Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ויטרה 1.6 2016, התנעה ארוכה


Buki

פוסטים מומלצים

@Buki יש לך גישה יחסית קלה למשאבת דלק או לפיוז (שלה בלבד) או לקונקטור שלה ?

 

שללת עניינים של קודן\וכו' ?

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה לא קודן, הקודן כשהוא לא מנוטרל לא מאפשר בכלל הפעלת סטרטר

 

 

לגבי גישה למשאבת דלק, לא יודע, אני גם לא ממש מכיר את האוטו הזה. אבדוק.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Buki כתב:

זה לא קודן, הקודן כשהוא לא מנוטרל לא מאפשר בכלל הפעלת סטרטר

 

 

לגבי גישה למשאבת דלק, לא יודע, אני גם לא ממש מכיר את האוטו הזה. אבדוק.

תבדוק.

אם מצאת את הפיוז של המשאבה בלבד או שהגישה לקונקטור קלה - לאחר שהרכב כבר חם ונסע, תוציא את הפיוז או את הקונקטור ותן ללחץ דלק לרדת עד שהמנוע כבה.

דומם סוויץ ותחזור אחרי כמה שעות. שים את הפיוז ונסה להניע וספר לנו איך הניע.

 

איציק

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ריקון רמפת המזרקים, רעיון מעניין, אבדוק. 

 

 

מעלה פה עוד רעיון, משהו שקראתי באינטרנט, נראה לי משונה מאוד אבל אשמח לשמוע אם מישהו מכיר משהו כזה. 

 

 

בקיצור יש מישהו באינטרנט שטוען שברכב הזה ההתנעה לא מתאפשרת כל עוד לא נבנה מספיק לחץ שמן, זאת אומרת כל עוד נורת לחץ שמן דולקת, לא תתאפשר התנעה.

 

 

ובאמת, זה הולך ככה - סיבוב סטרטר ארוך, נורת לחץ שמן דולקת בלוח השעונים, אחרי כמה שניות סטרטר הנורה כבית ורבע שניה אחר כך המנוע מניע. לא מניע אף פעם כל עוד הנורה דולקת.

 

מישהו שמע פעם על כזה מנגנון?

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי משהו ואז מחקתי.

 

מצאתי שירשור בפורום ויטרה זר עם בעיה בול כמו שלך.

רכב חדש לחלוטין עם 2000 מייל עליו.

שכב במוסך של הדילר עד שחזר עם פתרון (עשו שיפוץ מלא למנוע והחליפו לו את הרכב לאחד אחר - חדש).

באותו פוסט לפני הסוף מגיב מישהו שטוען שיש לו בול אותה הבעיה.

החליף מצבר - לא נפתרה הבעיה.

טוען שיש איזה זיוף בסרק ב 4000 סלד (אולי זה ניתוק של המחשב והוא חושב שיש בעיה) אבל בנסיעה אין בעיות.
הוא חזר בסוף לעדכן שהתקלה היתה אינג'קטורים....

https://www.suzuki-forums.com/threads/vitara-starting-issues.247609/

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, Buki כתב:

לגבי ריקון רמפת המזרקים, רעיון מעניין, אבדוק. 

 

 

מעלה פה עוד רעיון, משהו שקראתי באינטרנט, נראה לי משונה מאוד אבל אשמח לשמוע אם מישהו מכיר משהו כזה. 

 

 

בקיצור יש מישהו באינטרנט שטוען שברכב הזה ההתנעה לא מתאפשרת כל עוד לא נבנה מספיק לחץ שמן, זאת אומרת כל עוד נורת לחץ שמן דולקת, לא תתאפשר התנעה.

 

 

ובאמת, זה הולך ככה - סיבוב סטרטר ארוך, נורת לחץ שמן דולקת בלוח השעונים, אחרי כמה שניות סטרטר הנורה כבית ורבע שניה אחר כך המנוע מניע. לא מניע אף פעם כל עוד הנורה דולקת.

 

מישהו שמע פעם על כזה מנגנון?

 

 

מכיר מנגנון כזה ברכב כבד (ישן אפילו). לא חושב שקיים ברכב פרטי, אבל יכול להיות.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, איציק נ. כתב:

כתבתי משהו ואז מחקתי.

 

מצאתי שירשור בפורום ויטרה זר עם בעיה בול כמו שלך.

רכב חדש לחלוטין עם 2000 מייל עליו.

שכב במוסך של הדילר עד שחזר עם פתרון (עשו שיפוץ מלא למנוע והחליפו לו את הרכב לאחד אחר - חדש).

באותו פוסט לפני הסוף מגיב מישהו שטוען שיש לו בול אותה הבעיה.

החליף מצבר - לא נפתרה הבעיה.

טוען שיש איזה זיוף בסרק ב 4000 סלד (אולי זה ניתוק של המחשב והוא חושב שיש בעיה) אבל בנסיעה אין בעיות.
הוא חזר בסוף לעדכן שהתקלה היתה אינג'קטורים....

https://www.suzuki-forums.com/threads/vitara-starting-issues.247609/

ראיתי את הפוסט הזה כבר, 

 

לגבי המקרה השני, יש שם מגביל סל"ד ב 5000 כשהרכב  במצב עמידה. לא זיוף אלה פשוט דוושת הגז מפסיקה להגיב ואי אפשר לעלות יותר מזה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, Buki כתב:

יש שם מגביל סל"ד ב 5000 כשהרכב  במצב עמידה. לא זיוף אלה פשוט דוושת הגז מפסיקה להגיב ואי אפשר לעלות יותר מזה.

זה מה שאמרתי, לדעתי הוא חושב שהניתוק הצתה זה חלק מהבעיה אבל היא לא.

בכל מקרה זה נגמר במזרקים.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר כמה הבדיקות נוספות, יש מקרים שגם אחרי חניית לילה ההתנעה ארוכה.

 

זה keyless, מצאתי אפשרות "לפתח סוויץ" בלי להניע. אם לוחצים על כפתור ההתנעה בלי לחיצה על הבלם, הוא "פותח סוויץ", אז ניתן לשמוע פעולה של משאבת דלק ל 2 שניות, ואחרי הפעולה הזו מניע מהר. 

 

אז כנראה כן בעיית לחץ דלק.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Buki כתב:

לאחר כמה הבדיקות נוספות, יש מקרים שגם אחרי חניית לילה ההתנעה ארוכה.

אז כנראה כן בעיית לחץ דלק.

 

בחייאת בוקי רכב עם 60K אתה מחפש בעיות של לחץ דלק...זה לא תקופת הקרבורטורים שהיו נסתמים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, מרק10 כתב:

 

בחייאת בוקי רכב עם 60K אתה מחפש בעיות של לחץ דלק...זה לא תקופת הקרבורטורים שהיו נסתמים.

או קי אז מה זה לדעת?

 

התקלה קבועה בכל התנעה בתנאים שרשמתי.

יש לך רעיון אחר? 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פילטר דלק נמצא בתוך מכלול  משאבת דלק, אין הוראת יצרן להחליף אותו.

 

אין שם פתח שרות למשאבת דלק מתחת למושב האחורי. בשביל להחליף צריך להוריד מיכל דלק, בשביל להוריד מכל דלק צריך להוריד דרייבשאפט (זה 4X4). חתיכת סיפור ולכן מקווה שזה לא זה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Buki כתב:

או קי אז מה זה לדעת?

יש לך רעיון אחר? 

 

כן, יש לי רעיון.

בגלל שהתקלה לא גורמת לחוסר נוחות בנסיעה או קיימת סכנה ברורה ומיידית למכלולי הרכב ובשלב זה אין שום

קצה חוט ברור הייתי ממשיך לנסוע ברכב כרגיל עד אשר יופיע קוד תקלה שממנו ניתן להתקדם הלאה.

 

קיבלת  שפע הצעות מעניינות אבל אתה לא תחליף מזרקי דלק או תפרק את מיכל הדלק בשביל להחליף פילטר דלק כי אולי זה יפתור את התקלה של התנעה ארוכה.

 

סע לשלום,

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Buki לפני שפתחת את הפוסט בפורום אתה זוכר מה אמרתי לך ? 

תבדוק לחץ דלק ! זה הדבר הראשון שצריך להתחיל ממנו.

בטוח אפשר לקמבן שעון לחץ דלק - מבלי לפרק חצי אוטו.

גם את הבדיקה עם הפיוז אפשר לעשות, רק בשביל לשלול בעיות מזרקים.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...