Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב.

הזמנתי נורת דרך לרכב מדוד עליאקספרס מסוג philips diamond vision 4300k אין לי מושג אם יש להם תקן ומוטבע/מודפס עליהם האות "E".

קיבלתי הודעה מחברת השליחויות צ׳יטה, שהמשלוח מעוכב ונעצר במכס וכדי לבדוק את המשלוח יש צורך לשלם סכום עבור בדיקה במעבדה מוסמכת.

השאלה שלי האם יש סיכוי שהנורות יאושרו וישחוררו.

הבעיה היותר רצינית, שהזמנתי עוד מוצרים (שלא קשורים לעולם הרכב) וכל המוצרים מוזגו לחבילה אחת.

משיחה עם נציגי שירות הלקוחות של חברת השליחויות, אין אפשרות לפצל את המשלוח ולשחרר את שאר המוצרים ויתרה מזאת, במידה ואשלם את עלות הבדיקה והנורות לא יאושרו לכניסה לארץ, גם לא אקבל את שאר המוצרים שהזמנתי והם יושמדו וכו'.

האם מישהו נתקל במצב כזה והצליח לשחרר מוצר דומה מהנכס או לחליפין להחזיר את המוצר לשולח (עליאקספרס) או לקבל החזר כספי מהשולח ללא קבלת הטובין?

אני לא הצלחתי לקבל תשובות מכל אחד מהצדדים שקשורים לסיפור.

תודה מראש.

פורסם (נערך)

זה הקישור כאמור מדובר על מוצר עם חיבןר H7 ועוצמה של 4300k.

I just found this on AliExpress: 
₪96.43 | Philips H4 H7 H11 HB3 HB4 H8 H1 H3 9005 Crystal Vision Car Halogen Headlight 4300K Bright White 5000K Diamond Vision Auto Lamps
https://a.aliexpress.com/_c4kWjuYJ

עריכה אחרונה על ידי dieseltdi
עדכון קישור
פורסם (נערך)

אולי הנורות מזויפות בלי תו תקן, בעבר הזמנתי מאמזון בדיוק את הנורות האלה המקוריות ועברו את המכס ללא שום בעיה.

לפני 7 דקות, dieseltdi כתב:

הקישור תוקן

https://a.aliexpress.com/_c3fkJDpV

במחיר הזה אני בספק שהם נורות פיליפס מקוריות, אני זוכר שבעבר שילמתי עליהם בערך פי 5 מזה 

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 13 דקות, dieseltdi כתב:

הקישור תוקן

https://a.aliexpress.com/_c3fkJDpV

חשבתי שיהיו שם תמונות של האריזה מאחורה אבל אין. נראה שאנשים מישראל הזמינו את זה כבר וקיבלו את המוצר בלי בעיה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עברו את המכס לאחר ששילמת את הבדיקה במעבדה או שפשוט לא נתפס ועבר חלק?

לפני 39 דקות, Camaro 92 כתב:

אולי הנורות מזויפות בלי תו תקן, בעבר הזמנתי מאמזון בדיוק את הנורות האלה המקוריות ועברו את המכס ללא שום בעיה.

במחיר הזה אני בספק שהם נורות פיליפס מקוריות, אני זוכר שבעבר שילמתי עליהם בערך פי 5 מזה 

 

נכון ובגלל זה הזמנתי, אבל כנראה שלא היה לי מזל והנורות עברו דרך המכס לביקורת.

לפני 28 דקות, SlowRide כתב:

חשבתי שיהיו שם תמונות של האריזה מאחורה אבל אין. נראה שאנשים מישראל הזמינו את זה כבר וקיבלו את המוצר בלי בעיה.

 

פורסם

בתיאור המוצר יש תמונות של האריזה מאחור, ובכולן רשום שהן לא מתאימות לשימוש בכבישים ציבוריים, מלבד ביפן. אלא אם התמונות לא תואמות את מה שנשלח אליך, נשמע שהמזל לרעתך הפעם.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, chrono כתב:

בתיאור המוצר יש תמונות של האריזה מאחור, ובכולן רשום שהן לא מתאימות לשימוש בכבישים ציבוריים, מלבד ביפן.

בול.

אין לפיליפס דיאמונד ויז'ן תקן אירופאי מתאים לכביש.

זה נכון בדר"כ לגבי כל נורה כזו שצבועה אגרסיבית בכחול כדי לשנות את טמפרטורת התאורה.

 

זה אותו סיפור כאן:

 

פורסם (נערך)

באופן כללי, מה ההתעקשות להזמין נורות מאליאקספרס? זה בטוח לא מקורי והנורות המקוריות על כל סוגן נמכרות כאן, גם ה-DiamondVision. האם הסיכון וההתעסקות שווים 50 שקלים?

עריכה אחרונה על ידי Fraysa
  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

פורסם

אפשר גם להסתכל על זה הפוך

הנורות פה עולות הרבה יותר אז מה יקרה אם אולי נפסיד 50 ש''ח

מעבר לכך שיש על המוצר התחייבות של אלי אקספרס למסירה תוך 45 יום ואם לא מחזירים את הכסף 

 

פורסם

לא תקבל את הכסף אם המוצר תקוע במכס... מנסיון מר

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...