Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

או שהסינים החליטו לעשות לנו טרור דואר, או שיש בדואר ישראל איזה מתקפת סייבר.

מקרה 1:
מקבל אתמול 3 הודעות לבוא לאסוף חבילות.
מגיע לנקודת האיסוף ואוסף 3 מעטפות בלי משקל (ציפיתי שיהיו שם דברים שהזמנתי לילדים כך שזה לא היה חשוד, מדבקות וכאלה....).
פותח אחת אחת ומגלה - מקל לניקוי אוזניים בכל אחת מהן (יחידה בודדת).
המוכר בכלל לא מוכר לי וחיפשתי לראות אם קניתי ממנו משהו - אך לא מצאתי כלום.

*היום* אני מקבל פניה בפייסבוק ממישהי (בכלל מעיר אחרת, תל אביב) שהזמינה בכלל מתקן לחתולים שלה ובמייל שלה היה המספר של אחת המעטפות שקיבלתי + השם שלי + נקודת האיסוף.
החלפנו טלפונים ודיברנו בטלפון ועשיתי לה סירטון וידאו שתראה שקיבלתי מעטפה עם מקל אוזניים, זה היה הזוי אבל שמרנו על רוח חיובית וצחוק. למען הסר ספק: היא ממש לא הזמינה מקל אוזניים לחתולים שלה אלא מתקן פלסטיק גדול למשחק.

מקרה 2:

חברת DSV (שלא שמעתי עליה מעולם) טוענת ששלחו אליי 3 חבילות עם ערך של מעל 75$ ועליי לשלם מס.

בבירור בגוגל - קיימת חברה כזו.

פניתי אליהם בוואטסאפ ומשם המשיכה השיחה.

הם טוענים שהמוכר מאליאקספרס עשה טעות: הוא חילק משלוח אחד ל-3 משלוחים ועל כל אחד מהם הוא רשם את הערך הכולל של הקניה. ביקשו שהמוכר ימציא חשבונית מתחת ל 75$ והם יבטלו את המכס (כנראה רק על 2 חבילות נוספות - ועל ה"ראשונה" אשלם מס).
פונה למוכר - המוכר טוען: לא היו דברים מעולם. שלחתי חבילה אחת עם ערך של 70$ עליה.

אני כבר לא מבין מה לעזאזל קורה פה.

מישהו נתקל בהזיות כאלה בשבוע האחרון ?

  • מצחיק 1
  • מבאס 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לפחות המקל היה נקי?

 

דווקא אצלי לאחרונה עובד סביר, חוץ מאיזה פעם שנשלחתי לאיסוף מרוחקת יחסית, אבל עדיין באותו איזור חיוג אז אסור להתלונן.

 

קרה לי פעמים שנקראתי לאסוף חבילה שלא ידעתי עליה. הגיעה מעטפה גדולה על שם דפוס ברעם. פתחתי, וחוץ מקרטון אפור ריק לא היה שם כלום. חידה.

תכנתתי לפנות אליהם אבל זה לא היה ממש דחוף, ואז הגיע ה-7 באוקטובר ונראה לי שלחבר׳ה בברעם יש דברים חשובים יותר על הראש.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • מצחיק 1
פורסם

טוויסט בעלילה:

קיבלתי היום 4 הודעות מ HFD. הם לעיתים מספקים לי משלוחים גם מחו"ל וגם מהארץ.

אחת מההודעות היא כנראה הפריט שאני הזמנתי ב 70 דולר והיא כבר בליקוט כאן בארץ, ה-3 הנותרות עוד לא.


3 החבילות הנוספות - אני חושש שאלו החבילות האבודות של הגברת מתל אביב ששוחחתי עימה היום.

היא הזמינה מוצר גדול ויחסית כבד, וכאן בדיוק נופל החשש שלי שהמוכר פיצל את המשלוח ל-3 חבילות (היא פנתה אליו והוא טוען שלא...).

מה שכן - לא ברור הסיפור כאן: אם HFD קיבלו את כל החבילות למשלוח, מה DSV רוצים ממני ?

האם גם DSV וגם HFD קיבלו את המספרי חבילות של אותה גברת מתל אביב והלבישו אותם עליי ?

משהו לא ברור כאן בכלל - ונראה לי שהתקלה היא לא בדואר ישראל אלא באליאקספרס. חלה שם איזו תקלה שכנראה גרמה לחבילות להגיע ליעדים הלא נכונים (המדבקות עם כל הפרטים מודפסות אצלם ולא אצלנו - אז כנראה ששם הבעיה).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

 

לפני כשבועיים הייתה באמת בעיה באלי אקספרס, ראיתי שהזמנות מ4 ספקים שונים לא נשלחות אז ביטלתי.

 

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
לפני 6 דקות, Coro כתב:

 

לפני כשבועיים הייתה באמת בעיה באלי אקספרס, ראיתי שהזמנות מ4 ספקים שונים לא נשלחות אז ביטלתי.

 

פריטים שהזמנתי ב 17/8 כבר הגיעו (תוך שבוע).

 

הפריטים שאני מדבר עליהם כרגע הוזמנו ב 27/8, שזה לפני שבוע (6 ימים אם נדייק).

להערכתי הפריטים שהגברת מתל אביב הזמינה - אלו הזמנות שבוצעו באיזור ה 24/8 (לפי מה שרשום ב HFD).

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני ממתין לחבילה מתחילת אוגוסט ועדיין היא תקועה בנתב"ג, לפחות ככה זה מראה באיביי.

אחת אחרת בכלל תקועה בסין ואותה הזמנתי באמצע אוגוסט.

ועוד אחת בלי מעקב.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

איך אפשר להתייחס ללא תמונה של הגב' מתל אביב? 

הזמנות שעשיתי מעלי בסוף השבוע שעבר, אחת כבר כאן, השאר בדרך. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אצלי דווקא ממש סבבה. כמה הזמנות הגיעו בפחות מ10 ימים.

הזמנה מחנות באירופה גם הגיעה די מהר ובסדר אז לא ראיתי בעיה בדואר ישראל.

פורסם

למישהו קרה שבאפליקציה של אליאקספרס הגיע עדכון שהחבילה הגיעה לנקודת האיסוף, אבל לא הגיע שום sms או מייל עם פרטי איסוף החבילה?

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

פורסם (נערך)

מזל נאחס כנראה, בשילוב של מוצרים נאחס (?).

אצלי בקיץ היה שופינג חסר מעצורים (משבר נפשי? גיל העמידה?) - והכול הגיע. 35 הזמנות שונות מ-10₪ עד 250₪, עם איחודים ומה לא. הכול. לפעמים תוך 6 ימים אפילו. 

 

בסך הכול החוויה אצלי עקבית - הכי כדאי להזמין בקיץ, ברגע שמתחילים אצלנו חגי ץשרי אני מפסיק לכמה חודשים עד האביב... בלי בלאק פריידי ובלי טובות.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

אני ממש נרגעתי עם הקניון באונליין. סופר ימים ללא קניות באמאזון. 😁

לדעתי, סטטיסטית, אחת לכמה זמן, יש תקלות.  

 

עם אמאזון זה קרה פעם ב... שחבילה הלכה לאיבוד. אני מדבר על המון קניות שעשיתי.

 

וזה בדיוק כמו שהוא אומר:

 

 

ועוד המלצה טובה לפודקאסט:

https://www.kan.org.il/content/kan/podcasts/p-8155/

 

שכל החבילות שלכם תגענה ליעדן!

 

 

עריכה אחרונה על ידי saar5555
  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

וואלה אצלי חיבלות מגיעות תוך שבוע עד 10 ימים

 

גם מאחדים לי הזמנות מחנויות שונות בהזמנות בימים שונים.

מגיע למכולת ליד הבית 

×
×
  • תוכן חדש...