Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 54 דקות, EvGriga כתב:

אני תמיד נועל\פותח עם השלט, אין לי כפתור ולא חסר.

וזה לא כפתור פשוט - יש שם חיישן וחיווט למחשב הרכב, בצד שאין פתיחה זה סתם הכנה עם כיסוי.

מיצרים דגמים עם אבזור חסר בכוונה, שתרגיש את החוסר, כדי ליצור בידול בין רמות אבזור שיהיה אפשר לדרוש יותר כסף על הדגם היותר מאובזר.

 

שוב, זה לא דיל ברייקר וגם לא יהיה לאף אחד. אבל אם כבר יש לרכב את הפיצר של פתיחה פאסיבית, אז שיהיה כמו שצריך ונגיש משני צידי הרכב - המצב בBYD הוא נדיר וחריג ולכן צויין כתלונה, אני לא מכיר אף רכב עם פתיחה פאסיבית שאין כפתורים בשני צידי הרכב כמו כאן.

אגב, אין פה עניין של בידול בין רמות גימור, גם בגרסת הבסיס וגם בגרסא המאובזרת (שאצלי) יש כפתור רק בדלת הנהג והנושא הזה חוזר על עצמו גם בדולפין ואולי בדגמים נוספים של היצרן.

גם אין פה עניין של חיישן אלא נטו כפתור. אם אני מתקרב לרכב גם בצד הנוסע תאורה תחת המראה נדלקת ובמידה והרכב בטעינה המסך נדלק בכדי להציג את סטטוס הטעינה.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

הדברים הקטנים האלה יכולים להציק מאד וחבל שהיצרנים חוסכים על שטויות ופוגעים בחווית הלקוח.

 

למשל ברכב שלי (לא byd) אין אפשרות להגדיר נעילה אוטומטית של הדלתות כשמשלבים את ההילוך לדרייב ופתיחה אוטומטית של נעילת הדלתות כשמשלבים את ההילוך לפארקינג (אפשרות שהייתה לי ברכב אחר).

 

מה שקורה הוא שאני זוכר לנעול את הדלתות בעצמי עם תחילת הנסיעה ואולם ביציאה מהרכב אני נוהג לפתוח את דלת הנהג עם הידית של הדלת דבר שגורם לפתיחת נעילת דלת הנהג ואולם אני שוכח ללחוץ על כפתור פתיחת נעילת כל הדלתות.

 

ואז לעיתים אני מנסה לפתוח את הדלתות האחוריןת ברכב כדי להוציא דברים מהמושב האחורי ולעיתים גם את הדלת האחורית בצד השני של הרכב ורק אז מגלה שהיא נשארה נעולה. ואז אני צריך לחזור לדלת הנהג וללחוץ על כפתור פתיחת הדלתות.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • אהבתי 1
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...