Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצילו המנוע הלך פיגו 208,שנת 2017


hayimbr

פוסטים מומלצים

שלום

בהמשך לפוסט שהעליתי לאחרונה ,

נאמר לי היום שרצועת הטיימינג נקרעה והמנוע הלך...

מה נסגר עם רכב שנסע 40k , נהג יחיד ,נסיעות עירוניות,אין סוף תקלות[ תיבת פיקוד,חיישן גז,ועוד ועוד].

במוסך מורשה אמרו לי,לא כדאי לשים מנוע משומש

מנוע חדש עם עבודות והרבה הנחות ,עלק,

25000 ש

 

השאלות

1. מה המחירים בשוק למנוע חדש כולל העבודה

2. האם ובאילו עלויות כדאי להתקין מנוע משומש.

3. האם בכלל שווה לתקן את האוטו  כלכלית.

ממש לא מבין בזה.

הרכה בן כ 7 שנים, באזור 45 אלף קמ.

שווי כיום לפי מחירונים באזור 37.5 אלף.

אשמח לעצה טובה,אני פשוט בהלם....

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, tamir3000 כתב:

נסה לבדוק אפשרות למנוע מיבוא ממספר יבואני מנועים. 

תמצא אותם בגוגל. 

הי אתה מתכוון למנוע חדש אבל מיבוא אישי מחול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא מרוצה מהרכב, תרכיב מנוע מפירוק ותמכור את הרכב.

אם אתה מחליט להשאיר את הרכב, שים מנוע חדש כדי שיהיה לך אחריות ושקט נפשי לשנתיים (אם אני לא טועה זאת האחריות שנותנים למנוע חדש).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה ריקול למנוע הזה? ניסית לבדוק מול היבואן לקיחת אחריות?.

לי יש את ה 1200 אטמוספרי. היום על 86000 ק"מ שנת 2014 והתחילה צריכת שמן. טיימינג החלפתי באופן יזום ב 53000 ק"מ (לפני כמעט שנתיים). 

עריכה אחרונה על ידי itamarg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, Alf3 כתב:

אם אתה לא מרוצה מהרכב, תרכיב מנוע מפירוק ותמכור את הרכב.

אם אתה מחליט להשאיר את הרכב, שים מנוע חדש כדי שיהיה לך אחריות ושקט נפשי לשנתיים (אם אני לא טועה זאת האחריות שנותנים למנוע חדש).

האחריות לשנתיים

כמה אפשר למכור רכב כזה עם מנוע מפירוק

מה ההשקעה עבור מנוע מפירוק ואיך זה משפיע על המחיר למכירה?

לפני 5 דקות, itamarg כתב:

לא היה ריקול למנוע הזה? ניסית לבדוק מול היבואן לקיחת אחריות?.

לי יש את ה 1200 אטמוספרי. היום על 86000 ק"מ שנת 2014 והתחילה צריכת שמן. טיימינג החלפתי באופן יזום ב 53000 ק"מ (לפני כמעט שנתיים). 

מנסה ליצור קשר בפיגו לא ממש עונים

איך יכול להיות שזה אוטו כמעט חד פעמי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקביל הייתי פונה למגזין the car לעורך שלהם ובודק לגביי התביעה הייצוגית.

הם כל הזמן כותבים על ריקולים אצל כל היצרניות כולל יפאניות

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתקשר למוסך 'גבע' בקש מהם חוו"ד והצעת מחיר. 

03-5621883

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא טופל כל חייו במוסך יבואן ולפי הדרישות, נסה לבקש החלפה במסגרת "רצון טוב" שהמשמעות בדרך כלל שהחלקים עליהם והעבודה עליך

עריכה אחרונה על ידי aviaviavi
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שזכור לי, מדובר במנוע שדורש תחזוקה של שמן מנוע ספציפי שהסוג שלו צריך להופיע בחשבוניות, והחלפה מוקדמת יחסית של רצועת טיימינג, וזאת בגלל פאשלה של היצרן. את התחזוקה הזו מכירים מוסכי היבואן, המוסכים שהוזכרו כאן, כנראה שעוד מוסכים, וחברים בפורום. לא זכור לי אם היצרן ממליץ היום להחליף את הרצועה כל 6 שנים, למשל, או פחות (תצטרך מסמך מעודכן של היצרן או של היבואן, ואולי אפילו תמצא אותו ברשת). חפש בפורום וברשת מידע על "רצועה טבולה", מנוע PURETEC ועוד, עד כמה שזכור לי. אם זה כך, לדעתי, מדובר כאן על רשלנות של המוסכניק שביצע את הטיפול האחרון ברכב, שלא שולט בחומר, אבל הוא מיהר לטפל בו, כשהוא לא מכיר את התחזוקה שלו, או שלא רצה לתחזק אותו כראוי. לדעתי, מוסכניק כזה היה צריך להציע לך בכתב בהצעת המחיר ובחשבונית בטיפול האחרון להחליף את הרצועה, והיית צריך לעשות זאת. אם לא הייתה סיבה למוסכניק להחליף את הרצועה על פי המלצות עדכניות של היצרן, לא יכולות להיות לך כנראה טענות אליו.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, aviaviavi כתב:

אם הוא טופל כל חייו במוסך יבואן ולפי הדרישות, נסה לבקש החלפה במסגרת "רצון טוב" שהמשמעות בדרך כלל שהחלקים עליהם והעבודה עליך

שלום לא הבנתי לגמרי את התשובה

החלפה של מה של המנוע בחדש?

העלות של מנוע כזה מעל 20,000 ש 

מי ייתן לי את זה בחינם?

לפני שעתיים, Alf3 כתב:

אני חושב שתצטרך להוריד במחיר אם זה מנוע מפירוק. זה עדיין רכב יד ראשונה עם קמ נמוך.

אתה יכול גם לנסות לעשות טרייד אין.

אם המנוע מפירוק עד כמה יש משמעות לקילומטר שנסע כבר?

אני מבין שגם ככה לרכבי פיגו אין הכי ביקוש, אז השאלה האם כדאי לתקן רכב בכזו עלות גבוהה ביחס לשווי שלו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, hayimbr כתב:

שלום לא הבנתי לגמרי את התשובה

החלפה של מה של המנוע בחדש?

העלות של מנוע כזה מעל 20,000 ש 

מי ייתן לי את זה בחינם?

אם המנוע מפירוק עד כמה יש משמעות לקילומטר שנסע כבר?

אני מבין שגם ככה לרכבי פיגו אין הכי ביקוש, אז השאלה האם כדאי לתקן רכב בכזו עלות גבוהה ביחס לשווי שלו

1. יכול להיות שיש סיכוי לתביעה יצוגית, לכן היצרן מנסה למנוע את זה בעזרת הנחות שהוא נותן לחלקים. בתמורה לזה אתה חותם על מסמך שאתה מוותר על החלק שלך בפיצוי העתידי אם יהיה. בדרך כלל זה בין 50% לבין 100% על החלקים. מקרה כזה היצרן יוצא ״הוגן״ כי נתן לך הנחה, מונע תביעה, וגם במקרה ותהיה תביעה הוא בעצם חוסך עליך כי אחרת היתה מקבל החזר על כל ההוצאות של התיקון.

2. זה לא משנה אם אתה מוכר, אף אחד לא ידע כמה המנוע נסע אחרי התקנה.

אני מניח שכדאי לתקן, תעשה חשבון כמה עולה להתקין מנוע מפירוק + מכירה כנגד מכירה של הרכב לפירוק.

הצעה אחרת זה לעשות שיפוץ ולמכור מיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...