Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מלחמת מחירים?


פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו עם עליית המיסוי על החשמליות העתידי.

מנחש שעקב התחרות הסיניות ישמרו על המחירים - אולי יעלו נקודתית מחירים של דגמים זולים בקטגוריה כמו הדיפאל 5.

 

אנחנו נידפק - כי דגמים כמו טסלה, איוניק 5 וקיה EV3 לפי דעתי יתייקרו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)

למרות שזה נוגד אינטואיציה, לדעתי אין קשר בין עליית מס קניה על רכבים והמחירים שלהם.

המדינה מקבלת רק עשות בודדות של אחוזים ממחיר שהצרכן משלם בתור מס קניה.

כל השער זה עלות ליבואן(כשליש ממחיר הרכב), עלות הובלה, מכס(אם יש), רווח יבואן(בין רבע לשליש ממחיר הרכב) ומע"מ (כ-15% ממחיר הרכב)

מה שקובע זה רק כמות שיבואן רוצה למכור וכמה מהר -יש לו הרבה משחק עם המחיר לפני שהוא מוכר בהפסד (יעידו הנחות לחברות השכרה שמגיעות עד כרבע ממחיר לצרכן).

כמו בשוק יד שניה - רוצה למכור מהר - תוריד עשרות אחוזים, לא בוער לך - המחיר יכול להשאר הזוי לזמן לא מוגבל.

וכמובן, כל אחד דורש את המחיר לפי מה שאחרים דורשים ומוסיף עוד 5%.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם (נערך)

המס יעלה רק ב- 5,000 ₪ כגובה ירידת תקרת הטבת המס (מ- 35,000 ₪ ל-30,000 ₪).

 

התחזקות השקל תקזז כל עליה.

 

אל דאגה.

 

המחירים לא יעלו.

 

אלא אפילו ימשיכו לרדת עקב התחרות והגעת רכבים חדשים זולים יותר וטובים יותר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
פורסם
לפני שעה, elielectric כתב:

המס יעלה רק ב- 5,000 ₪ כגובה ירידת תקרת הטבת המס (מ- 35,000 ₪ ל-30,000 ₪).

 

התחזקות השקל תקזז כל עליה.

 

אל דאגה.

 

המחירים לא יעלו.

 

אלא אפילו ימשיכו לרדת עקב התחרות והגעת רכבים חדשים זולים יותר וטובים יותר.

 

 


לא הייתי מהמר על זה, היבואנים יודעים מה הם מביאים. 
אם הרכב אכן טוב, הוא יהיה מתומחר בהתאם, בלי לפגוע בשאר התמחורים וללא קשר למחיר בחו״ל.
התחרות היחידה שיש היא בארץ ואף אחד לא רוצה להתחרות על מחיר.

פורסם (נערך)

על פי דיווחי 'יוניון מוטורס' יבואנית דגמי טויוטה למשרד החבורה, נרשמה הקורולה ההיברידית אשר תיובא מיפן במחיר של 159,990 ש"ח.

בשלב זה רמת גימור יחידה - לימיטד , עם עשר כריות אוויר ומערכת בטיחות TSS 3.0

ובדרך כלל המחיר שמוצא לשוק עוד יותר נמוך האם זאת שוברת השוק הבאה ? גם טויוטה , גם היברידי , גם מארה"ב שזה אומר מנוע חזק 1.8 חסכוני וסופר מאובזר , וגם הרבה יותר זול מכל המתחרות ! יש משהו שאני מפספס ?

https://www.bizportal.co.il/car/news/article/20023722

עריכה אחרונה על ידי Daniel.K
  • מעניין 1
:fadein:
פורסם

מנוע ה-1800 בגרסה ההיברידית היה קיים גם בשוק האירופאי.

 

אם אכן זה יהיה המחיר, אז מדובר בחתיכת מהלומה לקטגוריה, זה 10 אלף פחות מאלנטרה היברידית ו-20 אלף פחות מהקורולה סטיישן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בתכלס, אני חושב שזה יותר הכנה לקו אספקה סדיר של הדור הבא של הקורולה, שיוצג עוד זמן לא רב. כן, הם יקבלו מלאי גדול מהדגם הנוכחי ואין לי ספק שימכרו את הכל בקלות. 

פורסם

גאקו 5 היברידית ב 155 , קורולה ב159 , דיפאל ב 150....

נראה מה יהיה עם הקונה והנירו הנמכרות במחירים מופרכים הקרובים ל 180K , ואו שהנחות העומק לחברות הליסינג מיתרות את הלקוח הפרטי.

 

 

 

בתאריך 15.11.2025 בשעה 12:25, Daniel.K כתב:

על פי דיווחי 'יוניון מוטורס' יבואנית דגמי טויוטה למשרד החבורה, נרשמה הקורולה ההיברידית אשר תיובא מיפן במחיר של 159,990 ש"ח.

בשלב זה רמת גימור יחידה - לימיטד , עם עשר כריות אוויר ומערכת בטיחות TSS 3.0

ובדרך כלל המחיר שמוצא לשוק עוד יותר נמוך האם זאת שוברת השוק הבאה ? גם טויוטה , גם היברידי , גם מארה"ב שזה אומר מנוע חזק 1.8 חסכוני וסופר מאובזר , וגם הרבה יותר זול מכל המתחרות ! יש משהו שאני מפספס ?

https://www.bizportal.co.il/car/news/article/20023722

פורסם

עכשיו הושק האקפפנג G6 המשודרג. דגם הכניסה שמחליף את דגם ה long range מוצע במחיר של 204,990 עם טווח של 535 ק"מ וסוללת LFP עם טעינת מהירה של 451kw. הדגם היוצא long range תומחר ב כ 227,000 ש"ח עם טווח של 585 ק"מ. אין ספק שהתחרות נותנת את אותותיה...

דגם הכניסה הקודם היה עם סוללה של 66kwh ועלה 202,000 עם טווח של פחות מ 450 ק"מ מוצהר (לא זוכר במדוייק).

  • רעיון טוב! 1
פורסם

האקספנג G6 נמכר מעבר למצופה, זה הסיבה שכבר הגיע דגם עדכני ואין גיולים על הדגם הקודם.

 

סקודה אניאק מתוח פנים גם הגיע לארץ, אבל תחת ייבואן מקביל של מוניות.

ובכלל בשנים האחרונות ייבואנים מקבילים הקדימו את צ'מפיון עם מוניות סקודה.

ככה היה עם הסופרב דיזל (ואחרי זה גם עם ההיברידית), קודיאק ואניאק מלפני מתיחת הפנים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)
בתאריך 15.11.2025 בשעה 12:25, Daniel.K כתב:

הרבה יותר זול מכל המתחרות ! יש משהו שאני מפספס ?

מודל מיושן, מנוע מאוד מיושן, שככל הנראה בשנה הבא מפסיקים לייצר אותם.

הוצג כבר המודל הבאה של קורולה שנראה הרבה יותר מעודכן וטוב.

רוצים למכור שאריות של הקודם לעולם השליש. יהיו הרבה קונים.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם
לפני שעתיים, EvGriga כתב:

מודל מיושן, מנוע מאוד מיושן, שככל הנראה בשנה הבא מפסיקים לייצר אותם.

הוצג כבר המודל הבאה של קורולה שנראה הרבה יותר מעודכן וטוב.

רוצים למכור שאריות של הקודם לעולם השליש. יהיו הרבה קונים.

במציאות הישראלית טויוטה ב160K נחשבת מציאה ובתחום ההיברידי גם מודל מיושן עדיף לטעמי על הסיני החדש.

לפני שבועים קיבלתי קאמרי מושכרת בארה"ב , מערכת היברידית לא פחות ממעולה , כניסה לעבודה לא מורגשת וחיסכון משמעותי בדלק , יכול להבין את ההצלחה של הרכב בארה"ב.

  • אהבתי 4
פורסם
לפני שעתיים, EvGriga כתב:

מודל מיושן, מנוע מאוד מיושן, שככל הנראה בשנה הבא מפסיקים לייצר אותם.

הוצג כבר המודל הבאה של קורולה שנראה הרבה יותר מעודכן וטוב.

רוצים למכור שאריות של הקודם לעולם השליש. יהיו הרבה קונים.

 

מנוע היברידי אני מעדיף מכה שיותר מיושן שהוכיח את עצמו כיעיל ואמין, מאשר טכנולוגיות מבריקות אך לא בשלות

  • אהבתי 2
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

את זה אתה יכול להגיד גם על כל היצרנים שמציפים אותנו כיום. אני לא מבין מי שם ככ הרבה כסף על מותג שהוא לא מכיר, אבל להגיד לו לקנות רנו, הוא לא יסכים.

פורסם
לפני שעה, guy.a כתב:

את זה אתה יכול להגיד גם על כל היצרנים שמציפים אותנו כיום. אני לא מבין מי שם ככ הרבה כסף על מותג שהוא לא מכיר, אבל להגיד לו לקנות רנו, הוא לא יסכים.

כי רנו הוכחה כלא אמינה, המותגים החדשים נהנים מהספק.

 

אם יתברר שאחד המותגים הסינים סובל מאמינות ירודה - אתה תראה שתוך כמה שנים ספורות המכירות יתדרדרו בצורה משמעותית.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...