Jump to content

O.B

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של O.B

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. קניתי את הגרסה שבתשלום , אבל לא מוצא היכן מבצעים את הביטול של מנורת השירות הזו. בדיאגנוסטיקה זה נותן לעשות ריסט אבל זה רק לקודי תקלות ולא מבטל את נורת השירות
  2. אשמח להסבר איך לבטל את המנורה , או לחילופין תמונה מהאפליקציה היכן מבטלים , נסיתי בגרסה החינמית את כל האופציות השתמשת בגרסה שעולה כסף?
×
×
  • תוכן חדש...