Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 דקות, topop כתב:

מוזר ממש. איך הוא הגיע אלייך? 

אגב, מה המוצרים של אותו מוכר?

לא מצליח למצוא את השם של החנות או השם שלו.

על המעטפות רשום: "From: mayansheng"
מתחת רשום מספר החנות 17743777565

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי חברת DSV - אולי אני חושד בכשרים, אך למרות שהחברה מתהדרת בכך שהיא מספר #3 בעולם השילוח הבינלאומי, שמה אינה מוכר לי. עושה רושם לא טוב...

פורסם

^לפני כמה ימים נאלצתי לשלם להם עמלה של 49 ש"ח על טיפול במוצר שערכו כ-80$ (כך שבפועל שילמתי כמעט כפול מע"מ).

 

אני גם שמעתי עליהם פעם ראשונה, זה באמת היה נראה לי קצת חשוד, אפילו ה-sms שהם שולחים לא נראה הכי טוב,

אבל עשיתי גוגל והבנתי שזה אמיתי.

 

בהמשך קיבלתי מהם הודעה שהמשלוח מועבר לחברת HFD, והם שלחו לנקודת חלוקה (ממנה אספתי את המשלוח). כנראה שהם עובדים בשת"פ ו-DSV עושה רק את העמילות מכס.

פורסם
לפני 7 שעות, guya72 כתב:

לגבי חברת DSV - אולי אני חושד בכשרים, אך למרות שהחברה מתהדרת בכך שהיא מספר #3 בעולם השילוח הבינלאומי, שמה אינה מוכר לי. עושה רושם לא טוב...

 

שאלתי חברה שעובדת ב dsv בסניף מודיעין. חברת לוגיסטיקה ותובלה דנית במקור שקיימת כמעט 50 שנה. 

פורסם
לפני 16 שעות, איציק נ. כתב:

מה שקרה הפעם זה על גבול ההזוי.

הגברת מתל אביב קיבלה לכאורה את המייל שהיתה אמורה לקבל, עם פרטים שלי ועם משלוח שבפועל הגיע אליי אבל לא קשור למציאות של אף אחד מאיתנו.

לפעמים קורות הזיות, בצרורות, זה החיים :cool:

לפני 13 שעות, איציק נ. כתב:

אם הגברת מתל אביב הזמינה ממנו (אני לא יודע, ביקשתי שתבדוק אבל לא מצאה) - למה שזה יגיע אליי ?

היה לי לפני הרבה שנים קטע דווקא עם איביי. הזמנתי כיסויים לרכב, המוכר שלח את זה עם UPS. לרוב, ניסיוני עם UPS מעולה. רק שלא ידעתי שזה יהיה עם UPS- חשבתי כרגיל, דרך הדואר. גיליתי את זה בדיעבד.

הגיעה לי חבילה, אשתי אספה, היה בפנים 2 בלות של צמר עבה לסריגה.

לשנייה חשבתי לעצמי שאולי זה קיט כיסויים לרכב DIY, אבל בדקתי למי החבילה אמורה להגיע, איתרתי את פרטי הבחורה והגעתי לטלפון שלה. קבעתי איתה היכן ניפגש כדי שאתן לה את החבילה שלה. 

(כמובן שבאה אלי בטענות שאיחרתי, אחרי שהגעתי בדיוק בטווח הזמן שקבענו :S no good deed goes unpunished).

במקביל, דיברתי עם UPS- אם קיבלתי חבילה של מישהי אחרת, אולי יש חבילה שלי שמסתובבת, שאני לא יודע עליה בUPS, שרשומה על שם אחר.

אז כן, החבילה שלי הייתה רשומה על שם אחר, ובסוף היא הגיעה אלי בסדר, אבל אם לא הייתי מרים את הטלפון לברר כנראה לא הייתי מקבל את המוצר.

איציק, מציע לך לנסות לראות את ההזמנות האחרונות שלך בעלי ולראות אם יש שם משהו חריג, אולי מישהו ניסה להשתלט לך על החשבון או משהו מוזר כזה. העובדה שלא רק אתה קיבלת מקלון אזניים, ושהמוכר לא מוכר לך בכלל, מעלה כמה שאלות בכיוון הזה. 

וכמובן, תבדוק גם את הכרטיס אשראי שלך.

*חנות שעלי לא מזהה = רמאי שהוסר מהמערכת כפי הנראה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

באופן רגיל מזמין המון מאליאקספרס ודווקא החוויה שלי מאוד טובה, הכל מגיע מהר ותקין.

בחודש האחרון במקרה לא הזמנתי.

אבל יש לי חבילה עם רפידות בלם מגרמניה שהתעכבה איזה 4 שבועות (כל אוגוסט) בנמל המוצא, מאוד לא אופיני. אני רגיל לקבל תוך שבועיים שלוש גג.

אולי קשור לביטולי הטיסות של לופטהנזה?

 

מקווה שהרפידות שלי יחזיקו עד הגעת החבילה.. הצלחות כבר מחכות בבית.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 11 דקות, amosbmw כתב:

אולי קשור לביטולי הטיסות של לופטהנזה?

לא רק לופטהאנזה ביטלו. 

אוגוסט היה משוגע לגמרי מבחינת טיסות המטען לארץ. איבדתי את הצפון (כמו המדינה) כבר עם זה והפסקתי לעקוב, במלא הכנות... 

(אני מייבא מכולות, ולא באוויר. גם זה כבר השתגע, אבל זה לא חדש)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
לפני 17 שעות, איציק נ. כתב:
  • ההטרלה נמשכת:

    אני בדיוק חוזר מנקודת איסוף ליד הבית. המשלוח דרך EPOST באמצעות HFD.
  • שוב מעטפה ריקה עם קיסם אוזניים.

    הבחור הצעיר שהיה בנקודת איסוף סיפר שלפני כמה ימים היה לו לקוח שפתח את המעטפה שקיבל ומצא קיסם אוזניים.
  • אמרתי לו שזה כבר קרה לי השבוע והנה עכשיו שוב.

  • משהו לא תקין עובר על אליאקספרס והדואר.

 

לא הבנתי, אתה רושם בפירוש שהמשלוח הוא דרך EPOST וHFD אז מה הקשר להאשים את הדואר במקרה הזה? ועוד לפתוח להם תלונה???

 

אם מספר המעקב שלך לא מסתיים ב6Y אז זה בכלל לא נשלח מאליאקספרס באמצעות הדואר.

עריכה אחרונה על ידי firebirdrc
פורסם

הטירלול נמשך:

 

אספתי היום 2 חבילות.

אחת בסדר,הגיע בול מה שהזמנתי.

 

השניה: מספר המעקב תואם את מה שקורה מול אליאקספרס. ההצהרה על החבילה תואמת את מה שהזמנתי (חלק חשמלי שמתחבר ללוח חשמל דירתי).

 

פתחתי את החבילה ומצאתי תיק גב שחור קטן...

 

משהו קורה באליאקספרס.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

פניתי למוכר, שלחתי תמונות וסירטון.

 

העביר לבדיקה ותוך זמן קצת חזר אליי וביקש שאפתח דיספיוט והם יטפלו - לטענתו: "ככל הנראה חברת הלוגיסטיקה התבלבלה בין הטובין שלנו לטובין של סוחר אחר, והמדבקה הוצמדה לפריט הלא נכון".

צירוף מקרים או לא, נדע בהמשך...

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 5 דקות, איציק נ. כתב:

ככל הנראה חברת הלוגיסטיקה התבלבלה בין הטובין שלנו לטובין של סוחר אחר, והמדבקה הוצמדה לפריט הלא נכון

זה אומר שיש בן אדם שמזמין קיסמי אוזניים בבודדים?

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 11 שעות, ברווז כתב:

 

וכמובן, תבדוק גם את הכרטיס אשראי שלך.

*חנות שעלי לא מזהה = רמאי שהוסר מהמערכת כפי הנראה.


בדקתי, הכל בסדר. 

לפני 4 דקות, topop כתב:

זה אומר שיש בן אדם שמזמין קיסמי אוזניים בבודדים?

היום לא היה שום קיסם אוזניים.
מעבר לזה אין לי מושג. אולי תקלה של מוכר או מכונת ניפוק - ואולי תקלה אחרת בהצלבה בין המדבקה למעטפה\קופסא\פריט.
 

מה שהגיע היום היה תיק גב, שחור, קטן יחסית.

מה שכן יכול להיות שאיזה חברת לוגסטיקה שם התחרפנה על כל הראש ויש כאוס מטורף.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

חדשות קצת טובות, חבילה אחת הגיעה - הסטטוס שלה באינטרנט היה תקוע מאמצע חודש שעבר על המיקום שלה בנתב"ג.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...