Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נשמע כמו מקרה קצת חריג, אני מזמין כלכך הרבה בעלי אקספרס שהפכו את החשבון שלי לביזנס VIP, נדיר לראות את החשבון שלי בלי חבילות שממתינות לאישור הגעה. הכל מגיע כמעט תמיד תוך 7-10 ימים בשנה האחרונה ונדיר מאוד שיש בעיות. בפעמים שהיו והגיעו דברים שבורים / לא תואמים וכו' קיבלתי זיכוי בלי מאמץ חריג.. דווקא השירות השתפר בתקופה האחרונה והמענה של המוכרנים/עלי והעדכונים בסטטוס של משלוחים הרבה יותר טוב מבעבר.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 19 דקות, dalet11 כתב:

אני מזמין כלכך הרבה בעלי אקספרס שהפכו את החשבון שלי לביזנס VIP

מעניין מאוד. תוהה מה היקף הקניות שצריך בשביל זה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 18 שעות, איציק נ. כתב:

או שהסינים החליטו לעשות לנו טרור דואר, או שיש בדואר ישראל איזה מתקפת סייבר.

צ'מע, כמה שמזמינים יותר דברים, הסיכוי להיתקל בבאג רק עולה. 

זה בלי להיכנס לעומק לתוך ההודעות שרשמת וההסברים האפשריים שלהם, ויש כמה הסברים אפשריים. 

ומעבר לזה, תוסיף את היעילות המופלגת של דואר ישראל, ותקבל נוסחא מנצחת. 

עכשיו, בהחלט יכול להיות שעם ישובים מסויימים יש יותר בעיות מאשר עם ישובים אחרים, אחרי הכל- הכל תלוי בעובדים עצמם. 

אצלי הרוב עובר חלק יחסית, לא נתקלתי בעיזים מיוחדות ובהחלט לא לעיתים קרובות. קרה שמוכר שלח לי משהו שונה בטעות, לפני אולי שנה בערך. 

מצד שני, אתמול כשהגעתי הביתה, אני מוצא את הוועד מחלק את הדואר לתיבות- כי מסתבר שהדוור פשוט הניח את כ-ל המכתבים בתוך התיבה של הדואר חוזר, ולא טרח לשים אותם בתיבות. 

Steam Workshop::Sheep Happens

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 29 דקות, saar5555 כתב:

מעניין מאוד. תוהה מה היקף הקניות שצריך בשביל זה.

 

הוצאתי מ2020 עד היום כמעט 10K דולר בטוטאל.. לא הצלחתי להוציא דוח כמה היה לפני, אבל אני מזמין שם מ2012 בגדול. אני מזמין גם הרבה לחברים ומשפחה דרכי אז לא הכל ב100% הוצאה שלי. כן יכול להגיד שהסטטוס bussines הזה מצפר אותי בקופונים נוספים לפעמים והנחות של 2-3% בהזמנות מעל 100 דולר, לדעתי התואר התווסף מתישהו במהלך שנה שעברה.

  • אהבתי 1

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

אני רוצה לחדד:

אני מזמין לא מעט. הכל מגיע פיקס תוך 7-10 ימים. 
כן, גם כאן הדואר (בשיתוף אליאקספרס) עושים שיתוף וריכוז חבילות במעמד המסירה ללקוח.

סה"כ זה עובד באמת מעולה ואין לי כמעט תלונות בכלל.

 

מה שקרה הפעם זה על גבול ההזוי.

הגברת מתל אביב קיבלה לכאורה את המייל שהיתה אמורה לקבל, עם פרטים שלי ועם משלוח שבפועל הגיע אליי אבל לא קשור למציאות של אף אחד מאיתנו.

 

מצד שני חברת DSV זאת חברה פח אשפה ואין עם מי לדבר ואני מנסה כבר כמה ימים להבין מה תוכן החבילות בשביל להפנות אותם (במידה ויש התאמה עם החבילה של הגברת מתל אביב) לבן אדם הנכון שיקבל וישלם את מה שצריך. אפילו ההתכתבות איתם בוואטסאפ הפכה להיות שיח חד צדדי - הם פשוט לא עונים.


 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

מניסיוני הרב,

 

לא שמעתי על החברות שאתה מזכיר פה. אמאזון עובדים עם חברות כמו דואר ישראל, DHL ובר-כל הארץ. וגם HFD ומדי פעם FEDEX. 

מה שאתה מספר לא קרה לי אף פעם. להערכתי 99.99% מהמשלוחים שלי הגיעו ליעדם. 

אני מדבר על תקופת השנים האחרונות.. 

ואני די חושב שהוצאתי הרבה הרבה יותר כסף ממה שכתבתם פה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם (נערך)

אז אין לך ניסיון... עלי עובדים לא רק עם הדואר אלא גם עם

Hfd

צ'יטה

Epost

בר הפצה

אקסלוט

E cargo

געש

...

 

להמשיך?!?

 

מה שכן, פעם הייתי פרימיום ואז עלי שינו את ההגדרות ומאז אני סתם אחד :(

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 30 דקות, hans כתב:

להמשיך?!?

אפשר, בטח. 

אני רק עם אמאזון. 

 

ב iherb הזמנתי כמה דברים שהגיעו עם אקסלוט. משלוח מהיר.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

ההטרלה נמשכת:

אני בדיוק חוזר מנקודת איסוף ליד הבית. המשלוח דרך EPOST באמצעות HFD.

שוב מעטפה ריקה עם קיסם אוזניים.

הבחור הצעיר שהיה בנקודת איסוף סיפר שלפני כמה ימים היה לו לקוח שפתח את המעטפה שקיבל ומצא קיסם אוזניים.

אמרתי לו שזה כבר קרה לי השבוע והנה עכשיו שוב.


משהו לא תקין עובר על אליאקספרס והדואר.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 18 דקות, מלטבשי כתב:

תתלונן לדוד עלי

הרגע סיימתי פניה אליהם. לא יודע כמה זה יעזור אבל אולי יזיז משהו...

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

נשמע קצת שהמוכר רמאי ובמקום מוצרים מחלק קיסמי אוזניים. 

הרי למה שמישהו יזמין קיסם אוזניים בודד?🧐

 

אנחנו מזמינים הרבה מעלי ולא נרשמו בעיות לאחרונה.

פורסם
לפני 8 דקות, topop כתב:

נשמע קצת שהמוכר רמאי ובמקום מוצרים מחלק קיסמי אוזניים. 

הרי למה שמישהו יזמין קיסם אוזניים בודד?🧐

 

אנחנו מזמינים הרבה מעלי ולא נרשמו בעיות לאחרונה.

לא הזמנתי מאותו מוכר שום מוצר.
אם הגברת מתל אביב הזמינה ממנו (אני לא יודע, ביקשתי שתבדוק אבל לא מצאה) - למה שזה יגיע אליי ?

הגשתי תלונה גם לדואר ישראל וגם באליאקספרס. לא שאני באמת מצפה לפתרון אבל לפחות ליידע אותם שיש בעיה....

לאור העבודה שהבחור בנקודת המסירה דיווח על מקרה דומה אצל מישהו אחר - אני חושב שיש כאן בעיה רוחבית (חמורה) שעוד נשמע עליה בהמשך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 48 דקות, איציק נ. כתב:

לא הזמנתי מאותו מוכר שום מוצר.

מוזר ממש. איך הוא הגיע אלייך? 

אגב, מה המוצרים של אותו מוכר?

פורסם

תקשיבו, 

אני צוחק 😂 כבר כמה דקות. 

 

לפני חודש וקצת בערך. 

הייתה לי בעייה שהפריטים דווחו שנמסרו, 

וכמובן שלא הגיע כלום!

חיכיתי שבועיים ופניתי לדואר ישראל שאמר לפתוח פניה מול הסינים. 

אחרי שנתנו לי זיכוי של כל ה 150$ דולר הזמנתי שוב את כל הפריטים האלו 

והגיעו תוך שבועיים שלוש. 

×
×
  • תוכן חדש...