Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיצד אתם נערכים לתרחיש הפסקות החשמל כתוצאה ממלחמה בצפון?


GTאי

פוסטים מומלצים

לפני שעה, פליקס כתב:

אממה מה , הוא עובד כמו הצרות שלי - נכבה \ מוציא בקפיירים ועשן שחור כל הזמן.

 

אני לא מבין גדול, אבל יש מצב שהצפת אותו בשמן? 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.3.2024 בשעה 21:11, איציק נ. כתב:


שאלה:
האם במכסה מילוי דלק יש כפתור\לחצן\בורר מצבים כלשהו ?
בגנרטורים הקטנים זה הנשם של מיכל הדלק. כאשר אתה מפעיל אתה בעצם פותח את הנשם בשביל שלא יהיה וואקום במיכל הדלק (ואז הוא יכבה). במצב כבוי, אתה סוגר את הנשם (שלא יהיה מצב שהדלק יישפך במידה ונפל הצידה הוא הוטה הצידה (מטים הצידה לניקוז שמן).
לא יודע אם זה קיים אצלך אבל שווה לבדוק.

הבנזין טרי ? מאוד חשוב.

הכוונה ל"צ'וק סגור" זה שפרפר הצ'וק סגור וככה אתה מעשיר את התערובת (פחות אויר נכנס = יותר דלק נכנס). ברכבים אתה רגיל "למשוך" את הידית ("פתוח") ולדחוף חזרה ("לסגור") אבל הפעולה בקרבורטור היא הפוכה. שאתה מושך את הידית אתה סוגר מעבר אויר - ושאתה דוחף אותה חזרה אתה פותח מעבר אויר.

יכול להיות שהפרפר שאתה רואה למעלה - זה הצ'וק. הוא אמור להיות פתוח. כשהוא סגור הוא מעשיר את התערובת. בד"כ הפרפר מצערת נמצא נמוך יותר (לא בטוח שאתה רואה אותו).

נסה לוודא שמסנן האויר פתוח, נקי והכל בסדר. וודא (לייתר בטחון) שאין שם איזה משהו שחוסם את מעבר האויר (קרטון או ניילון מהאריזה של המכשיר). בקיצור תוודא שיניקת האויר תקינה לחלוטין.

יכול להיות שאתה עושה הכל בסדר ויש איזה תקלה (אולי במצת, אולי בסליל שמספק מתח למצת, אולי אפילו בכיוון עצמו של הקרבורטור). במקרה כזה עליך לממש את האחריות למוצר.

 

תודה על התשובה איציק.

הבנזין טרי, ואני לא רואה בורר מצבים על מכסה מילוי הדלק.

אופי הפעולה של צ'וק ברור לי, יצאתי טמבל שלא קישרתי את זה לכך שברכב זה הפוך (סגור הוא למעשה פתוח וכ"ו).

אפרק את הקרבורטור ואראה שבאמת הצ'וק נסגר ונפתח עד הסוף, אני לא סומך על הסימון וההוראות של הסינים (האם CLOSED באמת אומר שהצ'וק סגור)

 

פירקתי את הפילטר אוויר והנעתי בלעדיו, אותו הסיפור.

בתאריך 11.3.2024 בשעה 19:50, Boltik כתב:

קודם סגור על מנת לתת תערובת עשירה יותר ואז פותחים.
תבדוק שמסנן אויר לא חסום, שאין עודף שמן ותעשה הרצה והחלפת שמן לפני השימוש.

 

תודה, המסנן אוויר לא חסום כי פירקתי אותו לגמרי.

 

לגבי השמן, מילאתי את השמן כשהגנרטור מוטה על הצד ולא במנח הטבעי שלו (ככה יותר נוח למזוג שמן לאגן שנמצא בתחתית הגנרטור).

יכול להיות שזו הבעיה? ההטייה למילוי השמן? בדקתי את המפלס והוא תקין ע"פ המדיד שלו...

ROOONEEYY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אמור להיות מכשיר של שגר ושכח (מילוי שמן ובנזין - ויאללה התנעה).

 

פנה לספק לצורך מימוש אחריות.

 

אפרופו גנרטורים, שלי נחת היום בבית... גרמני כמו שרק הגרמנים יודעים לעשות. Well made.

 

איציק

20240313_163713.jpg

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישתי הציצה מאחורי גבי וראתה שאני קורה בשירשור ואמרה - תקנה גם 😁
הסתכלתי על הגרמנים האמורים. 
אמתין לקריאת ביקורת על השפץ׳ ?

משום מה הוא פחות ״נדחף״ מאשר ה K&S 

למקביל מתוצרת K&S לא נראה שיש יציאות usb.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, zaf כתב:

אישתי הציצה מאחורי גבי וראתה שאני קורה בשירשור ואמרה - תקנה גם 😁
הסתכלתי על הגרמנים האמורים. 
אמתין לקריאת ביקורת על השפץ׳ ?

משום מה הוא פחות ״נדחף״ מאשר ה K&S 

למקביל מתוצרת K&S לא נראה שיש יציאות usb.

ה Scheppach (להבנתי, בגרמנית הוגים אותו: "ש" עם סגול + פח ---> או אם כותבים בצורה נכונה:  שֶׁ פׇּ ךְ ) הנ"ל מככב ביוטיוב בלי סוף....רק תרשום בחיפוש Scheppach או Scheppach SG2500i ותקבל מלא מידע.
בהחלט תהיה סקירה בהמשך.

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, איציק נ. כתב:

גרמני כמו שרק הגרמנים יודעים לעשות


רק תזהר לא להפעיל אותו בחדר סגור כשאתה בפנים... בכל זאת גרמני, אתה יודע 😉

  • מצחיק 8

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, פליקס כתב:

 

יכול להיות שזו הבעיה? ההטייה למילוי השמן? בדקתי את המפלס והוא תקין ע"פ המדיד שלו...

בינגו!
אתה חייב למדוד גובה המפלס כאשר הגנרטור עומד ישר על שטח אופקי. הצפת את המנוע בשמן, מקווה בשבילך שלאין נזק.
פתחת הוראות הפעלה?

לפני 5 שעות, איציק נ. כתב:

זה אמור להיות מכשיר של שגר ושכח (מילוי שמן ובנזין - ויאללה התנעה).

 

פנה לספק לצורך מימוש אחריות.

 

אפרופו גנרטורים, שלי נחת היום בבית... גרמני כמו שרק הגרמנים יודעים לעשות. Well made.

 

איציק

20240313_163713.jpg

אתה בטוח שהוא גרמני? נראה בול כמו סיניים.

עריכה אחרונה על ידי Boltik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסינים יודעים להעתיק ממש טוב, זה לא חדש לך אני מניח....

 

כתוב גרמני, אני יודע.... 😀

 

20240313_163537.jpg

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא סומך על סקרת האיכות שלהם?

 

לפני המון שנים אבא שלי הסביר לי את ההבדל בין התעשיה הישראלית לזו הגרמנית:

 

הישראלי יכתוב "איכות יבוא".

הגרמני יכתוב "איכות יצוא".

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השפך זה מוצר עם ביקורות באמזון.

גם הk&s. משום מה בk&s היצרן ממש מציין שהסלילים שלו עשויים מנחושת. אף אחד אחר לא מציין את זה.נדמה לי שהוא נותן הספק עבודה רציף גבוה יותר. השפך של ה2000 נותן רק 1600w רציף. 

לדעתי רוב הרכיבים הגדולים גנריים בין חלק גדול מהחברות. ורובן עושות אסמבלי. לתחושתי מיוצרים במזרח אירופה או סין. הפלסטיקה בדרך כלל נראית שונה. 

רציתי להזמין משהו איטלקי מקביל, אבל לא מצאתי עליו ביקורת אחת ברשת, אז ירדתי מזה. הסינים לא יותר זולים.

מנסה להבין אם עושים עלינו קופה, או שהמשלוח התייקר ויש מצב ששולחים לנו כל מיני דברים שישבנו במחסנים במדינות אחרות, ותמיד לעשות ניתוב מחדש לסחורה שיושבת במחסן קצה עולה לא מעט.

אני גם הזמנתי אתמול אחרי שרציתי להזמין לפני ארבע חודשים, ושכחתי מזה. עלה בלי כמה מאות שקלים השכחון הזה.

 

שאלה - למה אומריפ להפעיל את זה עד שהדלק נגמר? בגלל קטע בטיחותי של לא לאחסן מוצר עם דלק בתוכו?  בגלל שאתה מטלטל אותו ואם נשפך וכו וכו?

מניח שאם לא מטלטלים אותו, אין בעיה להשאיר בתוכו דלק כמה ימים. מהי התקופה שהייתם באמת מפעילים אותו עד שהדלק נגמר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האותיות CE, כשהן רחוקות זו מזו, מדובר על ייצור אירופאי. 

כשהן קרובות זו לזו, מדובר על ייצור סיני. 

Differences between CE and China Export markings - Kimua Group

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברווז, זה לא נכון.

 

"China Export"

In 2008, a logo very similar to CE marking was alleged to exist and to stand for China Export because some Chinese manufacturers apply it to their products.[22] However, the European Commission says that this is a misconception.[20] The matter was raised at the European Parliament in 2008.[23] The Commission responded that it was unaware of the existence of any "Chinese Export" mark and that, in its view, the misunderstanding had arisen because a producer had failed to respect the precise dimensions and proportions of the mark as prescribed in the legislation.[20] The Commission was also aware of fraudulent misuse of the mark on products that did not comply with the standards, but that this is a separate issue.[20] It had initiated the procedure to register CE marking as a Community collective trademark, and was in discussion with Chinese authorities to ensure compliance with EU legislation.[20] Chinese (and other non-EU) manufacturers are permitted to use the CЄ mark provided that the goods have been manufactured in accordance with the relevant EU directives and regulations.[20]

Nevertheless, and despite the Commission's assurance that it is without foundation, this urban myth continues to propagate on many websites.[24]

 

https://en.wikipedia.org/wiki/CE_marking

  • אהבתי 2
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...