ושיזכו אותך

במידה ואין מענה מצ'יטה לגבי איך להחזיר את החבילה, אין מה לעשות וצריך להפעיל כוח.. לבקש לדבר עם מנהל, להגיד שתפנה לרשות ההגנה לצרכן, וכו'.

 

אי אפשר להחזיר את החבילה על פי חוק/תקנות. בשלב בו החבילה עצורה במכס בגלל תקינה, היא יכולה או להשתחרר (במידה ומתקבל אישור מתאים), או להישלח לגריטה. היא לא בחזקה של חברת השילוח בשלב הזה.

פורסם (נערך)

פחות נורא לי ההפסד על הנורה כי באמת ניתן להזמין ולרכוש בארץ.

מה שמטריד זה החיבור של החבילות יחד.

כנראה שזה בהגדרת choice של עליאקספרס שעדיין לא הבנתי מה המטרה של החיבור בין חבילות שנתקעות במכס.

ואז אני מפסיד גם את שאר המוצרים שהזמנתי.

למישהו קרה מקרה דומה ולבסוף קיבל החזר כספי?

עריכה אחרונה על ידי dieseltdi
  • מבאס 1
פורסם
לפני 17 שעות, Fraysa כתב:

באופן כללי, מה ההתעקשות להזמין נורות מאליאקספרס? זה בטוח לא מקורי והנורות המקוריות על כל סוגן נמכרות כאן, גם ה-DiamondVision. האם הסיכון וההתעסקות שווים 50 שקלים?

יש בעליאקספרס המון מוצרים מקוריים וחוקיים. צריך להבין מה אתה קונה, ואז אין סיבה להימנע.

נורות זנון D1S של אוסרם עולות כ100 ש"ח ליחידה. עוברות במכס ועוברות בדיקת מקוריות באתר של אוסרם. למה לא?

 

אם מישהו רוצה להזמין משהו לא תקני ו/או זול מידי, שלא יתפלא שאחר כך יש בעיות עם המכס או עם המוצר עצמו.

 

כלל נוסף - כל מוצר שיש צל של ספק אם יעשה בעיות בכניסה לארץ, להזמין בהפרש של שבוע משני הכיוונים מהזמנות אחרות. של יאוחדו חבילות.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

הזמנתי בעבר סוללה ״מקורית״ מחנות ״מקורית״ של מקיטה. הסוללה שהגיעה הייתה רבע מהמשקל המקורית שהייתה לי, לכן אפילו לא ניסיתי להשתמש בה.

 

אני אישית לא מאמין לבלוף של ״חנות מקורית״ באליאקספרס. מהניסיון שלי, הכל שם דרעק. או שזרקתי את המוצר איך שקיבלתי אותו, או שבהמשך הדרך התגלתה איתו איזושהי בעיה. ב-100% מהמקרים, ובזבזתי שם לא מעט כסף.

 

אבל שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה.

2016 BMW M235i.

פורסם

ככה גם מה שאני מכיר.

כלים ממותגים הם מקוריים.

סוללות ממותגות לא.

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון בנושא.

אכן צ׳יטה לא נוכנים להחזיר את המוצרים, לפצל/לפתוח את החבילה ולהעביר לי/להחזיר למוכר את מה שלא שייך לתחום הרכב ולא צריך אישור תקינה וכד'.

עבר מספיק זמן עד שלא קיבלתי את המוצר ולכן פתחתי "מחלוקת" בקשה לקבל החזר כספי על כל אחד מהמוצרים שהזמנתי ואוחדו לחבילה אחת.

הפלא ופלא, עליאקספרס אישרו את כל הבקשות שלי לקבל החזר כספי על המוצרים שהזמנתי ולא הגיעו אלי.

אז לכל הסקפטים (כולל אני) מציע לנסות את מזלכם גם כאשר לא נראה לכם שזה יקרה.

עכשיו, מאיפה בארץ הייתם ממליצים להזמין נורות לרכב איכותיות לרכב?

אין בקרבת מגורי חנויות שמוכרות חלפים ואין לי זמן לקפוץ לחנויות כאלה.

תודה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא חסר, כולם ישלחו לך את המוצר יחסית מהר (כמה ימים).

יש לי ניסיון טוב עם joseph car shop ועם solo

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 שעות, dieseltdi כתב:

הפלא ופלא, עליאקספרס אישרו את כל הבקשות שלי לקבל החזר כספי על המוצרים שהזמנתי ולא הגיעו אלי.

 

לדעתך, עליאקספרס מזכים אותך כי אתה לקוח שסה"כ משתלם להם? אתה מזמין בלפחות 1,000$ בשנה מהם?

יכול להיות שהם אחר כך פונים לקבל את החבילות חזרה מצ'יטה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...